Zij kan niet tegen onrechtvaardigheid hé... haar discipelen hebben hun werk niet gedaan hé... zo oneerlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien terug is boos. Is laatste vandaag. Ze heeft niet gehaald. Vind het oneerlijk zegt ze. Ik sta op 7 en lig er nu uit door spel te verliezen nu. Jason zegt net zo als charlotte en ik dus.
Voor de os z'n 🤣🤣 jolien is pissed..quote:Op maandag 6 maart 2023 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien terug is boos. Is laatste vandaag. Ze heeft niet gehaald. Vind het oneerlijk zegt ze. Ik sta op 7 en lig er nu uit door spel te verliezen nu. Jason zegt net zo als charlotte en ik dus.
Tis volgens mij ook wel een redelijk vervelend spel dat vooral ontworpen is om bepaalde personen een pon te laten winnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:57 schreef Monique___ het volgende:
Zo jolientje.. met haar kutspel. beetje verzuurd dat het niet gelukt is.
Vanmiddag valt er nog iemand af van dequote:Op maandag 6 maart 2023 11:58 schreef rinardo het volgende:
Lindsey, Danny, Ali, Bart en Michelangelo maken nog de kans op PON
niet gehoord. welke suggestie was er dan en dat ze volgens haar alsnog zou winnen?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:58 schreef Ptr67 het volgende:
Wauw Bart die een andere suggestie geeft, en Jolientje plots beter gezind... ah dat zou eerlijk zijn als ik dan win.
Allemaal goed alleen m.a. gun ik het niet meer.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:04 schreef rinardo het volgende:
Het is overduidelijk dat Danny de pon moet winnen.
alles wordt gestuurdquote:Op maandag 6 maart 2023 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Tis volgens mij ook wel een redelijk vervelend spel dat vooral ontworpen is om bepaalde personen een pon te laten winnen.
Anders zou hij er zaterdag al uit liggen en dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:04 schreef rinardo het volgende:
Het is overduidelijk dat Danny de pon moet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |