abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2023 @ 15:58:52 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208278148
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
Solliciteren dan man

Op naar de 20e eeuw
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 16:04:38 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208278199
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Solliciteren dan man

Op naar de 20e eeuw
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zeg :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:08:58 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_208278232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach troost je, ik heb een keer een vinger gebroken aan een T-shirt ;)
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echt :%
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208278273
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:08 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echt :%
Oh nee.... auw....
pi_208278280
Dan valt die papercut in mijn oog nog wel mee :D
pi_208278297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
:o doe niet zo eng
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:16:26 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208278309
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zeg :@
Je kunt dat uiteraard gewoon instellen per document.
Hier staan ook wat dingen waar men met hun klauwen vanaf moet blijven helemaal dicht of alleen voor één iemand bereikbaar
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:16:48 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208278313
quote:
Dat klinkt als een Hans Teeuwen sketch
pi_208278419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o doe niet zo eng
Het viel uiteindelijk mee.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat klinkt als een Hans Teeuwen sketch
:D
pi_208278441
Ik had vanochtend een los velletje aan mijn duim en nu doet m’n duim zeer.
SPOILER: niet voor zwakke magen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.
SPOILER: ezel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hele mooie stukken boom

Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofd :7
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:32:20 #112
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208278447
Haha, superslim zo met dat karretje! :D
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:33:32 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_208278459
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, dat zijn nare plekken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:47:24 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208278619
Die boom was er niet zo best aan toe Sigme :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208278775
Ha, naast de opticien is een kledingwinkel.
Deze broek zit erg lekker, met flexibele tailleband 😎
https://www.vantilburgonl(...)t-870710_555267.html
En een zomervest https://www.cs-thelabel.c(...)offwhite-23vjc02-011
En een witte 😎trui https://www.el-vita.nl/ecru-trui-met-ballonmouw-van-z-studio.html
Verder de rest van de lijst afgewerkt. Lastige Bieb reservering opgelost.
Kom ik onderweg ook nog mnX tegen 😉 Leuke vent zeg.
pi_208278787
Bomen slepen _O_ en nagels :X auauauau
pi_208278951
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
Zeker excel :{w
pi_208278974
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Auwww ezel :{w :D
pi_208278977
quote:
Whut? :X
pi_208279443
Bijgelezen. Weer een drukke dag. Ook een rare jank dag.
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
Wil er ook niet meer aan laten "sleutelen" voor nog 2 maanden.

En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208279470
Jee…wat een rare dag met beslissingen.
Sterkte met Nika in de eerste plaats.
En het contract, ach. Red je het dan wel financieel?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:03:14 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208279520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.

En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
Sterkte :*
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:05:43 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_208279541
Sterkte @Kaatje1 :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208279581
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Whut? :X
Heelt gelukkig net zo makkelijk als in je vinger :) wel een paar dagen als piraat met een ooglapje rondgelopen.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:09:33 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208279584
Kaat :*
Spoilers!
pi_208279585
quote:

Heel veel sterkte :*
pi_208279586
Kaatje ;( sterkte
pi_208279658
Kaatje wat een dag zo :{ :*
Hopen op snel fijner werk!!

Wat een moeilijke beslissing om Nika morgen te laten gaan, alvast heel veel sterkte daarbij ;( :*

[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 07-03-2023 18:51:40 ]
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:17:26 #129
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208279667
Veel sterkte @Kaatje1 :*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 maart 2023 @ 18:18:01 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208279675
Sterkte Kaatje :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208279677
quote:

Och nee… Nika ;( Knap dat je haar geen verder lijden meer wil aandoen :*

En je werk… was al langer duidelijk dat het je niet lag he? Uitkeringstechnisch is dit wel een ‘fijne’ oplossing, denk ik? En fijn dat je nu openlijk mag solliciteren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208279684
Oh Kaatje, wat een rotdag. Wat droevig van Nika. Ik kan me je beslissing helemaal voorstellen maar het is zo zo rot altijd. :*

En je werk. Kan me voorstellen dat dat nu nog niet zo voelt maar dat het ergens ook een opluchting zal zijn. En hopen dat je snel leuk nieuw werk vindt.

Voor nu: knuffels. Sterkte. Een mooie laatste avond met Nika.
pi_208279734
Oh Kaatje -O- wat een klotebeslissing en wat klote en ik hoop dat jullie vanavond nog wat liefde kunnen delen O+
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208279802
Wat een heftige dag zo, Kaatje ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208279986
Och arme Nika :{ Ik had gehoopt dat het niet het slechtste scenario zou zijn uiteindelijk, maar toch wel dus. Ik begrijp heel goed dat je niet wilt gaan rekken, want beter worden wordt ze hoogstwaarschijnlijk toch niet :*

Wat een dag voor jou, zeg. Veel sterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208280153
Nee, ik heb niet de hoop dat ze nog beter gaat worden. Uit de echo kwam niet dat ze tumoren had maar ook dat ze niet alles konden zien. Het bloedonderzoek gaf wel aan dat er iets aan de hand was maar daarvoor zou meer onderzoek gedaan moeten worden. Als ze nou een jonkie was, prima, maar ze is 11 en britjes worden niet zo heel oud. En allemaal onderzoeken en behandelingen wil ik haar niet aandoen. En eerlijk gezegd mezelf ook niet. Vind dit al moeilijk genoeg, stel dat ik dat iedere 2-3 maanden moet ondergaan.

En vwb werk, ik zag het aankomen, en ben (uitkeringstechnisch) blij dat zij het besluit hebben genomen. Ik heb niet veel uitgegeven van de transitievergoeding van de vorige baan (alleen de nieuwe fiets) en heb de laatste maanden best ook veel gespaard omdat ik wel het gevoel had dat ik hier mijn pensioen niet zou halen.
pi_208280182
Oh @Kaatje1 ik krijg er natte oogjes van ;( :'( heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietig en wat een knappe beslissing van je :* :*
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:15:34 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_208280338
Veel sterkte Kaatje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:25:34 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_208280471
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.

Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis. }:|

Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk. :{w

Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Zelf in de groep gaan staan. Wel wat naar achteren En elke keer als ze de ander kant op kijkt zwaaien, hallo hier ben ik.
En als het geluid weer wegvalt je handen aan je oren. Ziet de groep zelf niets of weinig van. Maar die gene die de groep moet aansturen wel.
Het taalgebruik zal wel veranderen als ze wat langer voor een groep staat. Zeker als er wat Nederlanders tussen staan die al wat langer mee draaien. Komt er vanzelf antwoordt op de vraag " I would like you to perform". Waarnaar het ipv een vraag een opdracht wordt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:43:26 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_208280825
Ach Kaat ;( :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208281133
Oh Kaatje, wat rot zeg. Hele dikke :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_208281318
Ach @Kaatje1 :* wat knap dat je deze beslissing maakt O+
pi_208281900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, ik heb niet de hoop dat ze nog beter gaat worden. Uit de echo kwam niet dat ze tumoren had maar ook dat ze niet alles konden zien. Het bloedonderzoek gaf wel aan dat er iets aan de hand was maar daarvoor zou meer onderzoek gedaan moeten worden. Als ze nou een jonkie was, prima, maar ze is 11 en britjes worden niet zo heel oud. En allemaal onderzoeken en behandelingen wil ik haar niet aandoen. En eerlijk gezegd mezelf ook niet. Vind dit al moeilijk genoeg, stel dat ik dat iedere 2-3 maanden moet ondergaan.

Het is ongeveer het verhaal dat wij met Xena hadden. Die was dan al 16 en al een tijdje 'niet in haar hum' at en dronk matig, zat ineen gedoken, beetje opgebold, afwezig, meest vd dag op vreemde plekken. Bloedonderzoek gaf ook aan dat er iets aan de hand was, maar wat zou echt speurwerk worden en dierenarts had het ook over allerlei onderzoeken en behandelingen, maar snapte ook heel goed dat we dat niet aan wilden gaan en dan vooral voor haar niet. Fijn dat jij ook een meedenkende dierenarts hebt.

Hele moeilijke keuze voor jou hoor :*
pi_208282003
Katten/honden zouden 100 moeten kunnen worden :wtf:
pi_208282073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 20:42 schreef Blues het volgende:
Katten/honden zouden 100 moeten kunnen worden :wtf:
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).
pi_208282699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).
Heel veel sterkte 💔
pi_208282861
Dank allemaal voor lieve woorden en medeleven.
Heb haar de hele avond nog niet gezien, ze ligt in haar holletje
pi_208282923
Heel veel sterkte @Kaatje1 . Verdrietige maar ook moedige beslissing. Soms is laten gaan de meest liefdevolle wijze van hulp kunnen bieden :*

En je werk… dit geeft je weer meer ruimte om te kunnen zoeken naar iets dat wel bij je past.
pi_208283064
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot -O-
  dinsdag 7 maart 2023 @ 22:03:37 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208283082
;(
Spoilers!
pi_208284550
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot -O-
Ach ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208284681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
;(

Hele HELE dikke knuffel :*
pi_208284744
Een goede morgen!

Speciaal voor Kaatje. Ik hoop dat het allemaal zo goed mogelijk gaat. Het is vreselijk verdrietig maar je gunt en geeft haar een pijnloos sterven na een paradijselijk leven :*
pi_208284779
Knuffel voor Kaatje.
pi_208285320
Ja, alles wat @sigme zo mooi zegt, @Kaatje1! Succes en sterkte vandaag :*
  woensdag 8 maart 2023 @ 09:04:40 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_208285407
Succes vandaag @Kaatje1!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 maart 2023 @ 09:48:55 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208285786
Hmpf. Ik was na de wekker weer in slaap gevallen en ben net pas wakker.

Ik was net zo trots dat ik mijn slaap weer onder controle had.
Spoilers!
pi_208286438
Oh boy onze meewerk TL gaat weg :o :o
De zoveelste. De laag boven haar is ook al weg :P
pi_208286466
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf. Ik was na de wekker weer in slaap gevallen en ben net pas wakker.

Ik was net zo trots dat ik mijn slaap weer onder controle had.
Toch jaloers.
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:57:40 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208286483
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Toch jaloers.
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
Spoilers!
pi_208286491
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad. :')
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:00:58 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208286512
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad. :')
}:|
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:03:03 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_208286526
Oef, dat is altijd lastig opstaan dan. Maar blijkbaar had je het nodig @Lucky_Strike!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208286566
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Nog nu even aan t werk en over een uurtje naar huis
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:18:23 #167
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208286701
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Wat een rare dag.

Ik vraag me trouwens af of je nu (na de komende dagen) vocaler gaat zijn over wat er allemaal vreemd gaat binnen het bedrijf waar je nog werkt.

Ik heb me ook eens uitgesproken over dingen nadat ik opgezegd had en dat luchtte enorm op. De manager schrok zich trouwens rot toen ik zei dat ik elk moment verwachtte om het bevel te krijgen me op te drukken. Ze had een goede drillsergeant geweest. Ze had totaal niet door dat ze zich zo gedroeg en was blij dat ik het zei.
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:20:33 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208286726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef Blues het volgende:
Oh boy onze meewerk TL gaat weg :o :o
De zoveelste. De laag boven haar is ook al weg :P
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salaris :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208286771
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
:*
pi_208286867
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Altijd lekker ontspannen wakker worden :')

Hier wel goed geslapen. Ontwikkelingsgesprek gehad (via de leergang. Die wordt steeds interessanter trouwens. :) Laatst training gehad met een acteur die echt geweldig was. Huilend van het lachen uren rollenspellen gespeeld. Was wel enorm intens.)

Dikke knuffel voor @Kaatje1 nogmaals :* en voor Nika natuurlijk.
pi_208286872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
In de Sesamstraat-studio stond de laatste jaren een oversized broccoli als decorstuk :D .
pi_208286907
Bizar dromen kan ik ook. Werd wakker met een wtf-gevoel. Inmiddels vergeten wat ik gedroomd heb _O-
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:42:24 #173
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208286945
:* voor @Kaatje1 altijd lastig deze momenten, ook als je er achter staat

hier ging om 5 uur de wekker, om 6 uur was ik op werk, want het is vandaag internationale vrouwen dag en dat vieren we als onszelf respecterende vrouwen support groep :) dus vanmorgen 800 tasjes met een flyer en croissants gevuld en uitgedeeld... O+ ( gelukkig beginnen ze hier om 6:30 met werken :o )

wat doen jullie aan internationala vrouwen dag ? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208286947
Ohja, kijk dan:

O+ O+ O+

Hij is weer bij me thuis! Zo'n 22-23 jaar geleden bij mijn ouders in huis gekomen, en inmiddels al jaren niet meer fatsoenlijk bespeeld. Maar ik heb altijd gevraagd of ze hem niet weg wilden doen, tot ik zelf plek zou hebben. Want hoewel geen A-merk piano, wel altijd een warme klank. Als ie er zin in had dan. Voorals het buiten zeek van de regen. Eigenwijs ding O+

Dus na 10 jaar flat en dus nog geen mogelijkheid, wisten mijn ouders niet hoe snel ze moesten vragen na de sleuteloverdracht wanneer ie naar ons toe kon :D .

Over een kwartiertje komt de stemmer. Heb maar even een berichtje naar de buren gestuurd. Sorry alvast :')
(Die man kan fantastisch spelen hoor, maar dat gepingel tijdens het stemmen is echt geen gehoor natuurlijk)
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:44:50 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208286969
ohh piano! O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208286975
Mooi! Ook een gezellig hoekje. Lekker spelen tussen de plantjes O+
pi_208286997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooi! Ook een gezellig hoekje. Lekker spelen tussen de plantjes O+
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bij O+
pi_208287007
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bij O+
Ach, bij elkaar geraapte zooitjes zijn goed, zeker bij plantjes.
En idd, lekker gezellig samen laten groeien ;)
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:52:13 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208287037
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
:* voor @:kaatje1 altijd lastig deze momenten, ook als je er achter staat

hier ging om 5 uur de wekker, om 6 uur was ik op werk, want het is vandaag internationale vrouwen dag en dat vieren we als onszelf respecterende vrouwen support groep :) dus vanmorgen 800 tasjes met een flyer en croissants gevuld en uitgedeeld... O+ ( gelukkig beginnen ze hier om 6:30 met werken :o )

wat doen jullie aan internationala vrouwen dag ? :)
Doen de mannen dat niet voor jullie? :D

Ik doe niets. Ik zou niet weten wat eigenlijk.
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:52:50 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208287047
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, kijk dan:

[ link | afbeelding ]

O+ O+ O+

Hij is weer bij me thuis! Zo'n 22-23 jaar geleden bij mijn ouders in huis gekomen, en inmiddels al jaren niet meer fatsoenlijk bespeeld. Maar ik heb altijd gevraagd of ze hem niet weg wilden doen, tot ik zelf plek zou hebben. Want hoewel geen A-merk piano, wel altijd een warme klank. Als ie er zin in had dan. Voorals het buiten zeek van de regen. Eigenwijs ding O+

Dus na 10 jaar flat en dus nog geen mogelijkheid, wisten mijn ouders niet hoe snel ze moesten vragen na de sleuteloverdracht wanneer ie naar ons toe kon :D .

Over een kwartiertje komt de stemmer. Heb maar even een berichtje naar de buren gestuurd. Sorry alvast :')
(Die man kan fantastisch spelen hoor, maar dat gepingel tijdens het stemmen is echt geen gehoor natuurlijk)
:o O+
Spoilers!
pi_208287077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Doen de mannen dat niet voor jullie? :D

Ik doe niets. Ik zou niet weten wat eigenlijk.
Mijn moeder nam me mee op protesten als baby. Er is een babyfoto van mij met een actieflyer voor de vrouwendag van 1988

Er zijn in het buurthuis hier wel dingen te doen voor vrouwen, maar ik heb een stom gesprek. En er komen alleen nogal bijzondere types op af

Dus hier stom gesprek en vanavond een online workshop met bepaald soort stiften *O*
pi_208287144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een rare dag.

Ik vraag me trouwens af of je nu (na de komende dagen) vocaler gaat zijn over wat er allemaal vreemd gaat binnen het bedrijf waar je nog werkt.

Ik heb me ook eens uitgesproken over dingen nadat ik opgezegd had en dat luchtte enorm op. De manager schrok zich trouwens rot toen ik zei dat ik elk moment verwachtte om het bevel te krijgen me op te drukken. Ze had een goede drillsergeant geweest. Ze had totaal niet door dat ze zich zo gedroeg en was blij dat ik het zei.
Ik heb gisteren al een paar dingen aangegeven en daar schrok ze wel van. Verder komen ze er vast wel achter dat het veel en veel te veel werk is. Ik heb dat nu tig keer aangegeven en ze weten het maar ze blijven werken met minder mensen (zeker minder ervaren) en meer werk aannemen. Accident waiting to happen
pi_208287167
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salaris :')
Pas maar op, anders ga ik staken :o

Oh wacht :P
pi_208287417
Als je voor 150¤ een wolpakket besteld die op voorraad zou zijn is een backorder wel heel erg slordig :( Wacht al twee dagen :(
En ja ik ben onredelijk en chagrijnig. Lekker puh :6
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:27:25 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_208287433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je voor 150¤ een wolpakket besteld die op voorraad zou zijn is een backorder wel heel erg slordig :( Wacht al twee dagen :(
En ja ik ben onredelijk en chagrijnig. Lekker puh :6
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208287463
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:27 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.

Deze wil ik maken, ook in deze kleuren (die is dus niet van mij, want ik heb de wol nog niet ;) maar goed.. geduld dan kan ik ook)

(en ja ik heb netjes ervoor gespaard hoor)
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:30:34 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_208287475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.

Deze wil ik maken, ook in deze kleuren

[ afbeelding ]

(en ja ik heb netjes ervoor gespaard hoor)
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschoren :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208287483
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef Troel het volgende:

[..]
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschoren :D
Het is mijn passie... Schilderen en tekenen kan ik gemakkelijk een week niet doen, maar haken, elke dag uren
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:44:04 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208287634
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko :D
Spoilers!
pi_208287662
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail :')
pi_208287667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko :D
:D Toch wel prettig, hoe zonde ook misschien.
pi_208287710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruiken :+ Mensen kunnen dat nooit aan als ik ze dat vertel ;)
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:48:04 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208287712
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Had je wel een fijn rustige ochtend
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208287718
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Lekker vals spelen
pi_208287742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Had je wel een fijn rustige ochtend
Mwčh...... ik had me er eigenlijk een beetje op verheugd. Na het eerste geploing en gepingel speelt ie (de stemmer) vaak wel even lekker door..... :D

Nu eens gaan bedenken wat ik ga doen met de rest van de dag :P
pi_208287748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker vals spelen
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horen :+
pi_208287759
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horen :+
Hahahahahha gewoon lekker gaan dan toch :) Who cares (ja de buren), als het je ontspant
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:51:17 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_208287768
Mei duurt ook nog wel even, zo lang kan je hem niet laten staan hoor, niet goed voor de piano O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208287795
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef Troel het volgende:
Mei duurt ook nog wel even, zo lang kan je hem niet laten staan hoor, niet goed voor de piano O-)
Nee, dan gaat hij huilen van verwaarlozing.
pi_208287858
Ik heb net al even gespeeld. Klonk niet eens heel beroerd. (En wat er al haperde was omdat ik ook weer even moet oefenen, lag niet aan de piano) O+

Nu moet ik eerst in de krochten van de berging kruipen om ergens een doos met bladmuziek op te duikelen.

/zwaarleven
pi_208288003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruiken :+ Mensen kunnen dat nooit aan als ik ze dat vertel ;)
Dat doet inderdaad wel pijn als ik dat lees. Maar ik snap het wel, je kan ook niet alles blijven bewaren.
Daarom maak ik graag dingen voor andere mensen :+
pi_208288024
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat doet inderdaad wel pijn als ik dat lees. Maar ik snap het wel, je kan ook niet alles blijven bewaren.
Daarom maak ik graag dingen voor andere mensen :+
Als iemand het wil hebben mag diegene het hebben hoor! Maar meestal knip ik het stuk voordat ik het vraag :+

En ik haak niet voor anderen, geeft stress, haat het echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')