Rubenshuis en Chocolate-nation toch ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:19 schreef Troel het volgende:
Iemand nog tips over wat je op een zaterdag in Antwerpen kunt doen? Als in winkels die je echt moet zien? Restaurantjes gaan we niet redden denk ik.
Vogeltjesmarkt?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:19 schreef Troel het volgende:
Iemand nog tips over wat je op een zaterdag in Antwerpen kunt doen? Als in winkels die je echt moet zien? Restaurantjes gaan we niet redden denk ik.
Bonbons halen bij Elisaquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:23 schreef Troel het volgende:
Ja, ik heb dus echt geen idee. We gaan met kantoor die kant op en een collega opperde vandaag om met een aantal collega's Antwerpen nog in te gaan, dus vandaar
Je weet zeker dat mijn wg niet de jouwe heeft overgenomen*? Qua roosterellende enzo? Klinkt echt als een goed en lekker doordacht plan....quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog maar 1 werkdag tot mijn vakanaaansie![]()
@:blues deze ga je vast enig vinden: nadat grote teams te groot en inefficiënt bevonden werden, werden het kleinere teams. Die zelfsturend werden, zonder TL ‘want dan kon iedereen zich ontplooien’. Zonder extra uren voor de nieuwe taken, zonder bijscholing en met mensen die tot over het gaatje gaan door hun betrokkenheid heeft dat een flink ziekteverzuim en leegloop opgeleverd![]()
Toen kwam er een teamcoach terug (die nu weer anders heet) en in de loop van twee jaar een steeds kleiner aantal teams onder haar hoede kreeg. Want men kwam erachter dat de workload te veel was![]()
Nieuwste ontwikkeling in de mail: roosterplanning per klein (destijds o-zo gewenst) team is niet efficiënt. Dus we gaan clusters maken met 1 (niet meewerkende) planner per heulveel teams![]()
![]()
Naar mijn idee ging het plannen per team prima. Planner kent de collega’s en de routes en kan prima inspelen op ontwikkelingen. Vindt het ook leuk om te doen. Ik hoop dus heel hard dat wg in ieder geval het fatsoen heeft gehad de huidige planners in te lichten dat hun functie op de tocht staat en ze moeten gaan kiezen: of volledig de zorg in, of volledig de planning in. Voordat het de hele organisatie in ging.
*zucht*
Ik heb geen thee maar de aflevering van mijn serie is nog niet afgelopen. Dus ik kan ook geen boodschappen doen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet boodschappen doen. En er liggen nog genoeg andere klusjes te wachten. Maar vriend kwam net een kopje thee brengen, dus ik heb weer een nieuw excuus om op de bank te moeten blijven zitten. Thee is immers nog heet
Ik lig onder kat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet boodschappen doen. En er liggen nog genoeg andere klusjes te wachten. Maar vriend kwam net een kopje thee brengen, dus ik heb weer een nieuw excuus om op de bank te moeten blijven zitten. Thee is immers nog heet
quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je weet zeker dat mijn wg niet de jouwe heeft overgenomen*? Qua roosterellende enzo? Klinkt echt als een goed en lekker doordacht plan....![]()
(*Ik kwam er afgelopen maand achter dat we ook ongeveer alle grote crematoria hebben overgenomen, dus de volgende stap is vast de humane zorg. Qua werkomstandigheden zit er toch al niet veel verschil in zo te lezen)
Ah eigen DA nachtzorg is fijn om te hebben in de buurtquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nav jouw verhalen heb ik maar eens gecheckt bij mijn DA. Volgens mij nog een van de weinige praktijken die tweede lijn (nacht)zorg nog in huis heeft *blij mee*
Al vraag ik me af hoe lang dat duurt, er is nu een <jouw werkgever> groot gat in de regio. Zal die vast in willen springen.
Naast mijn zorg voor de gehele planning ben ik -egoïstisch- ook bang dat ik dan meer moet meebuigen in de algemene afspraken. Ik heb nu, in overleg met het team, wat aparte afspraken qua inzetbaarheid. Zodat ik het goed kan blijven doen in combi met mijn andere baan.
Dat zijn toch geen konijntjesquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:01 schreef fietsie het volgende:
Oow en Aldi konijntjesschuimpjes.
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik niet de enige die er wat anders bij dacht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://twitter.com/missviaborsi/status/1631352072200155144
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait.![]()
Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘
Leuk @Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
Och niet per se, maar deze heeft ook het transport geregeld en heeft bij mijn ouders altijd deze piano gestemd (want ook bij hem gekocht). Dus ik vond het wel fijn om hem ook verder het onderhoud te laten doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe is dat bij jullie @:Blues
En ook bij Cat.
Hier was het lachen om m.i. onterechte verontwaardiging van TL.over iets.
Zij Wist Nergens Van.
[spoiler] de plafond platen zijn vervangen. Stofzooi. Ondanks afdekken op mijn aandringen, omdat ik het toevallig wel wist. En ook haar Assistent had verteld.
Dat de schooldirecteur het pas op het laatst hoorde, is ernstiger. [spoiler]
En toen ik na soppen en stofzuigen en oh ja boeken uitlenen thuiskwam, stond er een doos met 24 mooie kruidenpotjes.
De vaatwasser draait.![]()
Sterkte Kaat nogmaals. Wat ga je na het afscheid doen? Kopje thee op de bank met een doos tissues en herinneringen? 😘
Leuk @:Candaasje weer pianospelen. Je bent gehecht aan een vaste stemmer?
Sterkte!quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terug van mijn enge gesprek. Jeeeeeeeeeeeeeeemig wat een gesprek... heb hem flink ingepepert gekregen. Nu bijkomen...
Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets gingquote:
Naar de winkel om die piemels te halen (hoop ik) of begrijp ik het verkeerd (ben ik bang voor?)quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ben voorlopig maar weg denk ik, ik ben er wel klaar mee.
Hebben wij wat verkeerd gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ze hangen ook een beetje samen. Door de stress ga ik vaker en langer in badquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi alle drie zijn mogelijk om eczeem te krijgen maar uitzoeken welke is vast lastig
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Komt goed... uiteindelijk was het wel een goed gesprek hoor. Alleen ik haat het als er vier mensen je keihard confronteren met jezelf. Ben nu bekaf. Mijn spanning was zo hoog dat ik op de terugweg KO van mijn fiets ging
Weg van je werkplek?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.quote:
Ik kan ook niet echt zeggen dat het chicks zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.
Ik sta te lang droogquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh wacht. Piemels. Nu je het zegt... maar het was niet mijn eerste gedachte
.
Ik moet toegeven dat het wel nuttig was. Alle neuzen staan weer dezelfde kant opquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neem een lekkere kop thee en even zen hoor. Het is achter de rug. En dat je het toch een goed gesprek vond vind ik heel positief. Hopelijk kan je ook iets met het gesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu echt geen energie om te koken. Dus ik ga een broodje gezond maken (triangelbroodje met kaas, ei, tomaat, komkommer en rucola) Misschien zelfs twee, want nog geen hap naar binnen kunnen krijgen vandaag. Alleen compleet geen honger. Dus even mezelf dwingen
quote:
Ik ehb het even met mijn vrienden over gehad. Mijn dagboek is zo aan de beurt. EN ik richt me op leuke dingen. Vanavond heb ik een workshop met bepaalde stiften (via Zoommeeting). Dus lekker lummelen. Hoeft niet mooi, als ik maar even het naar me zin hebquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weg van je werkplek?
Hoe is het met de zieke collega?
Nou Childs, dat is nogal een effect: ko van de fiets! Kun je het van je afschrijven? Of het gesprek evalueren met de begeleider? Sterkte met de naweeën.
@:Barreltje helemaal niks met Internationale Vrouwendag.
Geldt ongevraagd de koffiemachine thuis reviseren er ook onder?
Wel leuk, dat in jouw mannen wereld er aandacht voor is.
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kutquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]Je had toch net een nieuwe liefde?? Hoe kan dit? Of is 2 dagen al te lang
![]()
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, nee, Novasurebehandeling gehad, dus 't is even kutOf niet kut, het is maar hoe je het bekijkt
Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooralquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah dat verklaart. Nog even geduld dus...
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zinquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:36 schreef Troel het volgende:
Och, ik heb jaaaaren zonder gekund, dus ik zeur vooral
Dat in combinatie met een vrouw van 40, heb je al medelijden met mijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zin
Those were the daysquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beginnende relatie huh. Dan heb je áltijd zin
Jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:47 schreef sigme het volgende:
@ ChildoftheStars is het nog gelukt om naar de markt te gaan?
Maar ik zie graag piemels in dingenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik sta een stuk langer droog dan @:Troel en toch zag ik er een kuikentje in en geen piemels![]()
Ik wil zeggen "in dingen waar ze niet voor bedoeld zijn", maar daar wordt de iewls alleen maar meer van denk ik.quote:
En ik ben officieel de gekquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil zeggen "in dingen waar ze niet voor bedoeld zijn", maar daar wordt de iewls alleen maar meer van denk ik.
Maar denk aan een gekleide sneeuwman van je eigen kind in de kleuterklas enzo(SPREKEND!!!!)
Je pianoquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb net al even gespeeld. Klonk niet eens heel beroerd. (En wat er al haperde was omdat ik ook weer even moet oefenen, lag niet aan de piano)![]()
Nu moet ik eerst in de krochten van de berging kruipen om ergens een doos met bladmuziek op te duikelen.
/zwaarleven
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko
Wat gaafquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.
Kilo's.
Zus maakt nog voor iedereen kaartjes daarmee. Of breiseltjes voor in de kerstboom.
Maar ze komt er niet doorheen door die voorraad
Gevleugelde uitdrukking in onze familie: Ah! We hebben weer een 'gebreide' kaart![]()
Oh dit hadden wij 15 jaar geleden ook denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog maar 1 werkdag tot mijn vakanaaansie![]()
@:blues deze ga je vast enig vinden: nadat grote teams te groot en inefficiënt bevonden werden, werden het kleinere teams. Die zelfsturend werden, zonder TL ‘want dan kon iedereen zich ontplooien’. Zonder extra uren voor de nieuwe taken, zonder bijscholing en met mensen die tot over het gaatje gaan door hun betrokkenheid heeft dat een flink ziekteverzuim en leegloop opgeleverd![]()
Toen kwam er een teamcoach terug (die nu weer anders heet) en in de loop van twee jaar een steeds kleiner aantal teams onder haar hoede kreeg. Want men kwam erachter dat de workload te veel was![]()
Nieuwste ontwikkeling in de mail: roosterplanning per klein (destijds o-zo gewenst) team is niet efficiënt. Dus we gaan clusters maken met 1 (niet meewerkende) planner per heulveel teams![]()
![]()
Naar mijn idee ging het plannen per team prima. Planner kent de collega’s en de routes en kan prima inspelen op ontwikkelingen. Vindt het ook leuk om te doen. Ik hoop dus heel hard dat wg in ieder geval het fatsoen heeft gehad de huidige planners in te lichten dat hun functie op de tocht staat en ze moeten gaan kiezen: of volledig de zorg in, of volledig de planning in. Voordat het de hele organisatie in ging.
*zucht*
quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef AnneX het volgende:
Hier was het lachen om m.i. onterechte verontwaardiging van TL.over iets.
Zij Wist Nergens Van.Ehm... mailtje gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijnes welquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het wel nuttig was. Alle neuzen staan weer dezelfde kant opEn heeeeeeel lief zijn voor jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu echt geen energie om te koken. Dus ik ga een broodje gezond maken (triangelbroodje met kaas, ei, tomaat, komkommer en rucola) Misschien zelfs twee, want nog geen hap naar binnen kunnen krijgen vandaag. Alleen compleet geen honger. Dus even mezelf dwingen![]()
Wel leuk dat het nog gebruikt wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn moedertje.... die had een heel kamertje dat ze niet gebruikte in haar aanleunflatje vollllll met handwerkdinges.
Kilo's.
Zus maakt nog voor iedereen kaartjes daarmee. Of breiseltjes voor in de kerstboom.
Maar ze komt er niet doorheen door die voorraad
Gevleugelde uitdrukking in onze familie: Ah! We hebben weer een 'gebreide' kaart![]()
Dank je wel, ik begin wat bij te komenquote:
Dikke knuffel voor jouquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
Ga ik nu ook doen na een heftige werkdag /oncologie
Gotsamme jonges
@ lief zijn voor jezelf that is
'Wat er mee moet als zus niet meer gaat handwerken kunnen er 4 verpleeghuizen mee worden gevuldquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel leuk dat het nog gebruikt wordt.
Ik denk niet dat ik ooit door de voorraad van mijn oma en moeder heen kom.
Misschien toch maar eens naar her verzorgingstehuis brengen daar gebruiken ze het volgens mij ook nog wel.
Oja dat is ook wel een idee. Maar ik heb het pas een paar dagen dus misschien nog even aan kijken. Ik weet niet hoe snel normale mensen met zo iets naar de HA gaan. Ik kom er nu achter dat ik opgevoed ben door mensen die niet naar de dokter gaan al zijn ze half doodquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:51 schreef Blues het volgende:
[..]
'Wat er mee moet als zus niet meer gaat handwerken kunnen er 4 verpleeghuizen mee worden gevuld![]()
Over je eczeem.. mss een keer een allergietest doen ?
Leverde bij mij veel inzicht op en kon er wat mee.
Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten wetenquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er staat toch ook Bunnies & chicks? Nou zou ik het een duck noemen op de foto, maar dat komt in ieder geval iets meer in de richting dan bunny.
.
Hier zijn het vaker scheten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als er om gehinnikt wordt, zijn het altijd piemels. Je hebt twee zoons, je zou dit moeten weten
Je hebt nog even dus dat komt vast helemaal goedquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spullen uitgezocht die ik mee wilde, kwart ervan teruggelegd want teveel, tas gepakt… kwart van wat ik wel wilde meenemen past er niet in.
Nog verder uitdunnen dus. Vrijdag nieuwe poging.
Het is uit liefdequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier zijn het vaker scheten.
Met als lievelings der lievelingen scheten die op mij gelaten zijn
Wat zijn mannen toch simpele wezens.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aws.... jammer ja!quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik at 2 happen van een Lidl kaasschelp. Wát goooor.
Hallo kliko
Je moet ook de kaasschnitzels hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Hallo kliko
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet ook de kaasschnitzels hebben.
Wat verwacht je met zo'n naamquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Hallo kliko
Je vroeg me nietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Zeg dat dan vóór ik deze vuilnis in mijn mik stak
Wacht ff wromquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik weet dat mensen enthousiast deden over een kaasding van de Lidl.quote:
Ik vind ze wel lekker eigenlijkquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen enthousiast deden over een kaasding van de Lidl.
Blijkbaar niet over dit
Ik heb immer nood aan jouw heldere instructies blijkbaar. Gevraagd en ongevraagd.quote:
Maar we zijn het smaaktechnisch zo vaak oneensquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb immer nood aan jouw heldere instructies blijkbaar. Gevraagd en ongevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |