abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208279585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Bijgelezen. Weer een drukke dag. Ook een rare jank dag.
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
Wil er ook niet meer aan laten "sleutelen" voor nog 2 maanden.

En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
Heel veel sterkte :*
pi_208279586
Kaatje ;( sterkte
pi_208279658
Kaatje wat een dag zo :{ :*
Hopen op snel fijner werk!!

Wat een moeilijke beslissing om Nika morgen te laten gaan, alvast heel veel sterkte daarbij ;( :*

[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 07-03-2023 18:51:40 ]
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:17:26 #129
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208279667
Veel sterkte @Kaatje1 :*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 maart 2023 @ 18:18:01 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208279675
Sterkte Kaatje :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208279677
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Bijgelezen. Weer een drukke dag. Ook een rare jank dag.
Morgen om 17.15 afspraak bij de dierenarts om Nika te laten gaan. Ze eet en drinkt helemaal niet meer (gisteren met moeite 10 gram met dwang erin gepropt) en ligt in een soort doosje onderin de krabpaal, te lamlendig zelfs om de staart naar binnen te trekken.
Wil er ook niet meer aan laten "sleutelen" voor nog 2 maanden.

En ook een gesprek met leidinggevende gehad, mijn contract zal per 31 mei niet verlengd worden. Raar misschien maar eigenlijk een opluchting. Zij vond het moeilijk om aan te geven (ze wist van Nika) maar we kwamen beiden wel tot de conclusie dat ik prima inzet heb, ook alles wel door heb, maar dat dit gewoon mijn werk niet is.
Krijg nu ook de ruimte om sollicitatiegesprekken te voeren binnen kantoor tijden (dat durfde ik eerst niet), da's wel prettig.
Och nee… Nika ;( Knap dat je haar geen verder lijden meer wil aandoen :*

En je werk… was al langer duidelijk dat het je niet lag he? Uitkeringstechnisch is dit wel een ‘fijne’ oplossing, denk ik? En fijn dat je nu openlijk mag solliciteren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208279684
Oh Kaatje, wat een rotdag. Wat droevig van Nika. Ik kan me je beslissing helemaal voorstellen maar het is zo zo rot altijd. :*

En je werk. Kan me voorstellen dat dat nu nog niet zo voelt maar dat het ergens ook een opluchting zal zijn. En hopen dat je snel leuk nieuw werk vindt.

Voor nu: knuffels. Sterkte. Een mooie laatste avond met Nika.
pi_208279734
Oh Kaatje -O- wat een klotebeslissing en wat klote en ik hoop dat jullie vanavond nog wat liefde kunnen delen O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208279802
Wat een heftige dag zo, Kaatje ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208279986
Och arme Nika :{ Ik had gehoopt dat het niet het slechtste scenario zou zijn uiteindelijk, maar toch wel dus. Ik begrijp heel goed dat je niet wilt gaan rekken, want beter worden wordt ze hoogstwaarschijnlijk toch niet :*

Wat een dag voor jou, zeg. Veel sterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208280153
Nee, ik heb niet de hoop dat ze nog beter gaat worden. Uit de echo kwam niet dat ze tumoren had maar ook dat ze niet alles konden zien. Het bloedonderzoek gaf wel aan dat er iets aan de hand was maar daarvoor zou meer onderzoek gedaan moeten worden. Als ze nou een jonkie was, prima, maar ze is 11 en britjes worden niet zo heel oud. En allemaal onderzoeken en behandelingen wil ik haar niet aandoen. En eerlijk gezegd mezelf ook niet. Vind dit al moeilijk genoeg, stel dat ik dat iedere 2-3 maanden moet ondergaan.

En vwb werk, ik zag het aankomen, en ben (uitkeringstechnisch) blij dat zij het besluit hebben genomen. Ik heb niet veel uitgegeven van de transitievergoeding van de vorige baan (alleen de nieuwe fiets) en heb de laatste maanden best ook veel gespaard omdat ik wel het gevoel had dat ik hier mijn pensioen niet zou halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208280182
Oh @Kaatje1 ik krijg er natte oogjes van ;( :'( heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietig en wat een knappe beslissing van je :* :*
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:15:34 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_208280338
Veel sterkte Kaatje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:25:34 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_208280471
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.

Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis. }:|

Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk. :{w

Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Zelf in de groep gaan staan. Wel wat naar achteren En elke keer als ze de ander kant op kijkt zwaaien, hallo hier ben ik.
En als het geluid weer wegvalt je handen aan je oren. Ziet de groep zelf niets of weinig van. Maar die gene die de groep moet aansturen wel.
Het taalgebruik zal wel veranderen als ze wat langer voor een groep staat. Zeker als er wat Nederlanders tussen staan die al wat langer mee draaien. Komt er vanzelf antwoordt op de vraag " I would like you to perform". Waarnaar het ipv een vraag een opdracht wordt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:43:26 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_208280825
Ach Kaat ;( :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208281133
Oh Kaatje, wat rot zeg. Hele dikke :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_208281318
Ach @Kaatje1 :* wat knap dat je deze beslissing maakt O+
pi_208281900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, ik heb niet de hoop dat ze nog beter gaat worden. Uit de echo kwam niet dat ze tumoren had maar ook dat ze niet alles konden zien. Het bloedonderzoek gaf wel aan dat er iets aan de hand was maar daarvoor zou meer onderzoek gedaan moeten worden. Als ze nou een jonkie was, prima, maar ze is 11 en britjes worden niet zo heel oud. En allemaal onderzoeken en behandelingen wil ik haar niet aandoen. En eerlijk gezegd mezelf ook niet. Vind dit al moeilijk genoeg, stel dat ik dat iedere 2-3 maanden moet ondergaan.

Het is ongeveer het verhaal dat wij met Xena hadden. Die was dan al 16 en al een tijdje 'niet in haar hum' at en dronk matig, zat ineen gedoken, beetje opgebold, afwezig, meest vd dag op vreemde plekken. Bloedonderzoek gaf ook aan dat er iets aan de hand was, maar wat zou echt speurwerk worden en dierenarts had het ook over allerlei onderzoeken en behandelingen, maar snapte ook heel goed dat we dat niet aan wilden gaan en dan vooral voor haar niet. Fijn dat jij ook een meedenkende dierenarts hebt.

Hele moeilijke keuze voor jou hoor :*
pi_208282003
Katten/honden zouden 100 moeten kunnen worden :wtf:
pi_208282073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 20:42 schreef Blues het volgende:
Katten/honden zouden 100 moeten kunnen worden :wtf:
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).
pi_208282699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee hoor. Kom best wel oproepen tegen van dieren van wie de baasjes zijn overleden (op het hoogtepunt van corona was dat ook zo erg) en waar niets geregeld is en die beestjes komen dan in een asiel. Ik kan dit beredeneren (en sta er voor 100% achter).
Heel veel sterkte 💔
pi_208282861
Dank allemaal voor lieve woorden en medeleven.
Heb haar de hele avond nog niet gezien, ze ligt in haar holletje
pi_208282923
Heel veel sterkte @Kaatje1 . Verdrietige maar ook moedige beslissing. Soms is laten gaan de meest liefdevolle wijze van hulp kunnen bieden :*

En je werk… dit geeft je weer meer ruimte om te kunnen zoeken naar iets dat wel bij je past.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')