eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ma zegt dat we het moeten laten gaan secret mission
Lees t allemaal wel.. vandaag ga ik veul in mijn eigen huis doen😖😖 (reden lijkt mij duidelijk)🤣🤣quote:
Doen ze alsnog vooral sukkel ali die eraan mee moest doenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeft
Toch weer doorgaan met zijn allequote:Op maandag 6 maart 2023 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ma zegt dat we het moeten laten gaan secret mission
🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 09:57 schreef suzi1 het volgende:
hahah iemand die goed is in engels, want happy birthday
ja sjalot,,,,
nog even wachten tot zaatje danquote:Op maandag 6 maart 2023 09:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zit te wachten op boze ali als die geen coins krijgt![]()
Vooral Danny die zou zich toch niet meer met het spel bemoeien maar alleen plezier maken? Rat.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt, meestal proberen ze allemaal om iemd zijn secret missie te verpesten door te roepen wie het gedaan heeft
Zaatje? Hhahaquote:
Ze wilde wel geven, maar niet voor de mensen zonder coinsquote:Op maandag 6 maart 2023 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. en Jason wilde toch niet geven voor dat feest. Maar nu doen ze het dus wel
Vanmorgen zei 'm.a. ik ga niet mee betalen aan feest want kan misschien iets komen voor secretroom spel. En charlotte heeft haar moeder al gezien en een taart. En nu zo doen.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wilde wel geven, maar niet voor de mensen zonder coins
Ach ja alles voor de showquote:Op maandag 6 maart 2023 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen zei 'm.a. ik ga niet mee betalen aan feest want kan misschien iets komen voor secretroom spel. En charlotte heeft haar moeder al gezien en een taart. En nu zo doen.
Preciesquote:Op maandag 6 maart 2023 10:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft zelf iets van 28 /30 coins laat ze zelf lekker betalen
Dus datquote:Op maandag 6 maart 2023 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
Als je jarig bent trakteer je toch?
Misschien in België niet, en als je jarig bent krijg je toch ook een kadootje.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:23 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben voor andere ook samen gedaan dus lijkt me nu ook eerlijker maar jolien wilde er al 2 doen nou lot 2 dan nog 1 met 2
Nee nog 18 of zo.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft zelf iets van 28 /30 coins laat ze zelf lekker betalen
grote bek he voor als ze niet in de buurt is en niet durven in der gezichtquote:Op maandag 6 maart 2023 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen zei 'm.a. ik ga niet mee betalen aan feest want kan misschien iets komen voor secretroom spel. En charlotte heeft haar moeder al gezien en een taart. En nu zo doen.
Ik zou die taart in haar gezicht gooien. Krentquote:Op maandag 6 maart 2023 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
dat vertelde hij gisteren eet alleen mandarijn in de ochtend geloof ik en dan savonds pas heeft geen honger maar idd wel heel raarquote:
Danny zou zich niet meer met het spel bemoeien alleen plezier maken.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt is belachelijk dat.mensen die 4 coins hebben er 2 moeten doen en die 35 en 40.hebben 1..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |