Achquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
En net toen ik voorgaande schreef kwam ze tevoorschijn, 2 snoepjes, een theelepel gekookte kipfilet en een slokje water. Kon haar even oppakken, een en al bot
Toch jaloers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf. Ik was na de wekker weer in slaap gevallen en ben net pas wakker.
Ik was net zo trots dat ik mijn slaap weer onder controle had.
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.quote:
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.
Wat een rare dag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Nog nu even aan t werk en over een uurtje naar huis
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salarisquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef Blues het volgende:
Oh boy onze meewerk TL gaat weg![]()
De zoveelste. De laag boven haar is ook al weg
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Vannacht best goed geslapen totdat Elin om voer kwam zeuren. Nika lag in haar holletje maar kwam er heel even uit om wat te drinken.
Nog nu even aan t werk en over een uurtje naar huis
Altijd lekker ontspannen wakker wordenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik werd om 6:57 wakker. Poes ging echt direct krijsen toen ik m'n ogen open had. Toen ging de wekker van F om 7:00 en had ik het al weer helemaal gehad.
In de Sesamstraat-studio stond de laatste jaren een oversized broccoli als decorstukquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terecht. Ik sliep wel erg lekker. Supergave droom over levensgrote paksoi en broccoli. Voel me nog wel wat verfrommeld nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |