En zo wordt het hier vaak gebruikt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En betekent het dus niet dat er alleen geroddeld wordt.
Imo geen busquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
als Ice negatief over Jeff is bijvoorbeeld tegenover Wanda een speltacties iets doorlult
Busje komt zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo wordt het hier vaak gebruikt.
Er moet wel iemand met de schuld worden opgezadeld of verraden voor het busje komt.
JW dacht dat hij de beste zou zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
JW is nogal fanatiek met het biljarten, hij gaat er van vloeken, maakt hem nu dus wel wat uit
Dat is het ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik hier van de uitdrukking "onder de bus gooien" ook niet, want volgens mij betekent het dat iemand de schuld krijgt, in de steek gelaten wordt of in een lastige situatie gebracht wordt.
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
ik gok dat ze voor 11 uur bijna allemaal in bed liggen
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Volgende week eten ze kalkoen, Rupert heeft een grote kalkoen besteld die gaat dan de oven in met ananas enzo.
als je graag naar JW en Esther kijkt welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...
Wie?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je graag naar JW en Esther kijkt wel
Heb ze net aangezet, hoor een boel gedoe op de achtergrond maar de regie volgt nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het nut om nog streams op te starten of ...
en niemand ligt daar in bedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Moraima is weer flink aan het hoesten.
De lichten op de slaapkamer zijn al uit
Daar waar (zusje) KimD teveel testosteron heeft daar heeft (broertje) Bern overvloed aan oestrogeenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Kim kan goed dansen
maar doet af en toe ook echt raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |