*privé jet op standby laat staan*quote:
Solliciteren dan manquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Solliciteren dan man
Op naar de 20e eeuw
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach troost je, ik heb een keer een vinger gebroken aan een T-shirt
Oh nee.... auw....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was pas bang dat ik mijn teen gebroken had. Ik stond in de badkamer en met mijn ondergoed op mijn enkel dacht ik een zwieper te geven om het kledingstuk in de wasmand te mikken. Alleen stond het muurtje van de douche ertussen en deed het echt
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Dan valt die papercut in mijn oog nog wel mee
Je kunt dat uiteraard gewoon instellen per document.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeft niet aan de organisatie te liggen. Via de Vault van Autodesk is er ook maar een persoon die tegelijk aan een bestand kan werken. Gelukkig wel zeg
Dat klinkt als een Hans Teeuwen sketchquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.SPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofd
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had vanochtend een los velletje aan mijn duim en nu doet m’n duim zeer.SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.Oei, dat zijn nare plekken!SPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
[ afbeelding ]
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofdtroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Zeker excelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hallooo… middeleeuwse organisatie ja!
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had vanochtend een los velletje aan mijn duim en nu doet m’n duim zeer.SPOILER: niet voor zwakke magenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wou boomstukken transporteren en heb mijzelf getransformeerd tot ezel.Auwww ezelSPOILER: ezelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel hele mooie stukken boom
[ afbeelding ]
Ik heb de boel inmiddels aan mootjes gekloofd![]()
![]()
Whut?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Bijgelezen. Weer een drukke dag. Ook een rare jank dag.
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
Wil er ook niet meer aan laten "sleutelen" voor nog 2 maanden.
En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |