🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
2x ali![]()
hard gewerkt gister om de mensen op de kamer te houden
nog moe van
Jason en Charlotte hoeven niets te doen dus zo lang mogelijk blijven liggenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een luiwammesen zijn het ook
Opstaan!
Den deze kan je bij ons in de buurt bestellenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:04 schreef suzi1 het volgende:
ze willen all you can eat doen als diner
en dan 1 enorme hamburger....
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Er is gewoon iets in zijn huis gebeurd onder zijn neus en hij weet van nx..
Doet iets met hem
+1quote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nog geen minuut gezien sinds hij terug is maar alleen het commentaar over hem vind ik al vervelend. Zaterdag naar huis!
Gniffelquote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nog geen minuut gezien sinds hij terug is maar alleen het commentaar over hem vind ik al vervelend. Zaterdag naar huis!
Die krijg je niet meer naar huis ben ik bang. Daar steekt BB wel een stokje voor. Zit je mee opgescheept tot de finale.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom zouden ze opstaan , er is niets om op te staan , geen koffie , geen deftig brood , geen toespijs , geen jamquote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die liggen daar echt 11 uur per dag te slapen. Niet normaal meer
Zouden eigenlijk sancties moeten volgen. Als BB ze iets vraagt zouden de dat volgens dequote:Op maandag 6 maart 2023 09:32 schreef KangaP het volgende:
[..]
Waarom zouden ze opstaan , er is niets om op te staan , geen koffie , geen deftig brood , geen toespijs , geen jam
Enz ….dus waarom zouden ze …. Zelfs op Brothers batterijwissel geen reactie….moet met een Go! Gaan anders pitten ze verder .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |