ik heb hem werkelijk nog geen minuut gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:04 schreef Korak het volgende:
Jammer dat GJ er uit is, die had humor en een gezonde hekel aan Martin !
Ik mis nooit iemand die er uitgaat, weg is wegquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb hem werkelijk nog geen minuut gemist
zoals verwacht een saaaaaie avondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis nooit iemand die er uitgaat, weg is weg
Mirthe en Kenzy aan het klefbekken en Rupert met zijn kleefmaatje en Moraima in het kantoor
doet ie vaker Freakquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Zo zo Jeff speelt een spelletje aan tafel...die heeft echt teveel gedronken gister...
Ik zie het nauwelijks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
doet ie vaker Freak
je bent te druk met BB
Die krijgt daar een natte foef van denk ik...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Zoe geniet van het geroddel over Babs en Tiano
gooit iedereen onder de bus als het moetquote:
Ik snap het gebruik hier van de uitdrukking "onder de bus gooien" ook niet, want volgens mij betekent het dat iemand de schuld krijgt, in de steek gelaten wordt of in een lastige situatie gebracht wordt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Even bericht van lurker :-)
De laatste dagen wordt in elke topic gemiddeld zo'n 10x gepost dat iemand voor de bus gegooid word. Bedoelen jullie dan dat er over geroddeld wordt?
Want ik dacht (even simplistisch gezegd) dat voor de bus gooien betekent dat, eenmaal je bondje ontdekt is, iemand verraden of de enige schuld geven van iets waar jij ook (groot) deel aan hebt, puur om jezelf vrij te pleiten
Als Babs bijvoorbeeld iets verteld over Wendy (een roddel of geheim of speltactisch iets )aan iemand die niet in hun groepje zitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik hier van de uitdrukking "onder de bus gooien" ook niet, want volgens mij betekent het dat iemand de schuld krijgt, in de steek gelaten wordt of in een lastige situatie gebracht wordt.
die gaat haar 24 uur niet aanvragen , dronkemanspraatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Daana316 het volgende:
Filmpje net gezien dat Sas valt en dan boos wordt op Bern. Valt op dat ze van boos worden over haar spullen over gaat op ander onderwerp. Namelijk haar gevoel en dat ze weet dat Bern haar niet tegenhoudt als ze 24 uur aanvraag. Denk daarom Bern vermijden vandaag, hoopt dat hij op hangende pootjes bij haar komt om te zeggen samen te gaan. Terwijl in een eerder gesprek (2,5 mnd geleden), met Kim in de badkamer, ze heel resuluut zei, niet eruit te gaan als Bern moest vertrekken. Vannacht verwachte ze dat Bern zou zeggen met haar mee te gaan.
Sas laat met drank haar ware aard zien(mijn mening, de rest is poppenkast )quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Daana316 het volgende:
Filmpje net gezien dat Sas valt en dan boos wordt op Bern. Valt op dat ze van boos worden over haar spullen over gaat op ander onderwerp. Namelijk haar gevoel en dat ze weet dat Bern haar niet tegenhoudt als ze 24 uur aanvraag. Denk daarom Bern vermijden vandaag, hoopt dat hij op hangende pootjes bij haar komt om te zeggen samen te gaan. Terwijl in een eerder gesprek (2,5 mnd geleden), met Kim in de badkamer, ze heel resuluut zei, niet eruit te gaan als Bern moest vertrekken. Vannacht verwachte ze dat Bern zou zeggen met haar mee te gaan.
En betekent het dus niet dat er alleen geroddeld wordt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Babs bijvoorbeeld iets verteld over Wendy (een roddel of geheim of speltactisch iets )aan iemand die niet in hun groepje zit
dan gooit Babs wendy voor de bus
neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En betekent het dus niet dat er alleen geroddeld wordt.
En zo wordt het hier vaak gebruikt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En betekent het dus niet dat er alleen geroddeld wordt.
Imo geen busquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
als Ice negatief over Jeff is bijvoorbeeld tegenover Wanda een speltacties iets doorlult
Busje komt zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo wordt het hier vaak gebruikt.
Er moet wel iemand met de schuld worden opgezadeld of verraden voor het busje komt.
JW dacht dat hij de beste zou zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
JW is nogal fanatiek met het biljarten, hij gaat er van vloeken, maakt hem nu dus wel wat uit
Dat is het ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik hier van de uitdrukking "onder de bus gooien" ook niet, want volgens mij betekent het dat iemand de schuld krijgt, in de steek gelaten wordt of in een lastige situatie gebracht wordt.
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
ik gok dat ze voor 11 uur bijna allemaal in bed liggen
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Volgende week eten ze kalkoen, Rupert heeft een grote kalkoen besteld die gaat dan de oven in met ananas enzo.
als je graag naar JW en Esther kijkt welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...
Wie?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je graag naar JW en Esther kijkt wel
Heb ze net aangezet, hoor een boel gedoe op de achtergrond maar de regie volgt nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...
en niemand ligt daar in bedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Moraima is weer flink aan het hoesten.
De lichten op de slaapkamer zijn al uit
Daar waar (zusje) KimD teveel testosteron heeft daar heeft (broertje) Bern overvloed aan oestrogeenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Kim kan goed dansen
maar doet af en toe ook echt raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |