Sleep wellquote:Op zondag 5 maart 2023 00:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.. ik vind wel goed zo, kap ermee, ga slapen, morgen vroeg op.
Gedrag van hem afgelopen dag was ook vreemd, erg druk en heeft bij meerdere meiden in bed gelegen.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:14 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik was wel wat snel in mijn oordeel, maar de reacties hebben mij wel in de mening wat verandert, maar toch blijf ik vinden dat je niet met getrouwde mensen aanpapt.
Ik zie nu filmpjes dat ze samen de grote afwas hebben gedaan , en daarna niet meer bij elkaar geweest weten we niet want regiequote:Op zondag 5 maart 2023 00:12 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Sas heeft Bern wel degelijk vermeden. Bern kwan in de middag naar haar toe en gaf een kus, toen ze in het ei zat met Jappie. Daarna niet meer bij elkaar geweest. Sas geen tijd/ een lach voor Bern, wel voor Jappie.
Vanmorgen vroeg, had hij voor 12:00 al twee glazen wijn op. Zijn eigen woorden. Jappie heeft een drankprobleem vrees ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gedrag van hem afgelopen dag was ook vreemd, erg druk en heeft bij meerdere meiden in bed gelegen.
Hij is dan ook nog niet nuchter geweest na gisteravond, omdat hij door is blijven zuipen.
Heeft een heuse drankvoorraad, gisteravond nog aangevuld met een doos wijn die hij heeft gepikt.
[ afbeelding ]
Behoorlijk stiekem aan het drinken. Er lopen er wat rond die niet met drank kunnen omgaan. Trieste bende.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gedrag van hem afgelopen dag was ook vreemd, erg druk en heeft bij meerdere meiden in bed gelegen.
Hij is dan ook nog niet nuchter geweest na gisteravond, omdat hij door is blijven zuipen.
Heeft een heuse drankvoorraad, gisteravond nog aangevuld met een doos wijn die hij heeft gepikt.
[ afbeelding ]
Lekker bezig Jappiequote:Op zondag 5 maart 2023 00:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat weet bern wel heeft sas zelf verteld hij kom er mee lachenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet zo zeker, Sas heeft ook getongzoend met Zoe en dat weet Bern volgens mij nog steeds niet, werd doodgezwegen
Ja die was daarstraks ook onhandig bezig met anders te gaan liggenquote:Op zondag 5 maart 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
myrthe ligt er ook maar ongemakkelijk bij
heb enkel sas zien rondlopen in de loods, word hoog tijd dat bern effe op zijn strepen gaat staan tov sasquote:Op zondag 5 maart 2023 08:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jasper niet bij haar geslapen? Sowieso respectloos als je een relatie hebt
Vind ik ook hoor. Hoe ze soms tegen hem doet is gewoon zwaar over de topquote:Op zondag 5 maart 2023 08:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb enkel sas zien rondlopen in de loods, word hoog tijd dat bern effe op zijn strepen gaat staan tov sas
Vandaag eliminatiequote:Op zondag 5 maart 2023 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Interessante close-up van het scherm 22 deelnemers ¤970.000 Wat denken ze Achter...
Als je ziet hoe weinig spelelement de productie erin gooit zou je dat bijna verwachten jaquote:Op zondag 5 maart 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou het denken.. of Acher denk.. geld zát voor 22 mensen... kappe ermee
Geen idee wat het bedrag nu is, maar 970K lijkt me onjuistquote:Op zondag 5 maart 2023 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Interessante close-up van het scherm 22 deelnemers ¤970.000 Wat denken ze Achter...
9700000 zit er niet meer in de potquote:Op zondag 5 maart 2023 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Esther een briefje aan Isaac gaf waar ze op had geschreven dat GJ wilde dat op “het groepje” op hem stemden met de eliminatie zodat hij dan Isaac kon elimineren.. dat is verraad en daarmee gooide ze GJ voor de bus.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Busje komt zo![]()
Maar de uitdrukking wordt hier dus meestal verkeerd gebruikt.
Maar ik ben hartstikke offtopic, excusez
Goedemorgen![]()
Het is nog erg rustig..
Echt hoor er kan nog veel en veel meer uit en dat zal een keer tijd worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |