Solliciteren dan manquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Solliciteren dan man
Op naar de 20e eeuw
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach troost je, ik heb een keer een vinger gebroken aan een T-shirt
Oh nee.... auw....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echt
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Dan valt die papercut in mijn oog nog wel mee
Je kunt dat uiteraard gewoon instellen per document.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zeg
Dat klinkt als een Hans Teeuwen sketchquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.SPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofd
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had vanochtend een los velletje aan mijn duim en nu doet m’n duim zeer.SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.Oei, dat zijn nare plekken!SPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
[ afbeelding ]
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofdtroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Zeker excelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had vanochtend een los velletje aan mijn duim en nu doet m’n duim zeer.SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.Auwww ezelSPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
[ afbeelding ]
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofd![]()
![]()
Whut?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Bijgelezen. Weer een drukke dag. Ook een rare jank dag.
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
Wil er ook niet meer aan laten "sleutelen" voor nog 2 maanden.
En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
Heelt gelukkig net zo makkelijk als in je vingerquote:
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
Och nee… Nikaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Zelf in de groep gaan staan. Wel wat naar achteren En elke keer als ze de ander kant op kijkt zwaaien, hallo hier ben ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.
Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis.![]()
Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk.![]()
Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Het is ongeveer het verhaal dat wij met Xena hadden. Die was dan al 16 en al een tijdje 'niet in haar hum' at en dronk matig, zat ineen gedoken, beetje opgebold, afwezig, meest vd dag op vreemde plekken. Bloedonderzoek gaf ook aan dat er iets aan de hand was, maar wat zou echt speurwerk worden en dierenarts had het ook over allerlei onderzoeken en behandelingen, maar snapte ook heel goed dat we dat niet aan wilden gaan en dan vooral voor haar niet. Fijn dat jij ook een meedenkende dierenarts hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, ik heb niet de hoop dat ze nog beter gaat worden. Uit de echo kwam niet dat ze tumoren had maar ook dat ze niet alles konden zien. Het bloedonderzoek gaf wel aan dat er iets aan de hand was maar daarvoor zou meer onderzoek gedaan moeten worden. Als ze nou een jonkie was, prima, maar ze is 11 en britjes worden niet zo heel oud. En allemaal onderzoeken en behandelingen wil ik haar niet aandoen. En eerlijk gezegd mezelf ook niet. Vind dit al moeilijk genoeg, stel dat ik dat iedere 2-3 maanden moet ondergaan.
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:42 schreef Blues het volgende:
Katten/honden zouden 100 moeten kunnen worden
Heel veel sterkte 💔quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).
Achquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot
Toch jaloers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf. Ik was na de wekker weer in slaap gevallen en ben net pas wakker.
Ik was net zo trots dat ik mijn slaap weer onder controle had.
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.quote:
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.
Wat een rare dag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Nog nu even aan t werk en over een uurtje naar huis
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salarisquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef Blues het volgende:
Oh boy onze meewerk TL gaat weg![]()
De zoveelste. De laag boven haar is ook al weg
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Nog nu even aan t werk en over een uurtje naar huis
Altijd lekker ontspannen wakker wordenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.
In de Sesamstraat-studio stond de laatste jaren een oversized broccoli als decorstukquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bijquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooi! Ook een gezellig hoekje. Lekker spelen tussen de plantjes
Ach, bij elkaar geraapte zooitjes zijn goed, zeker bij plantjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bij
Doen de mannen dat niet voor jullie?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
voor @:kaatje1 altijd lastig deze momenten, ook als je er achter staat
hier ging om 5 uur de wekker, om 6 uur was ik op werk, want het is vandaag internationale vrouwen dag en dat vieren we als onszelf respecterende vrouwen support groepdus vanmorgen 800 tasjes met een flyer en croissants gevuld en uitgedeeld...
( gelukkig beginnen ze hier om 6:30 met werken
)
wat doen jullie aan internationala vrouwen dag ?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, kijk dan:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij is weer bij me thuis! Zo'n 22-23 jaar geleden bij mijn ouders in huis gekomen, en inmiddels al jaren niet meer fatsoenlijk bespeeld. Maar ik heb altijd gevraagd of ze hem niet weg wilden doen, tot ik zelf plek zou hebben. Want hoewel geen A-merk piano, wel altijd een warme klank. Als ie er zin in had dan. Voorals het buiten zeek van de regen. Eigenwijs ding![]()
Dus na 10 jaar flat en dus nog geen mogelijkheid, wisten mijn ouders niet hoe snel ze moesten vragen na de sleuteloverdracht wanneer ie naar ons toe kon.
Over een kwartiertje komt de stemmer. Heb maar even een berichtje naar de buren gestuurd. Sorry alvast![]()
(Die man kan fantastisch spelen hoor, maar dat gepingel tijdens het stemmen is echt geen gehoor natuurlijk)
Mijn moeder nam me mee op protesten als baby. Er is een babyfoto van mij met een actieflyer voor de vrouwendag van 1988quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Doen de mannen dat niet voor jullie?![]()
Ik doe niets. Ik zou niet weten wat eigenlijk.
Ik heb gisteren al een paar dingen aangegeven en daar schrok ze wel van. Verder komen ze er vast wel achter dat het veel en veel te veel werk is. Ik heb dat nu tig keer aangegeven en ze weten het maar ze blijven werken met minder mensen (zeker minder ervaren) en meer werk aannemen. Accident waiting to happenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een rare dag.
Ik vraag me trouwens af of je nu (na de komende dagen) vocaler gaat zijn over wat er allemaal vreemd gaat binnen het bedrijf waar je nog werkt.
Ik heb me ook eens uitgesproken over dingen nadat ik opgezegd had en dat luchtte enorm op. De manager schrok zich trouwens rot toen ik zei dat ik elk moment verwachtte om het bevel te krijgen me op te drukken. Ze had een goede drillsergeant geweest. Ze had totaal niet door dat ze zich zo gedroeg en was blij dat ik het zei.
Pas maar op, anders ga ik stakenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salaris
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je voor 150¤ een wolpakket besteld die op voorraad zou zijn is een backorder wel heel erg slordigWacht al twee dagen
![]()
En ja ik ben onredelijk en chagrijnig. Lekker puh
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschorenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.
Deze wil ik maken, ook in deze kleuren
[ afbeelding ]
(en ja ik heb netjes ervoor gespaard hoor)
Het is mijn passie... Schilderen en tekenen kan ik gemakkelijk een week niet doen, maar haken, elke dag urenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschoren
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruikenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko
Had je wel een fijn rustige ochtendquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail
Lekker vals spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail
Mwčh...... ik had me er eigenlijk een beetje op verheugd. Na het eerste geploing en gepingel speelt ie (de stemmer) vaak wel even lekker door.....quote:
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horenquote:
Hahahahahha gewoon lekker gaan dan tochquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horen
Nee, dan gaat hij huilen van verwaarlozing.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef Troel het volgende:
Mei duurt ook nog wel even, zo lang kan je hem niet laten staan hoor, niet goed voor de piano
Dat doet inderdaad wel pijn als ik dat lees. Maar ik snap het wel, je kan ook niet alles blijven bewaren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruikenMensen kunnen dat nooit aan als ik ze dat vertel
Als iemand het wil hebben mag diegene het hebben hoor! Maar meestal knip ik het stuk voordat ik het vraagquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doet inderdaad wel pijn als ik dat lees. Maar ik snap het wel, je kan ook niet alles blijven bewaren.
Daarom maak ik graag dingen voor andere mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |