Zou ik een vrouw zijn dan viel ik op Tom Waes of Viktor Verhulst want dat zijn nou nog eens topkerelsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:37 schreef Silves het volgende:
Bep je wilde met Tom Waes trouwen weet je nog...goeie keus trouwens.
oke heb je het gezien?? want Kim haar reactie is meestal wel erg overdreven..niet nodig om te dreigen, we weten hier en daar, dat ze ziekelijk jaloers is..ook haar eigen woorden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Kim in dit geval gelijk had
niet ok om een vriend van een vriendin in je bed te willen sleuren
En Moira en Zooi..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Jeff Wendy naar bed gebracht?
nee niet gezien maar ik snap haar zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:45 schreef Silves het volgende:
[..]
oke heb je het gezien?? want Kim haar reactie is meestal wel erg overdreven..niet nodig om te dreigen, we weten hier en daar, dat ze ziekelijk jaloers is..ook haar eigen woorden.
Dit stond hier even los van want uiteraard heeft ze gelijk met haar reactiequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy kuste Jeff midden op zijn muiltje. Vind de reactie van Kim niet zo heel vreemd
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Even bericht van lurker :-)
De laatste dagen wordt in elke topic gemiddeld zo'n 10x gepost dat iemand voor de bus gegooid word. Bedoelen jullie dan dat er over geroddeld wordt?
Want ik dacht (even simplistisch gezegd) dat voor de bus gooien betekent dat, eenmaal je bondje ontdekt is, iemand verraden of de enige schuld geven van iets waar jij ook (groot) deel aan hebt, puur om jezelf vrij te pleiten
ja hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Marciano stop met lullen zoen haar, kijk naar de reactie en je weet het
Hoi.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Majoraan het volgende:
Even bericht van lurker :-)
De laatste dagen wordt in elke topic gemiddeld zo'n 10x gepost dat iemand voor de bus gegooid word. Bedoelen jullie dan dat er over geroddeld wordt?
Want ik dacht (even simplistisch gezegd) dat voor de bus gooien betekent dat, eenmaal je bondje ontdekt is, iemand verraden of de enige schuld geven van iets waar jij ook (groot) deel aan hebt, puur om jezelf vrij te pleiten
Hebben we dus toch nog juicequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Ambrine het volgende:
Voordat Wendy Jeffrey een kus probeerde te geven op de dansvloer zag ik Wendy ook al proberen om op de schoot van Jeffrey te zitten. Het was half in beeld. Hij zat toen naast Erik op de bank. Jeffrey stond toen snel op en liep naar de bar. Blijkbaar probeerde ze het in de slaapkamer toen hij haar naar bed bracht ook weer.
Tiano zorgt nog wel voor Juicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |