Gelukkig ben ik niet de enige die er wat anders bij dacht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://twitter.com/missviaborsi/status/1631352072200155144
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait.![]()
Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘
Leuk @Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
Och niet per se, maar deze heeft ook het transport geregeld en heeft bij mijn ouders altijd deze piano gestemd (want ook bij hem gekocht). Dus ik vond het wel fijn om hem ook verder het onderhoud te laten doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe is dat bij jullie @:Blues
En ook bij Cat.
Hier was het lachen om m.i. onterechte verontwaardiging van TL.over iets.
Zij Wist Nergens Van.
[spoiler] de plafond platen zijn vervangen. Stofzooi. Ondanks afdekken op mijn aandringen, omdat ik het toevallig wel wist. En ook haar Assistent had verteld.
Dat de schooldirecteur het pas op het laatst hoorde, is ernstiger. [spoiler]
En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait.![]()
Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘
Leuk @:Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
Sterkte!quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terug van mijn enge gesprek. Jeeeeeeeeeeeeeeemig wat een gesprek... heb hem flink ingepepert gekregen. Nu bijkomen...
Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets gingquote:
Naar de winkel om die piemels te halen (hoop ik) of begrijp ik het verkeerd (ben ik bang voor?)quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ben voorlopig maar weg denk ik, ik ben er wel klaar mee.
Hebben wij wat verkeerd gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ze hangen ook een beetje samen. Door de stress ga ik vaker en langer in badquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi alle drie zijn mogelijk om eczeem te krijgen maar uitzoeken welke is vast lastig
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets ging
Weg van je werkplek?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.quote:
Ik kan ook niet echt zeggen dat het chicks zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.
Ik sta te lang droogquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh wacht. Piemels. Nu je het zegt... maar het was niet mijn eerste gedachte
.
Ik moet toegeven dat het wel nuttig was. Alle neuzen staan weer dezelfde kant opquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu echt geen energie om te koken. Dus ik ga een broodje gezond maken (triangelbroodje met kaas, ei, tomaat, komkommer en rucola) Misschien zelfs twee, want nog geen hap naar binnen kunnen krijgen vandaag. Alleen compleet geen honger. Dus even mezelf dwingen
quote:
Ik ehb het even met mijn vrienden over gehad. Mijn dagboek is zo aan de beurt. EN ik richt me op leuke dingen. Vanavond heb ik een workshop met bepaalde stiften (via Zoommeeting). Dus lekker lummelen. Hoeft niet mooi, als ik maar even het naar me zin hebquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weg van je werkplek?
Hoe is het met de zieke collega?
Nou Childs, dat is nogal een effect: ko van de fiets! Kun je het van je afschrijven? Of het gesprek evalueren met de begeleider? Sterkte met de naweeën.
@:Barreltje helemaal niks met Internationale Vrouwendag.
Geldt ongevraagd de koffiemachine thuis reviseren er ook onder?
Wel leuk, dat in jouw mannen wereld er aandacht voor is.
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kutquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]Je had toch net een nieuwe liefde?? Hoe kan dit? Of is 2 dagen al te lang
![]()
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kutOf niet kut, het is maar hoe je het bekijkt
Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooralquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zinquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Troel het volgende:
Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooral
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |