Pleister kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar een pleister is toch een goede oplossing. Of met een pincet eruit trekken
Ja! Dat dus. Miss Etam is nooit mijn winkel geweest, maar bonprix heeft leuke dingen, nooit problemen mee. En C&A ook. En Primark (ik stel niet zoveel eisen aan mijn kleding. Eens per half jaar koopt mijn moeder em een nieuwe garderobe bij de primark. Vet lief)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed bezig!
Sinds Miss Etam op de fles is heb ik de vrienden van BP ook ontdekt. Ben er eigenlijk wel erg tevreden mee. Zowel met de kleding als het ontvangen en terugsturen. Vorig jaar een vette inhaalslag gemaakt qua kopen toen het weer zin had omdat je weer ergens heen kon. Dus dit jaar zit ik wel goed, verwacht ik.
Hahahahaha ik ben gewoon een venterig wijfquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pleister kan natuurlijk ook.
Maar ik vind dat irritant met rafelen, handen wassen etc. Dus als ik het af kan met bedekken met nagellak heeft dat mijn voorkeur. Maar dat kan niet altijd natuurlijk.
En tevens plaag ik Fles graag
Nee uiteindelijk is alles wel geleverd maar dus te laat. Zo was het bij C&A ook gegaan maar die waren er gewoon eerlijk over. En bonprix is dus een schijtbedrijf.quote:
Ik dacht altijd dat het echt een enorme omawinkel was. Maar valt best mee, hebben zat leuk spulquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed bezig!
Sinds Miss Etam op de fles is heb ik de vrienden van BP ook ontdekt. Ben er eigenlijk wel erg tevreden mee. Zowel met de kleding als het ontvangen en terugsturen. Vorig jaar een vette inhaalslag gemaakt qua kopen toen het weer zin had omdat je weer ergens heen kon. Dus dit jaar zit ik wel goed, verwacht ik.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het echt een enorme omawinkel was. Maar valt best mee, hebben zat leuk spul
Popje tochquote:
Gisteren trouwens vakkundig een DM leeggeshoptquote:
Helemaal zelluf?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteren trouwens vakkundig een DM leeggeshopt
Er naar boven afgetrokken en afgeveild.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleister eromheen en uit laten groeien.
Ja, laten we het daar nog eens GOED over hebben. Wie wat regelt en zulksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je onze vakantie nou al geboekt?
IJquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er naar boven afgetrokken en afgeveild.
Kut.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Of deed je nagel het goed in de verkoop?
Welnee, nergens voor nodigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar nog eens GOED over hebben. Wie wat regelt en zulks
Waarom kan dat niet samen???quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wilde dus een nadenk ding gaan uitwerken… zit mijn collega erin![]()
Dan niet![]()
Ik heb nog 1 dag
Jazekersquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helemaal zelluf?![]()
Ik dacht er net over om vanuit het werk even langs te rijden. Maar… geen zin. Komt na de vakantie wel weer. Kan ik meteen tanken.
Komt dat dan omdat je een motorische mongool bent of andere oorzaken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:46 schreef Troel het volgende:
Skivakanties trekken mij dus helemaaaaaal niet. Ik krijg het al voor elkaar om met gips terug te moeten vliegen met een gewone vakantie, dus tja
Ik denk dat het komt omdat ik een motorische mongool ben EN andere oorzakenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt dat dan omdat je een motorische mongool bent of andere oorzaken?
Ach troost je, ik heb een keer een vinger gebroken aan een T-shirtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik een motorische mongool ben EN andere oorzaken![]()
In Rome was het een loszittende stoeptegel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |