hij heeft niks fout gedaan. Zij was over een matras gevallen en ze stond zo erg voor schut omdat dat nu op de camera staat dat ze de 24 uur ging aanvragen. Bern zei dat het haar keuze was en toen kwam de onredelijke Sacha naar boven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:23 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Begrijp eigenlijk helemaal niet wat Bern fout heeft gedaan. Waarom is ze nu Bern vermijden? Heb Bern ook helemaal niet in beeld gezien.
als Bern verkeerd had gewezen was ze nog boos gewordenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
hij heeft niks fout gedaan. Zij was over een matras gevallen en ze stond zo erg voor schut omdat dat nu op de camera staat dat ze de 24 uur ging aanvragen. Bern zei dat het haar keuze was en toen kwam de onredelijke Sacha naar boven.
FEBO verhaallijntjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gaven gelijk Erik in beeld toen Janet vroeg waar het ding is..... hij keek schichtig in de rondte en riep gelijk dat volgens hem Sasha hem had.....
en waarom?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel 'fijn' dat Erik dus gelijk alle aandacht op Sasha wil vestigen...
en een zakflesje waar hij vanmorgen snel even een slok uit stond te nemen (er staat hier een filmpje)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Jappie heeft ook een fles wodka in zijn kast
(dus naast 3 liter wijn staat er ook nog een fles wodka)
die programma makers moeten dat toch ook zienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en een zakflesje waar hij vanmorgen snel even een slok uit stond te nemen (er staat hier een filmpje)
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:15 schreef Thorelf het volgende:
Jeff heeft de naam hier maar jasper is meer de alcoholic volgens mij
Er staat in ieder geval nog een kratje op kantoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die heeft vaak een hoofd waarbij je denkt
heeft ie nu gedronken?
maar er is toch niks
wel in de locker van Jappie dus
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert springt op vanachter z'n computer : 'Is er een fight?'
Maar ik geloof van niet..
Volgens mij zijn ze daar zelfs nog te lamlendig voor vandaagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert springt op vanachter z'n computer : 'Is er een fight?'
Maar ik geloof van niet..
die is behalve dan met eten ook niet beneden geweest of wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:26 schreef Thorelf het volgende:
Wanda moet gewoon naar haar ivor..als die jongen slim is staan haar spullen buiten. Yes wat een bitch. Mss wordt jasper weer reëel
Ik denk dat Ivor na 8 jaar echt wel weet wie en hoe Wanda is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:26 schreef Thorelf het volgende:
Wanda moet gewoon naar haar ivor..als die jongen slim is staan haar spullen buiten. Yes wat een bitch. Mss wordt jasper weer reëel
geloof het niet , bern gaf sas wel een zoen vanmiddag toen met jasper in het eistoel zatenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Jappie alweer bij Sas in bed
hebben Sas en Bern uberhaupt al gepraat?
Bern is een eiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
geloof het niet , bern gaf sas wel een zoen vanmiddag toen met jasper in het ei zaten
zeker tov sasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mag wel een ruggengraad krijgen
Exactquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
Dronken zijn is geen vrijbriefje om iets te doen wat je normaal ook niet doet
ik heb hem werkelijk nog geen minuut gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:04 schreef Korak het volgende:
Jammer dat GJ er uit is, die had humor en een gezonde hekel aan Martin !
Ik mis nooit iemand die er uitgaat, weg is wegquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb hem werkelijk nog geen minuut gemist
zoals verwacht een saaaaaie avondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis nooit iemand die er uitgaat, weg is weg
Mirthe en Kenzy aan het klefbekken en Rupert met zijn kleefmaatje en Moraima in het kantoor
doet ie vaker Freakquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Zo zo Jeff speelt een spelletje aan tafel...die heeft echt teveel gedronken gister...
Ik zie het nauwelijks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
doet ie vaker Freak
je bent te druk met BB
Die krijgt daar een natte foef van denk ik...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Zoe geniet van het geroddel over Babs en Tiano
Ik snap het gebruik hier van de uitdrukking "onder de bus gooien" ook niet, want volgens mij betekent het dat iemand de schuld krijgt, in de steek gelaten wordt of in een lastige situatie gebracht wordt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Even bericht van lurker :-)
De laatste dagen wordt in elke topic gemiddeld zo'n 10x gepost dat iemand voor de bus gegooid word. Bedoelen jullie dan dat er over geroddeld wordt?
Want ik dacht (even simplistisch gezegd) dat voor de bus gooien betekent dat, eenmaal je bondje ontdekt is, iemand verraden of de enige schuld geven van iets waar jij ook (groot) deel aan hebt, puur om jezelf vrij te pleiten
Als Babs bijvoorbeeld iets verteld over Wendy (een roddel of geheim of speltactisch iets )aan iemand die niet in hun groepje zitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik hier van de uitdrukking "onder de bus gooien" ook niet, want volgens mij betekent het dat iemand de schuld krijgt, in de steek gelaten wordt of in een lastige situatie gebracht wordt.
die gaat haar 24 uur niet aanvragen , dronkemanspraatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Daana316 het volgende:
Filmpje net gezien dat Sas valt en dan boos wordt op Bern. Valt op dat ze van boos worden over haar spullen over gaat op ander onderwerp. Namelijk haar gevoel en dat ze weet dat Bern haar niet tegenhoudt als ze 24 uur aanvraag. Denk daarom Bern vermijden vandaag, hoopt dat hij op hangende pootjes bij haar komt om te zeggen samen te gaan. Terwijl in een eerder gesprek (2,5 mnd geleden), met Kim in de badkamer, ze heel resuluut zei, niet eruit te gaan als Bern moest vertrekken. Vannacht verwachte ze dat Bern zou zeggen met haar mee te gaan.
Sas laat met drank haar ware aard zien(mijn mening, de rest is poppenkast )quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Daana316 het volgende:
Filmpje net gezien dat Sas valt en dan boos wordt op Bern. Valt op dat ze van boos worden over haar spullen over gaat op ander onderwerp. Namelijk haar gevoel en dat ze weet dat Bern haar niet tegenhoudt als ze 24 uur aanvraag. Denk daarom Bern vermijden vandaag, hoopt dat hij op hangende pootjes bij haar komt om te zeggen samen te gaan. Terwijl in een eerder gesprek (2,5 mnd geleden), met Kim in de badkamer, ze heel resuluut zei, niet eruit te gaan als Bern moest vertrekken. Vannacht verwachte ze dat Bern zou zeggen met haar mee te gaan.
En betekent het dus niet dat er alleen geroddeld wordt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Babs bijvoorbeeld iets verteld over Wendy (een roddel of geheim of speltactisch iets )aan iemand die niet in hun groepje zit
dan gooit Babs wendy voor de bus
neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En betekent het dus niet dat er alleen geroddeld wordt.
En zo wordt het hier vaak gebruikt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En betekent het dus niet dat er alleen geroddeld wordt.
Imo geen busquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
als Ice negatief over Jeff is bijvoorbeeld tegenover Wanda een speltacties iets doorlult
Busje komt zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo wordt het hier vaak gebruikt.
Er moet wel iemand met de schuld worden opgezadeld of verraden voor het busje komt.
JW dacht dat hij de beste zou zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
JW is nogal fanatiek met het biljarten, hij gaat er van vloeken, maakt hem nu dus wel wat uit
Dat is het ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik hier van de uitdrukking "onder de bus gooien" ook niet, want volgens mij betekent het dat iemand de schuld krijgt, in de steek gelaten wordt of in een lastige situatie gebracht wordt.
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
ik gok dat ze voor 11 uur bijna allemaal in bed liggen
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Volgende week eten ze kalkoen, Rupert heeft een grote kalkoen besteld die gaat dan de oven in met ananas enzo.
als je graag naar JW en Esther kijkt welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...
Wie?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je graag naar JW en Esther kijkt wel
Heb ze net aangezet, hoor een boel gedoe op de achtergrond maar de regie volgt nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...
en niemand ligt daar in bedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Moraima is weer flink aan het hoesten.
De lichten op de slaapkamer zijn al uit
Daar waar (zusje) KimD teveel testosteron heeft daar heeft (broertje) Bern overvloed aan oestrogeenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Kim kan goed dansen
maar doet af en toe ook echt raar
Ze vroeg toch alleen of hij thuis ook niet dronk, hij zei van niet, dat was het.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef greysbones het volgende:
Ice wordt verhoord door Zoe over zijn drink gedrag
of hij thuis ook nooit drinkt
en hoeveel hij dan wel drinkt
maar drink je dan echt niksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vroeg toch alleen of hij thuis ook niet dronk, hij zei van niet, dat was het.
Zoe heeft gisteravond veel tequila op maar ze heft zich volgens Isaac zakelijk gedragen.
Precies, ze vroeg het hem gewoon.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar drink je dan echt niks
nee dan zou ik wel voor schut staan
ow ow
maar met een verjaardag drink ik wel eens een bailey's
of een split
maar die mix ik dan altijd zelf
ja zag hetquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerder op de avond ook al, uurtje of 8 denk. Snel uitgezet toen want hoesten
dat weet ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
die was al aan het drinken van deze ochtend
en Jappie is gewoon van plan er te blijven liggenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Bern mocht gister niet naar bed want madam was boos en hield hem heel lang aan de praat, dus hij heeft hele slaapfeestje in kamer 3 gemist, maar nu met jappie in haar bed heeft madam weer lol
Madam heeft de halve dag in bed gelegen, dus die heeft nog wel energie, dat Janet wil slapen is natuurlijk van minder belangquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Jappie is gewoon van plan er te blijven liggen
dat ze liggen te lullen tot daar aan toequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Madam heeft de halve dag in bed gelegen, dus die heeft nog wel energie, dat Janet wil slapen is natuurlijk van minder belang
Jappie kan onderhand alle dames afvinken en geen idee hoe dat kanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Jappie is gewoon van plan er te blijven liggen
Het is gewoon een vervelende bedwants, je komt er moeilijk vanaf.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie kan onderhand alle dames afvinken en geen idee hoe dat kan
Je zou bijna geen denken dat Jappie geen lul heeft ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelende bedwants, je komt er moeilijk vanaf.
Ideale bedpartner van Eunice danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:58 schreef chufi het volgende:
Jappie klemt zich vast en laat niet meer los begreep ik
Tis een groot kindquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou bijna geen denken dat Jappie geen lul heeft ofzo
Want ballen heeft ie ook al niet zoals we hebben kunnen zien
Neem aan dat die slimmerik het belastende materiaal onderhand gewist heeftquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:43 schreef Cora het volgende:
Jammer dat het podcast ding dat Erik weer heeft teruggelegd in de kast nog niet door iemand anders is gevonden. Zou wel leuk zijn als iemand anders het ging afluisteren 🤭
Weet Bern dan dat Jappix al de hele dag bij haar ligt. Zoniet, zal hij het morgen wel horen hoor. Alles gaat daar sls lopend vuurtje. Dit alles, terwijl Bern niks verkeerd heeft gedaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Flow3r het volgende:
Sas heeft haar eigen slaapfeestje vanavond
Misschien moet Bern ook maar even een ultimatum stellen en zeggen dat ze NU moet komen praten want morgen is het te laat @@@
Nou, dat weet ik niet zo zeker, Sas heeft ook getongzoend met Zoe en dat weet Bern volgens mij nog steeds niet, werd doodgezwegenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Weet Bern dan dat Jappix al de hele dag bij haar ligt. Zoniet, zal hij het morgen wel horen hoor. Alles gaat daar sls lopend vuurtje. Dit alles, terwijl Bern niks verkeerd heeft gedaan.
Jappie kan doen wat ie wil, als iemand hem niet in bed wil hebben moeten ze hem eruit trappenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:34 schreef Daana316 het volgende:
Lijkt eigenlijk wel of Sas van Bern af wil, door dit nu met Jappie te doen. Japie is dan ook maar een wappie. Maar ja,.. die is ervoor om relaties kapot te maken. Eerst Wanda (ivor), nu Bern.
Dat wist bern dat had sasha hem zelf verteld dat het met tong was. Hij reageerde toen verrast maar vond dat een leuke kantquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet zo zeker, Sas heeft ook getongzoend met Zoe en dat weet Bern volgens mij nog steeds niet, werd doodgezwegen
Vind het maar raar. Ook al liggen ze niet close maar moest bern dit doen was het oorlogquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:34 schreef Daana316 het volgende:
Lijkt eigenlijk wel of Sas van Bern af wil, door dit nu met Jappie te doen. Japie is dan ook maar een wappie. Maar ja,.. die is ervoor om relaties kapot te maken. Eerst Wanda (ivor), nu Bern.
Bern vindt zogenaamd alles goedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het maar raar. Ook al liggen ze niet close maar moest bern dit doen was het oorlog
Inderdaad. Ze zegt ook steeds tegen Bern, dat hij niet bij haar wil slapen, maar bij een eerder feestje wilde ze zelf niet en een andere keer ging ze zelf in de nacht terug naar eigen bed omdat ze niet kon slapen door te weinig ruimte. Dat is ook een reden dat Bern weinig tot niet blijft slapen, hij is best groot en bedden zijn klein. Maar als het Sas uitkomt is ze daar kwaad over. Want za haalde dat vannacht ook weer aan. Sas maakt ruzie pm een klein dingetje, maar haalt er dan van alles bij, zodat Bern zich weer schuldig voelt en sorry moet zeggen. Hoopt dat Bern poot stijf houd en nu Sas maar in haar sop gaar laat koken. Maar dat zal wel niet, Bern zal wel weer de stoute schoenen aan trekken. Terwijl hij echt niets fout heeft gedaan, behalve haar matras op de grond leggen om samen te slapen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het maar raar. Ook al liggen ze niet close maar moest bern dit doen was het oorlog
Wanda heeft een relatie, Jappie niet. Wie is dan diegene die een relatie kapot maakt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:34 schreef Daana316 het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af gister leek het goed na dat gesprek?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef Flow3r het volgende:
Sop gaar laat koken? is er nog iets gebeurd dan ?
Na de ruzie van gisteravond hebben ze lang gepraat en afgesloten met dikke zoenen en 'ik hou van jou's '
Dus alles was weer goed tussen hen
Ja, daar zeg je wat. Maar Jappie weet dit toch ook. Dan probeer je afstand te houden toch. Hij had zelf een valentijndingetje voor haar gemaakt en laat Wanda niet los. Omgang is oké maar niet 24/7. Wat Sas doet is gewoon puur om Bern jaloers te maken of hem schuldig/rot te doen laten voelen, van kijk eens: ik heb toch schijt aan je.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda heeft een relatie, Jappie niet. Wie is dan diegene die een relatie kapot maakt?
Jappie toch in Wandas ogenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda heeft een relatie, Jappie niet. Wie is dan diegene die een relatie kapot maakt?
Wie moet dan zeggen, dat hij wat afstand moet nemen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat. Maar Jappie weet dit toch ook. Dan probeer je afstand te houden toch. Hij had zelf een valentijndingetje voor haar gemaakt en laat Wanda niet los. Omgang is oké maar niet 24/7
ze had ook een valentijns briefje voor hemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat. Maar Jappie weet dit toch ook. Dan probeer je afstand te houden toch. Hij had zelf een valentijndingetje voor haar gemaakt en laat Wanda niet los. Omgang is oké maar niet 24/7
Ik ben even benieuwd naar het antwoord van Daanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze had ook een valentijns briefje voor hem
Oké, beide xijn net zo schuldig, maar Jappie stapt wel van ene bed in andere. De Piccollo😁😁quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben even benieuwd naar het antwoord van Daan
Is wat van te zeggen, maar ik ben er van overtuigt dat Jasper op een gelegenheid heeft gewacht om toe te kunnen slaan, en alcohol heeft hem daarbij geholpen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jappie die geen relatie heeft en geen verantwoording hoeft af te leggen aan iemand is net zo schuldig als iemand die wel een relatie heeft en wel verantwoording af moet leggen? Wanda moet gewoon zeggen, Jappie ik heb een relatie en we moeten wat afstand nemen. Doet Wanda dat? Nee, dus Jappie valt niets te verwijten, want hij hoeft zich niet te verantwoorden. In jou ogen is Jappie de schuldige, terwijl het juist andersom is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké, beide xijn net zo schuldig, maar Jappie stapt wel van ene bed in andere. De Piccollo
En wat had Wanda dan moeten doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is wat van te zeggen, maar ik ben er van overtuigt dat Jasper op een gelegenheid heeft gewacht om toe te kunnen slaan, en alcohol heeft hem daarbij geholpen.
Niet teveel zuipen, duidelijk is dat ze hem nu probeert te ontwijken, dus is het geen geplande actie geweest om bij hem in bed te belanden.quote:
Jappie weet wel wie hij uitpikt, zie hem niet bij Zoe, Moraima of Esther in bed kruipenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jappie die geen relatie heeft en geen verantwoording hoeft af te leggen aan iemand is net zo schuldig als iemand die wel een relatie heeft en wel verantwoording af moet leggen? Wanda moet gewoon zeggen, Jappie ik heb een relatie en we moeten wat afstand nemen. Doet Wanda dat? Nee, dus Jappie valt niets te verwijten, want hij hoeft zich niet te verantwoorden. In jou ogen is Jappie de schuldige, terwijl het juist andersom is.
Dat laatste is een aanname, want dan zou ze Jappie zich schuldig maken aan ongewenst gedrag.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen, duidelijk is dat ze hem nu probeert te ontwijken, dus is het geen geplande actie geweest om bij hem in bed te belanden.
Ontwijken doet de regie, ze zijn amper op beeld geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen, duidelijk is dat ze hem nu probeert te ontwijken, dus is het geen geplande actie geweest om bij hem in bed te belanden.
Dat leek me toen wel opgelostquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Dit was gister rond 4 uur snachts na al het geruzie
Lijkt me dat alles weer goed is![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat de discussie niet over. Wanda heeft een relatie, Jappie niet. Het enige wat je hem zou kunnen verwijten, dat je het niet met een vrouw aanpapt die een relatie heeft, maar als diezelfde vrouw zich redelijk tot ver open stelt, zou ook ik mijn kans grijpen, want hoef mij voor niemand te verantwoorden.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jappie weet wel wie hij uitpikt, zie hem niet bij Zoe, Moraima of Esther in bed kruipen
Denk meer van gewoon spijt dat ze het heeft gedaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is een aanname, want dan zou ze Jappie zich schuldig maken aan ongewenst gedrag.
Daarom snap ik het vermijden van vandaag niet zo, en de actie van Jappie al de hele tijd bij haar in bed..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Dit was gister rond 4 uur snachts na al het geruzie
Lijkt me dat alles weer goed is![]()
[ afbeelding ]
Spijt achteraf is geen excuus. Ze was er zelf bij.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk meer van gewoon spijt dat ze het heeft gedaan.
Misschien hebben ze elkaar vandaag niet zoveel vermeden, ze waren moe, denk dat Bern nu ook al een tijd slaapt, de regie laat ons niet alles zien, die volgt liever de bejaardensoosquote:Op zondag 5 maart 2023 00:07 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Daarom snap ik het vermijden van vandaag niet zo, en de actie van Jappie al de hele tijd bij haar in bed..
Als een ruzie is uitgesproken en dan met een dikke zoen afgesloten, dan is het toch klaar?
Maar nee..., bij Sas niet, dan moet je toch een paar dagen flink door het stof.
Hahaha, wij zijn er langer over bezig dat Wanda en Jappie zelf.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Spijt achteraf is geen excuus. Ze was er zelf bij.
Natuurlijk kan je spijt van iets hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Spijt achteraf is geen excuus. Ze was er zelf bij.
Jij was resoluut in je oordeel, misschien dat je er nu anders over denkt. Het is altijd gemakkelijk om iemand de schuld te geven, zonder even na te denken. Verder no bad feelings.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:09 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hahaha, wij zijn er langer over bezig dat Wanda en Jappie zelf.
Sas heeft Bern wel degelijk vermeden. Bern kwan in de middag naar haar toe en gaf een kus, toen ze in het ei zat met Jappie. Daarna niet meer bij elkaar geweest. Sas geen tijd/ een lach voor Bern, wel voor Jappie.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze elkaar vandaag niet zoveel vermeden, ze waren moe, denk dat Bern nu ook al een tijd slaapt, de regie laat ons niet alles zien, die volgt liever de bejaardensoos
Ow absoluut.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je spijt van iets hebben.
Ook dat.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knap, de helft heeft al bijna de hele dag in bed gelegen.
Benieuwd wat ze morgen gaan doen. Weer zo'n hang dagquote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knap, de helft heeft al bijna de hele dag in bed gelegen.
Ik was wel wat snel in mijn oordeel, maar de reacties hebben mij wel in de mening wat verandert, maar toch blijf ik vinden dat je niet met mensen aanpapt die een vaste relatie hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij was resoluut in je oordeel, misschien dat je er nu anders over denkt. Het is altijd gemakkelijk om iemand de schuld te geven, zonder even nat te denken. Verder no bad feelings.
Klopt, maar wanneer een getrouwd persoon zich openstelt is dat niet het probleem verder van diegene die geen relatie heeft. Snap je dat?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:14 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik was wel wat snel in mijn oordeel, maar de reacties hebben mij wel in de mening wat verandert, maar toch blijf ik vinden dat je niet met getrouwde mensen aanpapt.
Gisteren tijdens het feest ook al veel streams op hem. Zit Mexx achter de knopjesquote:Op zondag 5 maart 2023 00:14 schreef spapaars het volgende:
Zelfs als hij slaapt, weet Martin in beeld te komen, de regisseur houdt van hem.
Ja dat snap ik wel.. ik vind wel goed zo, kap ermee, ga slapen, morgen vroeg op.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer een getrouwd persoon zich openstelt is dat niet het probleem verder van diegene die geen relatie heeft. Snap je dat?
Sleep wellquote:Op zondag 5 maart 2023 00:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.. ik vind wel goed zo, kap ermee, ga slapen, morgen vroeg op.
Gedrag van hem afgelopen dag was ook vreemd, erg druk en heeft bij meerdere meiden in bed gelegen.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:14 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik was wel wat snel in mijn oordeel, maar de reacties hebben mij wel in de mening wat verandert, maar toch blijf ik vinden dat je niet met getrouwde mensen aanpapt.
Ik zie nu filmpjes dat ze samen de grote afwas hebben gedaan , en daarna niet meer bij elkaar geweest weten we niet want regiequote:Op zondag 5 maart 2023 00:12 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Sas heeft Bern wel degelijk vermeden. Bern kwan in de middag naar haar toe en gaf een kus, toen ze in het ei zat met Jappie. Daarna niet meer bij elkaar geweest. Sas geen tijd/ een lach voor Bern, wel voor Jappie.
Vanmorgen vroeg, had hij voor 12:00 al twee glazen wijn op. Zijn eigen woorden. Jappie heeft een drankprobleem vrees ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gedrag van hem afgelopen dag was ook vreemd, erg druk en heeft bij meerdere meiden in bed gelegen.
Hij is dan ook nog niet nuchter geweest na gisteravond, omdat hij door is blijven zuipen.
Heeft een heuse drankvoorraad, gisteravond nog aangevuld met een doos wijn die hij heeft gepikt.
[ afbeelding ]
Behoorlijk stiekem aan het drinken. Er lopen er wat rond die niet met drank kunnen omgaan. Trieste bende.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gedrag van hem afgelopen dag was ook vreemd, erg druk en heeft bij meerdere meiden in bed gelegen.
Hij is dan ook nog niet nuchter geweest na gisteravond, omdat hij door is blijven zuipen.
Heeft een heuse drankvoorraad, gisteravond nog aangevuld met een doos wijn die hij heeft gepikt.
[ afbeelding ]
Lekker bezig Jappiequote:Op zondag 5 maart 2023 00:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat weet bern wel heeft sas zelf verteld hij kom er mee lachenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet zo zeker, Sas heeft ook getongzoend met Zoe en dat weet Bern volgens mij nog steeds niet, werd doodgezwegen
Ja die was daarstraks ook onhandig bezig met anders te gaan liggenquote:Op zondag 5 maart 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
myrthe ligt er ook maar ongemakkelijk bij
heb enkel sas zien rondlopen in de loods, word hoog tijd dat bern effe op zijn strepen gaat staan tov sasquote:Op zondag 5 maart 2023 08:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jasper niet bij haar geslapen? Sowieso respectloos als je een relatie hebt
Vind ik ook hoor. Hoe ze soms tegen hem doet is gewoon zwaar over de topquote:Op zondag 5 maart 2023 08:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb enkel sas zien rondlopen in de loods, word hoog tijd dat bern effe op zijn strepen gaat staan tov sas
Vandaag eliminatiequote:Op zondag 5 maart 2023 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Interessante close-up van het scherm 22 deelnemers ¤970.000 Wat denken ze Achter...
Als je ziet hoe weinig spelelement de productie erin gooit zou je dat bijna verwachten jaquote:Op zondag 5 maart 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou het denken.. of Acher denk.. geld zát voor 22 mensen... kappe ermee
Geen idee wat het bedrag nu is, maar 970K lijkt me onjuistquote:Op zondag 5 maart 2023 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Interessante close-up van het scherm 22 deelnemers ¤970.000 Wat denken ze Achter...
9700000 zit er niet meer in de potquote:Op zondag 5 maart 2023 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Die gaat pas dinsdag of woensdag of misschien donderdag weerquote:
Dat Esther een briefje aan Isaac gaf waar ze op had geschreven dat GJ wilde dat op “het groepje” op hem stemden met de eliminatie zodat hij dan Isaac kon elimineren.. dat is verraad en daarmee gooide ze GJ voor de bus.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Busje komt zo![]()
Maar de uitdrukking wordt hier dus meestal verkeerd gebruikt.
Maar ik ben hartstikke offtopic, excusez
Goedemorgen![]()
Het is nog erg rustig..
Echt hoor er kan nog veel en veel meer uit en dat zal een keer tijd worden.quote:
Ik hoop dat Febo dat een keer waar gaat maken, tot nu toe speculeren ze al vanaf het begin dat ze nooit zonder eetgeld komen te zitten, vorig jaar hebben ze zelfs dat experiment gedaan om bijna alle geld in 1 week te verstoken om te kijken hoe lang ze op water en brood moesten.. niet lang dus.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt hoor er kan nog veel en veel meer uit en dat zal een keer tijd worden.
Hoop (met de woorden van de stem met de laatste opdracht "voorlopig laatste opdracht jullie moeten zuinig zijn") dat er nu wel eten vanaf moet gaat, dat is x25
Ze hebben het veel te makkelijk
quote:Op zondag 5 maart 2023 10:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Febo dat een keer waar gaat maken, tot nu toe speculeren ze al vanaf het begin dat ze nooit zonder eetgeld komen te zitten, vorig jaar hebben ze zelfs dat experiment gedaan om bijna alle geld in 1 week te verstoken om te kijken hoe lang ze op water en brood moesten.. niet lang dus.
Die gedachte moet maar eens uit de wereld in de 2e Helft
Hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Marciano vraagt Martin hem niet te stalken, ben ik hier ben jij er ook ben ik daar ben je er ook, laat mij met rust.
En laat die biljartballen ook met rust, ik ben aan het oefenen voor een potje met opa.
[ afbeelding ]
Daar wordt je toch ook helemaal gestoord van als zo’n Pipo je de hele dag volgt.. die loopt de hele dag om hem heen te huppelen.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Marciano vraagt Martin hem niet te stalken, ben ik hier ben jij er ook ben ik daar ben je er ook, laat mij met rust.
En laat die biljartballen ook met rust, ik ben aan het oefenen voor een potje met opa.
[ afbeelding ]
He he eindelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig hoe hij ineens uitviel tegen Martin!quote:Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie is zijn eigen teamquote:Op zondag 5 maart 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
Zoë heeft gisteren het volle pak rode wijn wat in haar kast stond in de koelkast gezet en was later leeg. Blijkt dat Jasper heel de dag volle mokken met wijn heeft gedronken. Eerst zag je hem met rode wijn lopen maar later met witte wijn. Zoë zegt ik weet niet waar hij die witte wijn vandaan heeft gehaald. Hij heeft ook op hun kamer geslapen bij Sasha en je rook de alcohol uit zijn poriën komen zegt Zoë.
Dat is toch te triest voor woorden.. en dan hebben ze nog niet gezien dat hij ook de hele tijd met in zijn eigen kast stiekem zijn zakflesje vulde met wodka.
Ja hij zet zijn sport goed op de kaartZal me niets verbazen als ze hem niet meer in het team willen.. niet echt een goede reclame
Ik denk niet dat die sponsers de hele dat zitten te streamenquote:Op zondag 5 maart 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie is zijn eigen team
De enige in NL die dit doet
Maar sponsors zal hij zo niet snel krijgen nee
quote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wat een misselijk mens zeg, wel bij Jasper slapen maar niet bij degene waar ze een relatie mee heeft.
Dat is echt heel raar.
Ik denk het niet want hij is ze allemaal kwijt.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
Zou Martin dat shirt met MEXX erop weleens wassen?????? (of heeft hij meer van die shirts??)
Ze is Bern op een vreselijke manier aan het uitdagen. Ik snap Jappie trouwens ook niet dat hij hier in meegaat.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wat een misselijk mens zeg, wel bij Jasper slapen maar niet bij degene waar ze een relatie mee heeft.
Dat is echt heel raar.
Die heeft het goed voor elkaar. Maar wel een hele rare move van Sasquote:Op zondag 5 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden![]()
En Jappie slaapt iedere nacht bij een andere dame
Ja raar mens. Zou ik niet pikken maar Bern slikt toch alles dus zorgen hoeft ze zich niet te maken. Hij is veel te bang haar kwijt te raken.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft het goed voor elkaar. Maar wel een hele rare move van Sas
Ben benieuwd wat Bern er van vindt, hij komt er vast achter
Sas en Jasper liggen in ieder geval nog steeds samen te kletsen
Jasper is zelf het teamquote:Op zondag 5 maart 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
Zoë heeft gisteren het volle pak rode wijn wat in haar kast stond in de koelkast gezet en was later leeg. Blijkt dat Jasper heel de dag volle mokken met wijn heeft gedronken. Eerst zag je hem met rode wijn lopen maar later met witte wijn. Zoë zegt ik weet niet waar hij die witte wijn vandaan heeft gehaald. Hij heeft ook op hun kamer geslapen bij Sasha en je rook de alcohol uit zijn poriën komen zegt Zoë.
Dat is toch te triest voor woorden.. en dan hebben ze nog niet gezien dat hij ook de hele tijd met in zijn eigen kast stiekem zijn zakflesje vulde met wodka.
Ja hij zet zijn sport goed op de kaartZal me niets verbazen als ze hem niet meer in het team willen.. niet echt een goede reclame
Na die feestavond is Jasper flink in beeld, en komt Wanda niet meer voor in het hele verhaal, net als voorheen al is gebeurd wordt ze zo min mogelijk op de streams gezet.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft het goed voor elkaar. Maar wel een hele rare move van Sas
Ben benieuwd wat Bern er van vindt, hij komt er vast achter
Sas en Jasper liggen in ieder geval nog steeds samen te kletsen
Bern een beetje gek maken? Jappie schijnt vingervaardig te zijn, en de dames geven dat aan elkaar door?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waar is Sasha mee bezig... als bern dit had gedaan was het oorlog. Wat was haar reden?
Ik vind het maar raar. Maar ze kruipen daar sowieso nogal snel met elkaar in bedquote:Op zondag 5 maart 2023 11:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bern een beetje gek maken? Jappie schijnt vingervaardig te zijn, en de dames geven dat aan elkaar door?
Hij heeft zijn eigen bed met een bar ernaast.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:22 schreef woxxel het volgende:
Heeft jappie eigenlijk wel een bed.
Ik denk zelf dat dit zijn speltactiek is.
Die is de hele dag bezig met mediteren rekken strekken drummen balletten Spaanse les biljarten.. die kun je de hele dag wel storenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:37 schreef schizolientje het volgende:
Lekker als je aan het yoga/mediteren ben en er staan 2 van die gillende keukenmeiden
Volgens mij is Bern ook wel van het partnerruilen of een vrije realtie hebben als ik dat een hele tijd terug goed had begrepen.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja raar mens. Zou ik niet pikken maar Bern slikt toch alles dus zorgen hoeft ze zich niet te maken. Hij is veel te bang haar kwijt te raken.
Het wordt tijd dat Bern haar eens goed op haar plek zet.. maar dat ei zal dat wel niet durven en blijft als een schaap achter haar aanlopen.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoop dat dit eenmalig was maar zal wel niet. Vind het raar als je in een relatie zit en hoop bombarie maakt destijds om bern zijn verhaal toen
Het ging haar toen om het vreemdgaan. Volgens mij had hij met meerdere dames tegelijk dates of contacten maar geen vaste relaties.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Bern ook wel van het partnerruilen of een vrije realtie hebben als ik dat een hele tijd terug goed had begrepen.
Daar was ze toch nog zo boos om dat hij in een periode meerdere 'relatie' had
Dat is zo al de hele ochtendquote:Op zondag 5 maart 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
We blijven Erik in beeld zien die aan het biljarten is
Ja zo saai sinds dat ding er in is gekomenquote:
beetje rekening houden met elkaar?????quote:Op zondag 5 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die is de hele dag bezig met mediteren rekken strekken drummen balletten Spaanse les biljarten.. die kun je de hele dag wel storen
Ik ben het er wel mee eens dit kan toch niet... ik zou er niet blij mee zijn zacht uigedrukt. Maar jasper denkt ook niet van zal ik dit maar niet doenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Bern haar eens goed op haar plek zet.. maar dat ei zal dat wel niet durven en blijft als een schaap achter haar aanlopen.
Een beetje wel natuurlijk maar zoals ik al zei.. dan kun je haar de hele dag storen want is altijd wel met iets bezig om te leren.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
beetje rekening houden met elkaar?????
Jasper is al twee dagen onder invloed van alcohol dus die is niet helemaal helderquote:Op zondag 5 maart 2023 11:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dit kan toch niet... ik zou er niet blij mee zijn zacht uigedrukt. Maar jasper denkt ook niet van zal ik dit maar niet doen
Aan de ene kant ja maar aan de andere kant is het Sas die een relatie heeft, die moet niet bij een andere vent in bed gaan liggen.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dit kan toch niet... ik zou er niet blij mee zijn zacht uigedrukt. Maar jasper denkt ook niet van zal ik dit maar niet doen
Eens. Raar gedrag. Ze is sowieso niet te genieten laatste tijd. Kan ook beter naar huis gaanquote:Op zondag 5 maart 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper is al twee dagen onder invloed van alcohol dus die is niet helemaal helderHet is Sasha haar verantwoordelijkheid en die hoort zoiets niet te doen.. zelfs niet om te testen.. echt een klein kinderen gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |