Is.toch geen spel is gewoon fatsoen van de anderen die meer hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:34 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny zou zich niet meer met het spel bemoeien alleen plezier maken.
Danny heeft 0 feest hij maar niet mee buiten dat bemoeid hij zich overal mee en is het gewoon een glijer je had hem eens moeten horen afgeven op Instagram in de live op BB voordat hij wist dat hij weer terug mocht komen. Nu is alles weer o zo mooi en prachtig. Het is een vervelend ventje. Hij is er ook niet voor niet uit gestemd geweest. Jammer dat hij ooit weer terug mocht.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is.toch geen spel is gewoon fatsoen van de anderen die meer hebben.
De echte Danny hoor je ook duidelijk bij nobiggiequote:Op maandag 6 maart 2023 10:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny heeft 0 feest hij maar niet mee buiten dat bemoeid hij zich overal mee en is het gewoon een glijer je had hem eens moeten horen afgeven op Instagram in de live op BB voordat hij wist dat hij weer terug mocht komen. Nu is alles weer o zo mooi en prachtig. Het is een vervelend ventje. Hij is er ook niet voor niet uit gestemd geweest. Jammer dat hij ooit weer terug mocht.
Nare man zonder zelfreflectie. Alles ligt aan een ander.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
De echte Danny hoor je ook duidelijk bij nobiggie
Ik heb niet mee gekregen hoeveel ze hiermee kunnen verdienen.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
waar wilt ali iedere keer een coin van terug geven hij wilt nu weer 2 en dan 1 terug geven Jolien krijgt er ook nog 1 terug met zijn geef mijn 1 jij krijgt er 2 terug en hij heeft nooit wat wanneer hebben die mensen het eens door
hij denkt nu coins te krijgen maar neem aan dat hij niets krijgt natuurlijk
is er gezegd hoeveel ze zouden krijgen ervoor Bart en hij?
Op de één of andere manier kan ik het hebben van Ali, ik heb een zwak voor hemquote:Op maandag 6 maart 2023 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
waar wilt ali iedere keer een coin van terug geven hij wilt nu weer 2 en dan 1 terug geven Jolien krijgt er ook nog 1 terug met zijn geef mijn 1 jij krijgt er 2 terug en hij heeft nooit wat wanneer hebben die mensen het eens door
hij denkt nu coins te krijgen maar neem aan dat hij niets krijgt natuurlijk
is er gezegd hoeveel ze zouden krijgen ervoor Bart en hij?
vond je het leuk danquote:Op maandag 6 maart 2023 10:58 schreef Ireth het volgende:
Konden ze niet ff wachten met die streamwissel tot ze klaar waren met tanden poetsen
ja maar het word te erg met hem i begin vond ik het ook wel lachen maar het is echt erg gewordenquote:Op maandag 6 maart 2023 10:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kan ik het hebben van Ali, ik heb een zwak voor hem![]()
Vind hem oprecht, kinderlijk, vriendelijk en innemend, weinig tot niet met de camera's bezig...kortom: my kind of man..
quote:
whhahhaha ohhh ja begreep las het even verkeerdquote:Op maandag 6 maart 2023 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... nee bedoel het andersom!Dat ze pas naar de badkamer switchten als het tandenpoetsen klaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |