die pot gaat komenquote:
Goeie gedachte!!👌👍quote:Op maandag 6 maart 2023 08:42 schreef marky het volgende:
Jason en Mimi gaan andere geen munten lenen voor een feest dat mag Charlotte zelf voorschieten. Mimi verwacht dat er secretroom tickets in de wall gaan komen
zal idd weer de hele dag gaan mekkeren..quote:Op maandag 6 maart 2023 08:45 schreef suzi1 het volgende:
vast niet. hij heeft niet geantwoord met, ja is goed
dus kan ali weer mekkeren van ja hij was er mee eens, ik hield ze op kamer
Hij krijgt er munten voor en zal denken boeien wat Ali gedaan heeft. Het wordt pas leuk als het voor Bart wel geslaagd is en voor Ali niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:44 schreef Monique___ het volgende:
Ik weet niet of bart het gaat pikken.. dat ali er zo makkelijk mee weg komt
'maar bart is douchen"quote:Op maandag 6 maart 2023 08:47 schreef Kayro het volgende:
Volgens mij is queen charlotte lichtelijk geïrriteerd daat blauw haar nog niet is komen feliciteren 😏
Ja en ik zie Bart er wel voor aan dat hij het ook niet eerlijk vindt.. ali dan ook geen munten gunt.. zijn zegje er wel over gaat doenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij krijgt er munten voor en zal denken boeien wat Ali gedaan heeft. Het wordt pas leuk als het voor Bart wel geslaagd is en voor Ali niet.
haha kijken hoe het script is voor Aliquote:Op maandag 6 maart 2023 08:50 schreef suzi1 het volgende:
als bb ali wil houden krijgt hij wel coins
dus we gaan t zien
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:50 schreef suzi1 het volgende:
als bb ali wil houden krijgt hij wel coins
dus we gaan t zien
Me nieter !!quote:Op maandag 6 maart 2023 08:52 schreef Monique___ het volgende:
ik cap haar niet, ze wil het = een nono for. me
Het wordt pas leuk als het voor Bart dankzij het verzaken van ali ook niet gelukt is.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij krijgt er munten voor en zal denken boeien wat Ali gedaan heeft. Het wordt pas leuk als het voor Bart wel geslaagd is en voor Ali niet.
fancy pancy high end west hollywood stilo hequote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
GEEN THEMA FEESTJE![]()
Gewoon niks, weet hengel geen contact met de buitenwereld en zo
Zo bedoel ik het ook niet. Meer dat Bart dan pissig is op ali en ali zich schuldig zou moeten voelenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:53 schreef suzi1 het volgende:
sry ireth, bart heeft wat gunfaktor gekregen hier
😁😁quote:Op maandag 6 maart 2023 08:55 schreef Koos1958 het volgende:
Als jason en m.a. niet mee willen betalen dan ook niet meedoen aan het feestje. Maar als charlotte genoeg munten heeft kan ze het ook zelf betalen als ze zo graag feestje wil.
Weet je hoe het moet? ik kan anders met je in SC topic ff. Had je dm nog gestuurd over plaatsen twitter filmpje, kan ik je foto van in sc zetten.quote:
toen zag ik haar niet, liep hier rond.. was te laatquote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef suzi1 het volgende:
dan kon je hem beter cappen toen ze hem 'rookte'
meer een groot gemis voor haarzelfquote:Op maandag 6 maart 2023 08:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
toen zag ik haar niet, liep hier rond.. was te laat
Ze willen wel meebetalen maar niet voorschieten voor hen die geen munten hebben. Dat mag Charlotte zelf doen die heeft genoeg.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:55 schreef Koos1958 het volgende:
Als jason en m.a. niet mee willen betalen dan ook niet meedoen aan het feestje. Maar als charlotte genoeg munten heeft kan ze het ook zelf betalen als ze zo graag feestje wil.
Alles kan vandaag🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Danny overlegt even met Bart of ze voor de verjaardag iets extra;s kunnen bestellen
ja ze wacht tot blauw haar komt smak smak feliciteren hequote:Op maandag 6 maart 2023 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte blijft nog maar even liggen in bed
Hoe laat kunnen we aanschuiven??quote:Op maandag 6 maart 2023 09:04 schreef suzi1 het volgende:
ze willen all you can eat doen als diner
en dan 1 enorme hamburger....
Bart snapt er ook helemaal niks vanquote:Op maandag 6 maart 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Danny vraagt aan Bart of er een taart is gemaakt
Bart zegt nog niet in de keuken te zijn geweest
Bart vraagt of die gekocht is, volgens Danny is het zelf gemaakt en denkt hij dat de dames hem gemaakt hebben
Denk ook niet dat iemand verwacht dat hij het gemaakt kan hebben.. Juist omdat hij dat gister al vaker verteld heeft ook.quote:
beetje overbodig.. legt zo weer de nadruk eropquote:Op maandag 6 maart 2023 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart even MA inlichten over de taart in de ijskast
Er komt nog veel meer voor qeeun Charlottequote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef Monique___ het volgende:
hahaha en de onvrede is begonnen in blauw!!
mimi: ze heeft al taart, freeze haar moeder , nu dit![]()
En hij vergeet dat hij zelf al heeft mogen bellen met zijn zwager een spel heeft mogen doen en zijn oma in het huis heeft gehad. Jaloerse vrucht is het. Ben dat ventje zo zat ondertussen.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:18 schreef Monique___ het volgende:
hahaha en de onvrede is begonnen in blauw!!
mimi: ze heeft al taart, freeze haar moeder , nu dit![]()
Op z'n zeurrons (visualiseer hem en hoor dan) : ZEEEEEEEEEEEKERSquote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er komt nog veel meer voor qeeun Charlotte
Ja dat is hij zekerquote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hij vergeet dat hij zelf al heeft mogen bellen met zijn zwager een spel heeft kogen doen. Jaloerse vrucht is het.
Hele slechte karaktereigenschap wat hij laat zienquote:Op maandag 6 maart 2023 09:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is hij zeker![]()
Selectief geheugen heeft mimi.. klagen over de anderen.. niks gunnen..
🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
2x ali![]()
hard gewerkt gister om de mensen op de kamer te houden
nog moe van
Jason en Charlotte hoeven niets te doen dus zo lang mogelijk blijven liggenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een luiwammesen zijn het ook
Opstaan!
Den deze kan je bij ons in de buurt bestellenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:04 schreef suzi1 het volgende:
ze willen all you can eat doen als diner
en dan 1 enorme hamburger....
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Er is gewoon iets in zijn huis gebeurd onder zijn neus en hij weet van nx..
Doet iets met hem
+1quote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nog geen minuut gezien sinds hij terug is maar alleen het commentaar over hem vind ik al vervelend. Zaterdag naar huis!
Gniffelquote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nog geen minuut gezien sinds hij terug is maar alleen het commentaar over hem vind ik al vervelend. Zaterdag naar huis!
Die krijg je niet meer naar huis ben ik bang. Daar steekt BB wel een stokje voor. Zit je mee opgescheept tot de finale.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom zouden ze opstaan , er is niets om op te staan , geen koffie , geen deftig brood , geen toespijs , geen jamquote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die liggen daar echt 11 uur per dag te slapen. Niet normaal meer
Zouden eigenlijk sancties moeten volgen. Als BB ze iets vraagt zouden de dat volgens dequote:Op maandag 6 maart 2023 09:32 schreef KangaP het volgende:
[..]
Waarom zouden ze opstaan , er is niets om op te staan , geen koffie , geen deftig brood , geen toespijs , geen jam
Enz ….dus waarom zouden ze …. Zelfs op Brothers batterijwissel geen reactie….moet met een Go! Gaan anders pitten ze verder .
Nee op der neus en bij der slaap en voorhoofd dus die zijn ook al behandeld bij derquote:Op maandag 6 maart 2023 09:38 schreef Monique___ het volgende:
jolien wil faceland laten komen om haar rimpels naast haar oor weer te laten botoxen..
typo zie ik ,bedoelde oog.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee op der neus en bij der slaap en voorhoofd dus die zijn ook al behandeld bij der
En elke keer als ze "het is tijd voor een batterijwissel" meebleren pp 100 euro uit de potquote:Op maandag 6 maart 2023 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden eigenlijk sancties moeten volgen. Als BB ze iets vraagt zouden de dat volgens demoeten doen, Dit seizoen is niet echt een BB die ze onder de duim heeft
Word voor andere ook gedaan toch.quote:
Gm cossers...quote:Op maandag 6 maart 2023 09:48 schreef Donna1000 het volgende:
Bart maakt zich verdacht door zich zo te verdedigen
eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ma zegt dat we het moeten laten gaan secret mission
Lees t allemaal wel.. vandaag ga ik veul in mijn eigen huis doen😖😖 (reden lijkt mij duidelijk)🤣🤣quote:
Doen ze alsnog vooral sukkel ali die eraan mee moest doenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeft
Toch weer doorgaan met zijn allequote:Op maandag 6 maart 2023 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ma zegt dat we het moeten laten gaan secret mission
🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 09:57 schreef suzi1 het volgende:
hahah iemand die goed is in engels, want happy birthday
ja sjalot,,,,
nog even wachten tot zaatje danquote:Op maandag 6 maart 2023 09:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zit te wachten op boze ali als die geen coins krijgt![]()
Vooral Danny die zou zich toch niet meer met het spel bemoeien maar alleen plezier maken? Rat.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeft
Zaatje? Hhahaquote:
Ze wilde wel geven, maar niet voor de mensen zonder coinsquote:Op maandag 6 maart 2023 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. en Jason wilde toch niet geven voor dat feest. Maar nu doen ze het dus wel
Vanmorgen zei 'm.a. ik ga niet mee betalen aan feest want kan misschien iets komen voor secretroom spel. En charlotte heeft haar moeder al gezien en een taart. En nu zo doen.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wilde wel geven, maar niet voor de mensen zonder coins
Ach ja alles voor de showquote:Op maandag 6 maart 2023 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen zei 'm.a. ik ga niet mee betalen aan feest want kan misschien iets komen voor secretroom spel. En charlotte heeft haar moeder al gezien en een taart. En nu zo doen.
Preciesquote:Op maandag 6 maart 2023 10:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft zelf iets van 28 /30 coins laat ze zelf lekker betalen
Dus datquote:Op maandag 6 maart 2023 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
Als je jarig bent trakteer je toch?
Misschien in België niet, en als je jarig bent krijg je toch ook een kadootje.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:23 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben voor andere ook samen gedaan dus lijkt me nu ook eerlijker maar jolien wilde er al 2 doen nou lot 2 dan nog 1 met 2
Nee nog 18 of zo.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft zelf iets van 28 /30 coins laat ze zelf lekker betalen
grote bek he voor als ze niet in de buurt is en niet durven in der gezichtquote:Op maandag 6 maart 2023 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen zei 'm.a. ik ga niet mee betalen aan feest want kan misschien iets komen voor secretroom spel. En charlotte heeft haar moeder al gezien en een taart. En nu zo doen.
Ik zou die taart in haar gezicht gooien. Krentquote:Op maandag 6 maart 2023 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
dat vertelde hij gisteren eet alleen mandarijn in de ochtend geloof ik en dan savonds pas heeft geen honger maar idd wel heel raarquote:
Danny zou zich niet meer met het spel bemoeien alleen plezier maken.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt is belachelijk dat.mensen die 4 coins hebben er 2 moeten doen en die 35 en 40.hebben 1..
Is.toch geen spel is gewoon fatsoen van de anderen die meer hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:34 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny zou zich niet meer met het spel bemoeien alleen plezier maken.
Danny heeft 0 feest hij maar niet mee buiten dat bemoeid hij zich overal mee en is het gewoon een glijer je had hem eens moeten horen afgeven op Instagram in de live op BB voordat hij wist dat hij weer terug mocht komen. Nu is alles weer o zo mooi en prachtig. Het is een vervelend ventje. Hij is er ook niet voor niet uit gestemd geweest. Jammer dat hij ooit weer terug mocht.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is.toch geen spel is gewoon fatsoen van de anderen die meer hebben.
De echte Danny hoor je ook duidelijk bij nobiggiequote:Op maandag 6 maart 2023 10:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny heeft 0 feest hij maar niet mee buiten dat bemoeid hij zich overal mee en is het gewoon een glijer je had hem eens moeten horen afgeven op Instagram in de live op BB voordat hij wist dat hij weer terug mocht komen. Nu is alles weer o zo mooi en prachtig. Het is een vervelend ventje. Hij is er ook niet voor niet uit gestemd geweest. Jammer dat hij ooit weer terug mocht.
Nare man zonder zelfreflectie. Alles ligt aan een ander.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
De echte Danny hoor je ook duidelijk bij nobiggie
Ik heb niet mee gekregen hoeveel ze hiermee kunnen verdienen.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
waar wilt ali iedere keer een coin van terug geven hij wilt nu weer 2 en dan 1 terug geven Jolien krijgt er ook nog 1 terug met zijn geef mijn 1 jij krijgt er 2 terug en hij heeft nooit wat wanneer hebben die mensen het eens door
hij denkt nu coins te krijgen maar neem aan dat hij niets krijgt natuurlijk
is er gezegd hoeveel ze zouden krijgen ervoor Bart en hij?
Op de één of andere manier kan ik het hebben van Ali, ik heb een zwak voor hemquote:Op maandag 6 maart 2023 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
waar wilt ali iedere keer een coin van terug geven hij wilt nu weer 2 en dan 1 terug geven Jolien krijgt er ook nog 1 terug met zijn geef mijn 1 jij krijgt er 2 terug en hij heeft nooit wat wanneer hebben die mensen het eens door
hij denkt nu coins te krijgen maar neem aan dat hij niets krijgt natuurlijk
is er gezegd hoeveel ze zouden krijgen ervoor Bart en hij?
vond je het leuk danquote:Op maandag 6 maart 2023 10:58 schreef Ireth het volgende:
Konden ze niet ff wachten met die streamwissel tot ze klaar waren met tanden poetsen
ja maar het word te erg met hem i begin vond ik het ook wel lachen maar het is echt erg gewordenquote:Op maandag 6 maart 2023 10:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kan ik het hebben van Ali, ik heb een zwak voor hem![]()
Vind hem oprecht, kinderlijk, vriendelijk en innemend, weinig tot niet met de camera's bezig...kortom: my kind of man..
quote:
whhahhaha ohhh ja begreep las het even verkeerdquote:Op maandag 6 maart 2023 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... nee bedoel het andersom!Dat ze pas naar de badkamer switchten als het tandenpoetsen klaar was
Eenschquote:Op maandag 6 maart 2023 10:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny heeft 0 feest hij maar niet mee buiten dat bemoeid hij zich overal mee en is het gewoon een glijer je had hem eens moeten horen afgeven op Instagram in de live op BB voordat hij wist dat hij weer terug mocht komen. Nu is alles weer o zo mooi en prachtig. Het is een vervelend ventje. Hij is er ook niet voor niet uit gestemd geweest. Jammer dat hij ooit weer terug mocht.
mag hopen van welja. maar mss is hij nu voor de goede vrede houden in huis?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hij wilt die 10 coins hij heeft geen fuck gedaan, neem aan dat bart daar toch wel wat van gaat zeggen he????
ja ze zei het wel maar weet niet of het voor felicitaties was eigenlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 11:14 schreef suzi1 het volgende:
heeft cha het nou geraden en zei ze djw bart?
of zei hij nu dat hij zichzelf ook verraden heeft?
Ali = goed in klaploper zijn..quote:Op maandag 6 maart 2023 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hij wilt die 10 coins hij heeft geen fuck gedaan, neem aan dat bart daar toch wel wat van gaat zeggen he????
Denk dat B B het wel zegt dat ali verstek liet gaanquote:Op maandag 6 maart 2023 11:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mag hopen van welja. maar mss is hij nu voor de goede vrede houden in huis?
ja want hij beweert dat die andere nog wakker waren nou alles sliep incl ALIquote:Op maandag 6 maart 2023 11:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mag hopen van welja. maar mss is hij nu voor de goede vrede houden in huis?
In de live hoop ik. Ali jij krijgt niets want je sliepquote:Op maandag 6 maart 2023 11:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat B B het wel zegt dat ali verstek liet gaan
Wat zeiden zequote:Op maandag 6 maart 2023 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
zeg dat in hun gezicht dan MA en Jason laf hoor
dat ze het belachelijk vonden dat andere er meer moeten geven terwijl andere niets hebben in die trantquote:
Lafaard die m.a. zeg het gewoon tegen de mensen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat ze het belachelijk vonden dat andere er meer moeten geven terwijl andere niets hebben in die trant
Misschien is de secretmissie wel mislukt omdat Ali niet heeft meegeholpen?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zou het onterecht vinden als BB echt Ali coins gaat geven, hij zou er goed aan doen om beide te roepen en dan zeggen nou ali omdat je lekker lag te slapen en Bart het alleen heeft gedaan krijgt bart de coins en helaas voor jou is er niets over want je hebt niet geholpen
ja maar ivm MA is een sneer naar Ali, die altijd loopt te schooien achter coins voor the wall. Hij gaat het dan achteraf terugbetalen. Heeft die blijkbaar nog maar 1x gedaan met Charlotte. Vermoedelijk moet al hij al zoveel coins terugbetalen dat enkel Jason er een kijk op heeft.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lafaard die m.a. zeg het gewoon tegen de mensen.
De enigste waar hij niet over zeurt is MA zelfquote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. weer zeuren over Danny of verstond ik het verkeerd
Oke dat snap ik dan wel wat ali betreft. Die maakt alles gelijk op.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ja maar ivm MA is een sneer naar Ali, die altijd loopt te schooien achter coins voor the wall. Hij gaat het dan achteraf terugbetalen. Heeft die blijkbaar nog maar 1x gedaan met Charlotte. Vermoedelijk moet al hij al zoveel coins terugbetalen dat enkel Jason er een kijk op heeft.
Maar ipv terug verdiende coins dan inderdaad terug te geven gaat ie dan gewoon naar the wall om er iets "lekkers" uit te halen, om dan eventueel te delen; in de verwachting dat de schuld is betaald.
Zo werkt het niet hé Ali-ke
Denk dat MA met dat in zijn maag zit...
Maar het klopt toch. Ali en Lindsey smijten met Coins en die kunnen nooit meedoen. Daarnaast bulkt Charlotte van de coins.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat ze het belachelijk vonden dat andere er meer moeten geven terwijl andere niets hebben in die trant
dat zou echt vies wezen danquote:Op maandag 6 maart 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is de secretmissie wel mislukt omdat Ali niet heeft meegeholpen?
ja maar wees mans genoeg om in gezicht te zeggen dan en niet tegen Jason lopen mopperenquote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ja maar ivm MA is een sneer naar Ali, die altijd loopt te schooien achter coins voor the wall. Hij gaat het dan achteraf terugbetalen. Heeft die blijkbaar nog maar 1x gedaan met Charlotte. Vermoedelijk moet al hij al zoveel coins terugbetalen dat enkel Jason er een kijk op heeft.
Maar ipv terug verdiende coins dan inderdaad terug te geven gaat ie dan gewoon naar the wall om er iets "lekkers" uit te halen, om dan eventueel te delen; in de verwachting dat de schuld is betaald.
Zo werkt het niet hé Ali-ke
Denk dat MA met dat in zijn maag zit...
ja dat de groep in 2en is sinds hij er isquote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. weer zeuren over Danny of verstond ik het verkeerd
gaat erom zeg dat in gezicht danquote:Op maandag 6 maart 2023 11:35 schreef marky het volgende:
[..]
Maar het klopt toch. Ali en Lindsey smijten met Coins en die kunnen nooit meedoen. Daarnaast bulkt Charlotte van de coins.
Dat zal hij nooit doen, anders een nommie op zijn naam. Hij gaat geen slecht spreken tegen mensen in hun gezicht héquote:Op maandag 6 maart 2023 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar wees mans genoeg om in gezicht te zeggen dan en niet tegen Jason lopen mopperen
Dat hebben ze al zo vaak tegen Ali gezegt. De personen weten het zelf ook wel dat het schooiers zijn.quote:
is nooit anders geweestquote:Op maandag 6 maart 2023 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat de groep in 2en is sinds hij er is
Zij kan niet tegen onrechtvaardigheid hé... haar discipelen hebben hun werk niet gedaan hé... zo oneerlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien terug is boos. Is laatste vandaag. Ze heeft niet gehaald. Vind het oneerlijk zegt ze. Ik sta op 7 en lig er nu uit door spel te verliezen nu. Jason zegt net zo als charlotte en ik dus.
Voor de os z'n 🤣🤣 jolien is pissed..quote:Op maandag 6 maart 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien terug is boos. Is laatste vandaag. Ze heeft niet gehaald. Vind het oneerlijk zegt ze. Ik sta op 7 en lig er nu uit door spel te verliezen nu. Jason zegt net zo als charlotte en ik dus.
Tis volgens mij ook wel een redelijk vervelend spel dat vooral ontworpen is om bepaalde personen een pon te laten winnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:57 schreef Monique___ het volgende:
Zo jolientje.. met haar kutspel. beetje verzuurd dat het niet gelukt is.
Vanmiddag valt er nog iemand af van dequote:Op maandag 6 maart 2023 11:58 schreef rinardo het volgende:
Lindsey, Danny, Ali, Bart en Michelangelo maken nog de kans op PON
niet gehoord. welke suggestie was er dan en dat ze volgens haar alsnog zou winnen?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:58 schreef Ptr67 het volgende:
Wauw Bart die een andere suggestie geeft, en Jolientje plots beter gezind... ah dat zou eerlijk zijn als ik dan win.
Allemaal goed alleen m.a. gun ik het niet meer.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:04 schreef rinardo het volgende:
Het is overduidelijk dat Danny de pon moet winnen.
alles wordt gestuurdquote:Op maandag 6 maart 2023 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Tis volgens mij ook wel een redelijk vervelend spel dat vooral ontworpen is om bepaalde personen een pon te laten winnen.
Anders zou hij er zaterdag al uit liggen en dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:04 schreef rinardo het volgende:
Het is overduidelijk dat Danny de pon moet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |