abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208288027
En waarom heb ik opeens eczeem :( nog nooit gehad.
Vraag me af of het door stress, nieuwe zeep of iets anders komt.
  woensdag 8 maart 2023 @ 13:19:07 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_208288186
Iemand nog tips over wat je op een zaterdag in Antwerpen kunt doen? Als in winkels die je echt moet zien? Restaurantjes gaan we niet redden denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 maart 2023 @ 13:20:48 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208288210
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:19 schreef Troel het volgende:
Iemand nog tips over wat je op een zaterdag in Antwerpen kunt doen? Als in winkels die je echt moet zien? Restaurantjes gaan we niet redden denk ik.
Rubenshuis en Chocolate-nation toch ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2023 @ 13:21:07 #206
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208288214
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:19 schreef Troel het volgende:
Vogeltjesmarkt? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208288237
Rubenshuis, het riool, de houten roltrap...

@Sarabi : balen zeg :{
  woensdag 8 maart 2023 @ 13:23:48 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_208288249
Ja, ik heb dus echt geen idee. We gaan met kantoor die kant op en een collega opperde vandaag om met een aantal collega's Antwerpen nog in te gaan, dus vandaar :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208288264
Ik ben met mijn Bestie naar Antwerpen geweest, echt een topstad
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:11:41 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_208288892
Mijn systeem werkt niet mee. Ik kan niet iedereen een aanmaning sturen die ik een aanmaning hoor te sturen. Ik haat dat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208288947
Nog maar 1 werkdag tot mijn vakanaaansie *O*

@Blues deze ga je vast enig vinden: nadat grote teams te groot en inefficiënt bevonden werden, werden het kleinere teams. Die zelfsturend werden, zonder TL ‘want dan kon iedereen zich ontplooien’. Zonder extra uren voor de nieuwe taken, zonder bijscholing en met mensen die tot over het gaatje gaan door hun betrokkenheid heeft dat een flink ziekteverzuim en leegloop opgeleverd :')
Toen kwam er een teamcoach terug (die nu weer anders heet) en in de loop van twee jaar een steeds kleiner aantal teams onder haar hoede kreeg. Want men kwam erachter dat de workload te veel was :')

Nieuwste ontwikkeling in de mail: roosterplanning per klein (destijds o-zo gewenst) team is niet efficiënt. Dus we gaan clusters maken met 1 (niet meewerkende) planner per heulveel teams *O* :|W

Naar mijn idee ging het plannen per team prima. Planner kent de collega’s en de routes en kan prima inspelen op ontwikkelingen. Vindt het ook leuk om te doen. Ik hoop dus heel hard dat wg in ieder geval het fatsoen heeft gehad de huidige planners in te lichten dat hun functie op de tocht staat en ze moeten gaan kiezen: of volledig de zorg in, of volledig de planning in. Voordat het de hele organisatie in ging.

*zucht*

[ Bericht 1% gewijzigd door Cat-astrophe op 08-03-2023 14:20:56 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208289005
Kom @Kaatje1 nog even een welgemeende knuffel geven :* Veel sterkte. Zal ook voor Elin misschien raar zijn, ook al waren ze niet echt maatjes. Ik heb Poes vandaag maar extra geknuffeld. Ook die wordt natuurlijk geen 100.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208289035
Ugh. Moe.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:29:12 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208289168
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:23 schreef Troel het volgende:
Ja, ik heb dus echt geen idee. We gaan met kantoor die kant op en een collega opperde vandaag om met een aantal collega's Antwerpen nog in te gaan, dus vandaar :D
Bonbons halen bij Elisa :9
pi_208289305
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

@:blues deze ga je vast enig vinden: nadat grote teams te groot en inefficiënt bevonden werden, werden het kleinere teams. Die zelfsturend werden, zonder TL ‘want dan kon iedereen zich ontplooien’. Zonder extra uren voor de nieuwe taken, zonder bijscholing en met mensen die tot over het gaatje gaan door hun betrokkenheid heeft dat een flink ziekteverzuim en leegloop opgeleverd :')
Toen kwam er een teamcoach terug (die nu weer anders heet) en in de loop van twee jaar een steeds kleiner aantal teams onder haar hoede kreeg. Want men kwam erachter dat de workload te veel was :')

Nieuwste ontwikkeling in de mail: roosterplanning per klein (destijds o-zo gewenst) team is niet efficiënt. Dus we gaan clusters maken met 1 (niet meewerkende) planner per heulveel teams *O* :|W

Naar mijn idee ging het plannen per team prima. Planner kent de collega’s en de routes en kan prima inspelen op ontwikkelingen. Vindt het ook leuk om te doen. Ik hoop dus heel hard dat wg in ieder geval het fatsoen heeft gehad de huidige planners in te lichten dat hun functie op de tocht staat en ze moeten gaan kiezen: of volledig de zorg in, of volledig de planning in. Voordat het de hele organisatie in ging.

*zucht*
Je weet zeker dat mijn wg niet de jouwe heeft overgenomen*? Qua roosterellende enzo? Klinkt echt als een goed en lekker doordacht plan.... :')

(*Ik kwam er afgelopen maand achter dat we ook ongeveer alle grote crematoria hebben overgenomen, dus de volgende stap is vast de humane zorg. Qua werkomstandigheden zit er toch al niet veel verschil in zo te lezen :P )
pi_208289315
Ik moet boodschappen doen. En er liggen nog genoeg andere klusjes te wachten. Maar vriend kwam net een kopje thee brengen, dus ik heb weer een nieuw excuus om op de bank te moeten blijven zitten. Thee is immers nog heet :{w
pi_208289329
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet boodschappen doen. En er liggen nog genoeg andere klusjes te wachten. Maar vriend kwam net een kopje thee brengen, dus ik heb weer een nieuw excuus om op de bank te moeten blijven zitten. Thee is immers nog heet :{w
Ik heb geen thee maar de aflevering van mijn serie is nog niet afgelopen. Dus ik kan ook geen boodschappen doen.
  woensdag 8 maart 2023 @ 14:42:52 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208289337
ik kan met mijn wijsvinger niet bij het icoontje van de Picnic app *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208289355
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik lig onder kat.

Ook zeer goede reden om niet te gaan huis poetsen, koffer pakken, kattenbakken doen :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208289396
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Je weet zeker dat mijn wg niet de jouwe heeft overgenomen*? Qua roosterellende enzo? Klinkt echt als een goed en lekker doordacht plan.... :')

(*Ik kwam er afgelopen maand achter dat we ook ongeveer alle grote crematoria hebben overgenomen, dus de volgende stap is vast de humane zorg. Qua werkomstandigheden zit er toch al niet veel verschil in zo te lezen :P )
;(

Nav jouw verhalen heb ik maar eens gecheckt bij mijn DA. Volgens mij nog een van de weinige praktijken die tweede lijn (nacht)zorg nog in huis heeft *blij mee*

Al vraag ik me af hoe lang dat duurt, er is nu een <jouw werkgever> groot gat in de regio. Zal die vast in willen springen.

Naast mijn zorg voor de gehele planning ben ik -egoïstisch- ook bang dat ik dan meer moet meebuigen in de algemene afspraken. Ik heb nu, in overleg met het team, wat aparte afspraken qua inzetbaarheid. Zodat ik het goed kan blijven doen in combi met mijn andere baan.
pi_208289483
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
;(

Nav jouw verhalen heb ik maar eens gecheckt bij mijn DA. Volgens mij nog een van de weinige praktijken die tweede lijn (nacht)zorg nog in huis heeft *blij mee*

Al vraag ik me af hoe lang dat duurt, er is nu een <jouw werkgever> groot gat in de regio. Zal die vast in willen springen.

Naast mijn zorg voor de gehele planning ben ik -egoïstisch- ook bang dat ik dan meer moet meebuigen in de algemene afspraken. Ik heb nu, in overleg met het team, wat aparte afspraken qua inzetbaarheid. Zodat ik het goed kan blijven doen in combi met mijn andere baan.
Ah eigen DA nachtzorg is fijn om te hebben in de buurt :Y
Nu moet ik zeggen dat met de zorg voor de dierenbij wg op zich weinig mis is; het niveau wordt echt steeds beter en het overstijgt de meeste spoed/opnamezorg in de eerstelijn al behoorlijk. (Dit zal heus verschillen per ZH/dienstdoende arts. Maar goed, dat geldt natuurlijk ook binnen de eerstelijn). Alleen euh ja, de afstand en de kosten zijn vaak wel een dingetje.

Ik weet niet of ze gelijk bij jou gaan bouwen, want er staat een ZH in Geldrop. Al is dat is natuurlijk nog steeds een takke-end weg. Ze gaan nu in elk geval eerst beginnen aan de bouw van een ZH in Groningen. Maar SHCN (in Roermond) is dus al van mijn wg, dus je weet het nooit....

(Ik bedoel ook; why the fuck bouw je je vlaggenschip in Waalwijk? :D )
pi_208289502
Oke ik ga mijn bips naar de supermarkt sleuren. I got this.
  woensdag 8 maart 2023 @ 15:00:30 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208289528
Ik hoef alleen azijn en optimel.

Ik denk dat ik dat morgen doe.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2023 @ 15:01:43 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208289539
Oow en Aldi konijntjesschuimpjes.

woensdag 8 maart 2023 @ 15:04:33 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_208289562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:01 schreef fietsie het volgende:
Oow en Aldi konijntjesschuimpjes.

[ afbeelding ]
Dat zijn toch geen konijntjes :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 maart 2023 @ 15:07:47 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208289594
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:04 schreef Troel het volgende:

[..]
https://twitter.com/missviaborsi/status/1631352072200155144
  woensdag 8 maart 2023 @ 15:08:41 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_208289607
quote:
Gelukkig ben ik niet de enige die er wat anders bij dacht. *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208289858
Wat een gedoe is dat bij jullie @Blues
En ook bij Cat.

Hier was het lachen om m.i. onterechte verontwaardiging van TL. :R over iets.
Zij Wist Nergens Van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait. w/

Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘

Leuk @Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
pi_208289865
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe is dat bij jullie @:Blues
En ook bij Cat.

Zij Wist Nergens Van.
[spoiler] de plafond platen zijn vervangen. Stofzooi. Ondanks afdekken op mijn aandringen, omdat ik het toevallig wel wist. En ook haar Assistent had verteld.
Dat de schooldirecteur het pas op het laatst hoorde, is ernstiger. [spoiler]
En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait. w/

Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘

Leuk @:Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
Och niet per se, maar deze heeft ook het transport geregeld en heeft bij mijn ouders altijd deze piano gestemd (want ook bij hem gekocht). Dus ik vond het wel fijn om hem ook verder het onderhoud te laten doen :) . We vallen ook nog binnen zijn regio.
pi_208290038
Terug van mijn enge gesprek. Jeeeeeeeeeeeeeeemig wat een gesprek... heb hem flink ingepepert gekregen. Nu bijkomen...
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:02:41 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terug van mijn enge gesprek. Jeeeeeeeeeeeeeeemig wat een gesprek... heb hem flink ingepepert gekregen. Nu bijkomen...
Sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208290107
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Sterkte!
Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets ging
pi_208290144
Geen idee wat ik straks ga doen. Flink janken denk ik.
Wel blij dat ik maandag pas weer naar werk moet

Lastig gesprek dus @ChildoftheStars

Staat mooi, de piano @Candaasje, gezellig hoekje zo. Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten op de stemmer.

@Sarabi alle drie zijn mogelijk om eczeem te krijgen maar uitzoeken welke is vast lastig

Ik heb een @Candaasje vestiging op 10-15 minuten fietsen, ben er 1x geweest met een doodzieke Elin toen de DA’s corona hadden. Fijn geholpen maar kom natuurlijk liever bij de vertrouwde mensen.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:11:26 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208290190
Ik ben voorlopig maar weg denk ik, ik ben er wel klaar mee.
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:17:18 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Naar de winkel om die piemels te halen (hoop ik) of begrijp ik het verkeerd (ben ik bang voor?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208290291
quote:
Hebben wij wat verkeerd gedaan :o ?
pi_208290395
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Sarabi alle drie zijn mogelijk om eczeem te krijgen maar uitzoeken welke is vast lastig

Ze hangen ook een beetje samen. Door de stress ga ik vaker en langer in bad -O- Nouja in ieder geval vanaf vandaag weer terug naar mijn oude zeep en heb iets van creme gekocht.
pi_208290422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets ging
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208290428
quote:
Weg van je werkplek?
Hoe is het met de zieke collega?

Nou Childs, dat is nogal een effect: ko van de fiets! Kun je het van je afschrijven? Of het gesprek evalueren met de begeleider? Sterkte met de naweeën.

@Barreltje helemaal niks met Internationale Vrouwendag.
Geldt ongevraagd de koffiemachine thuis reviseren er ook onder?
Wel leuk, dat in jouw mannen wereld er aandacht voor is. w/
pi_208290445
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.

Oh wacht. Piemels _O- . Nu je het zegt... maar het was niet mijn eerste gedachte :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:33:01 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.
Ik kan ook niet echt zeggen dat het chicks zijn ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:34:00 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290471
quote:

[..]

Oh wacht. Piemels _O- . Nu je het zegt... maar het was niet mijn eerste gedachte :D.
Ik sta te lang droog :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208290474
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.
Ik moet toegeven dat het wel nuttig was. Alle neuzen staan weer dezelfde kant op

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu echt geen energie om te koken. Dus ik ga een broodje gezond maken (triangelbroodje met kaas, ei, tomaat, komkommer en rucola) Misschien zelfs twee, want nog geen hap naar binnen kunnen krijgen vandaag. Alleen compleet geen honger. Dus even mezelf dwingen
pi_208290477
Hahaha zie edit :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208290488
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik sta te lang droog :+
:o Je had toch net een nieuwe liefde?? Hoe kan dit? Of is 2 dagen al te lang :9~ O-)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208290494
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Weg van je werkplek?
Hoe is het met de zieke collega?

Nou Childs, dat is nogal een effect: ko van de fiets! Kun je het van je afschrijven? Of het gesprek evalueren met de begeleider? Sterkte met de naweeën.

@:Barreltje helemaal niks met Internationale Vrouwendag.
Geldt ongevraagd de koffiemachine thuis reviseren er ook onder?
Wel leuk, dat in jouw mannen wereld er aandacht voor is. w/
Ik ehb het even met mijn vrienden over gehad. Mijn dagboek is zo aan de beurt. EN ik richt me op leuke dingen. Vanavond heb ik een workshop met bepaalde stiften (via Zoommeeting). Dus lekker lummelen. Hoeft niet mooi, als ik maar even het naar me zin heb
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:35:37 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]
:o Je had toch net een nieuwe liefde?? Hoe kan dit? Of is 2 dagen al te lang :9~ O-)
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kut :P Of niet kut, het is maar hoe je het bekijkt :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208290518
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:35 schreef Troel het volgende:

[..]
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kut :P Of niet kut, het is maar hoe je het bekijkt :D
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:36:35 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...
Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooral :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208290543
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Troel het volgende:

Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooral :P
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zin *)
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:38:13 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat in combinatie met een vrouw van 40, heb je al medelijden met mijn O+ _O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208290559
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Those were the days :9~.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208290658
@ ChildoftheStars is het nog gelukt om naar de markt te gaan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208290665
Hmpf. Ik maak wel een nieuwe post.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208290676
@fietsie :* voor wat er ook is.
pi_208290741
Ik sta een stuk langer droog dan @Troel en toch zag ik er een kuikentje in en geen piemels :+

Kat ging gisteravond ineens drie keer in 20 min naar de bak en kleine tot minieme beetjes plassen. Daar ging mn plan om vroeg naar bed te gaan. Hij had t al keer eerder, toen moest ik pijnstilling geven en had nog klein beetje liggen, dus beetje gegeven en nog drie kwartier naast de bak gezeten. Vanochtend dierenarts, urine aangeprikt, gelukkig alles schoon. Geen bacteriën, pH goed, geen gruis, geen bloed, geen verhoogde eiwitten oid. Dus veel laten drinken en pijnstilling 1x per dag. Ga morgen naar mn ouders en dan vrijdag weer terug, dus erg blij dat dat gewoon kan en ik niet moet blijven om in de gaten te houden of ie helemaal stopt met plassen ofzo.

Maargoed, valt allemaal in het niks bij Nika ;( ik denk aan je @Kaatje1! Ik knuffel mijn katten als ik zo thuis ben ook een keertje extra..
pi_208290764
Ik sta heel kort droog maar ik zag ook piemels. :7
pi_208290773
Ik zie gelukkig zelden piemels.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208290800
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:47 schreef sigme het volgende:
@ ChildoftheStars is het nog gelukt om naar de markt te gaan?
Ja :) en net naar de Action
  woensdag 8 maart 2023 @ 17:11:34 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik sta een stuk langer droog dan @:Troel en toch zag ik er een kuikentje in en geen piemels :+

Maar ik zie graag piemels in dingen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208290937
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar ik zie graag piemels in dingen ;)
IEWLS
  woensdag 8 maart 2023 @ 17:21:04 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_208290987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
IEWLS
Ik wil zeggen "in dingen waar ze niet voor bedoeld zijn", maar daar wordt de iewls alleen maar meer van denk ik.

Maar denk aan een gekleide sneeuwman van je eigen kind in de kleuterklas enzo :P (SPREKEND!!!!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 maart 2023 @ 17:22:03 #263
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208291001
Ik ben steeds aan het kijken of Fietsie al heeft gereageerd, in de hoop dat hij niet het forum bedoelde :D
pi_208291003
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik wil zeggen "in dingen waar ze niet voor bedoeld zijn", maar daar wordt de iewls alleen maar meer van denk ik.

Maar denk aan een gekleide sneeuwman van je eigen kind in de kleuterklas enzo :P (SPREKEND!!!!)
En ik ben officieel de gek :o
Ik steek geen piemels (niet dat ik er een of meerdere heb ) in dingen, laat staan in sneeuwmannen in een kleuterklas
pi_208291120
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb net al even gespeeld. Klonk niet eens heel beroerd. (En wat er al haperde was omdat ik ook weer even moet oefenen, lag niet aan de piano) O+

Nu moet ik eerst in de krochten van de berging kruipen om ergens een doos met bladmuziek op te duikelen.

/zwaarleven
Je piano _O_ O+ Ik kom graag eens spelen *O*
pi_208291138
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko :D
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.
Kilo's.
Zus maakt nog voor iedereen kaartjes daarmee. Of breiseltjes voor in de kerstboom.
Maar ze komt er niet doorheen door die voorraad _O-
Gevleugelde uitdrukking in onze familie: Ah! We hebben weer een 'gebreide' kaart :D O+
pi_208291161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.
Kilo's.
Zus maakt nog voor iedereen kaartjes daarmee. Of breiseltjes voor in de kerstboom.
Gevleugelde uitdrukking in onze familie: Ah! We hebben weer een 'gebreide' kaart :D O+
Wat gaaf _O_
Een hoera voor alle creatieve mensen *O*
pi_208291172
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

@:blues deze ga je vast enig vinden: nadat grote teams te groot en inefficiënt bevonden werden, werden het kleinere teams. Die zelfsturend werden, zonder TL ‘want dan kon iedereen zich ontplooien’. Zonder extra uren voor de nieuwe taken, zonder bijscholing en met mensen die tot over het gaatje gaan door hun betrokkenheid heeft dat een flink ziekteverzuim en leegloop opgeleverd :')

*zucht*
Oh dit hadden wij 15 jaar geleden ook denk ik :+ _O-
Zorg is altijd in 'beweging'
Adem innnnnnnnnnnnnnnnn en adem vasthouden! :D
pi_208291214
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:

Zij Wist Nergens Van.
SPOILER
Ehm... mailtje gemist?
pi_208291225
quote:

Mijnes wel *)
pi_208291231
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:58 schreef Vanyel het volgende:
Leuk speelgoed :+
pi_208291242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik moet toegeven dat het wel nuttig was. Alle neuzen staan weer dezelfde kant op

SPOILER
nu echt geen energie om te koken. Dus ik ga een broodje gezond maken (triangelbroodje met kaas, ei, tomaat, komkommer en rucola) Misschien zelfs twee, want nog geen hap naar binnen kunnen krijgen vandaag. Alleen compleet geen honger. Dus even mezelf dwingen
En heeeeeeel lief zijn voor jezelf :*
pi_208291245
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Kilo's.
Wel leuk dat het nog gebruikt wordt.

Ik denk niet dat ik ooit door de voorraad van mijn oma en moeder heen kom.
Misschien toch maar eens naar her verzorgingstehuis brengen daar gebruiken ze het volgens mij ook nog wel.
pi_208291246
Ga ik nu ook doen na een heftige werkdag /oncologie
Gotsamme jonges

@ lief zijn voor jezelf that is
pi_208291265
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
En heeeeeeel lief zijn voor jezelf :*
Dank je wel, ik begin wat bij te komen :) De spanningshoofdpijn is aan het zakken

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
Ga ik nu ook doen na een heftige werkdag /oncologie
Gotsamme jonges

@ lief zijn voor jezelf that is
Dikke knuffel voor jou
pi_208291266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wel leuk dat het nog gebruikt wordt.

Ik denk niet dat ik ooit door de voorraad van mijn oma en moeder heen kom.
Misschien toch maar eens naar her verzorgingstehuis brengen daar gebruiken ze het volgens mij ook nog wel.
'Wat er mee moet als zus niet meer gaat handwerken kunnen er 4 verpleeghuizen mee worden gevuld _O- O+

Over je eczeem.. mss een keer een allergietest doen ?
Leverde bij mij veel inzicht op en kon er wat mee.
pi_208291300
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:51 schreef Blues het volgende:

[..]
'Wat er mee moet als zus niet meer gaat handwerken kunnen er 4 verpleeghuizen mee worden gevuld _O- O+

Over je eczeem.. mss een keer een allergietest doen ?
Leverde bij mij veel inzicht op en kon er wat mee.
Oja dat is ook wel een idee. Maar ik heb het pas een paar dagen dus misschien nog even aan kijken. Ik weet niet hoe snel normale mensen met zo iets naar de HA gaan. Ik kom er nu achter dat ik opgevoed ben door mensen die niet naar de dokter gaan al zijn ze half dood :+ dus een beetje lastig om in te schatten wat een normale reactie is.
pi_208291306
quote:

[..]

Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten weten :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208291313
Ik vrees dat als ik de pijp uit ga genoeg overblijft voor een weeshuis :@ Ik heb zoveel en ik adopteer zoveel hobbyspullen van mensen die het niet meer willen hebben
pi_208291325
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:58 schreef Vanyel het volgende:
O+
pi_208291342
Pittig dagje voor je COTS! Nu lief voor jezelf zijn. Thee en broodje gezond klinkt goed.

@Kaatje1 :* ;(
pi_208291402
Spullen uitgezocht die ik mee wilde, kwart ervan teruggelegd want teveel, tas gepakt… kwart van wat ik wel wilde meenemen past er niet in.
Nog verder uitdunnen dus. Vrijdag nieuwe poging.
pi_208291445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten weten :D
Hier zijn het vaker scheten.
Met als lievelings der lievelingen scheten die op mij gelaten zijn :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208291453
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spullen uitgezocht die ik mee wilde, kwart ervan teruggelegd want teveel, tas gepakt… kwart van wat ik wel wilde meenemen past er niet in.
Nog verder uitdunnen dus. Vrijdag nieuwe poging.
Je hebt nog even dus dat komt vast helemaal goed :D
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 18:13:09 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208291468
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het is uit liefde :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2023 @ 18:13:19 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208291470
Knuffels aan éénieder die het nodig heeft.

Rustig werkdagje op kantoor. Ik moet wel echt weer met Power BI aan de slag.
/Te lang niet gedaan en eigenlijk best wel leuk. :+

Vanavond nog een politiek avondje met de buren uit Zuid-Kennemerland.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208291483
quote:

[..]
Wat zijn mannen toch simpele wezens.
pi_208291490
quote:

[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_208291508
Ik at 2 happen van een Lidl kaasschelp. Wát goooor.
Hallo kliko
pi_208291524
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Hallo kliko
Aws.... jammer ja!
pi_208291544
quote:
Hallo kliko
Je moet ook de kaasschnitzels hebben.
pi_208291624
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je moet ook de kaasschnitzels hebben.
:'( :'( Zeg dat dan vóór ik deze vuilnis in mijn mik stak :'(
pi_208291627
We hoeven niet naar de Lidl *O*
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 18:26:51 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208291629
quote:
Hallo kliko
Wat verwacht je met zo'n naam :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208291635
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:'( :'( Zeg dat dan vóór ik deze vuilnis in mijn mik stak :'(
Je vroeg me niets :'(
pi_208291650
quote:
Wacht ff wrom
pi_208291656
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat verwacht je met zo'n naam :P
Ik weet dat mensen enthousiast deden over een kaasding van de Lidl.
Blijkbaar niet over dit :'(

Ik had nog beter een likschelp kunnen hebben
pi_208291663
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet dat mensen enthousiast deden over een kaasding van de Lidl.
Blijkbaar niet over dit :'(
Ik vind ze wel lekker eigenlijk :@
pi_208291679
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je vroeg me niets :'(
Ik heb immer nood aan jouw heldere instructies blijkbaar. Gevraagd en ongevraagd.
pi_208291689
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb immer nood aan jouw heldere instructies blijkbaar. Gevraagd en ongevraagd.
Maar we zijn het smaaktechnisch zo vaak oneens ;(
pi_208291694
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')