eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ma zegt dat we het moeten laten gaan secret mission
Lees t allemaal wel.. vandaag ga ik veul in mijn eigen huis doen😖😖 (reden lijkt mij duidelijk)🤣🤣quote:
Doen ze alsnog vooral sukkel ali die eraan mee moest doenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeft
Toch weer doorgaan met zijn allequote:Op maandag 6 maart 2023 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ma zegt dat we het moeten laten gaan secret mission
🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 09:57 schreef suzi1 het volgende:
hahah iemand die goed is in engels, want happy birthday
ja sjalot,,,,
nog even wachten tot zaatje danquote:Op maandag 6 maart 2023 09:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zit te wachten op boze ali als die geen coins krijgt![]()
Vooral Danny die zou zich toch niet meer met het spel bemoeien maar alleen plezier maken? Rat.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeft
Zaatje? Hhahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |