Jappie weet wel wie hij uitpikt, zie hem niet bij Zoe, Moraima of Esther in bed kruipenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jappie die geen relatie heeft en geen verantwoording hoeft af te leggen aan iemand is net zo schuldig als iemand die wel een relatie heeft en wel verantwoording af moet leggen? Wanda moet gewoon zeggen, Jappie ik heb een relatie en we moeten wat afstand nemen. Doet Wanda dat? Nee, dus Jappie valt niets te verwijten, want hij hoeft zich niet te verantwoorden. In jou ogen is Jappie de schuldige, terwijl het juist andersom is.
Dat laatste is een aanname, want dan zou ze Jappie zich schuldig maken aan ongewenst gedrag.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen, duidelijk is dat ze hem nu probeert te ontwijken, dus is het geen geplande actie geweest om bij hem in bed te belanden.
Ontwijken doet de regie, ze zijn amper op beeld geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen, duidelijk is dat ze hem nu probeert te ontwijken, dus is het geen geplande actie geweest om bij hem in bed te belanden.
Dat leek me toen wel opgelostquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Dit was gister rond 4 uur snachts na al het geruzie
Lijkt me dat alles weer goed is![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat de discussie niet over. Wanda heeft een relatie, Jappie niet. Het enige wat je hem zou kunnen verwijten, dat je het niet met een vrouw aanpapt die een relatie heeft, maar als diezelfde vrouw zich redelijk tot ver open stelt, zou ook ik mijn kans grijpen, want hoef mij voor niemand te verantwoorden.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jappie weet wel wie hij uitpikt, zie hem niet bij Zoe, Moraima of Esther in bed kruipen
Denk meer van gewoon spijt dat ze het heeft gedaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is een aanname, want dan zou ze Jappie zich schuldig maken aan ongewenst gedrag.
Daarom snap ik het vermijden van vandaag niet zo, en de actie van Jappie al de hele tijd bij haar in bed..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Dit was gister rond 4 uur snachts na al het geruzie
Lijkt me dat alles weer goed is![]()
[ afbeelding ]
Spijt achteraf is geen excuus. Ze was er zelf bij.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk meer van gewoon spijt dat ze het heeft gedaan.
Misschien hebben ze elkaar vandaag niet zoveel vermeden, ze waren moe, denk dat Bern nu ook al een tijd slaapt, de regie laat ons niet alles zien, die volgt liever de bejaardensoosquote:Op zondag 5 maart 2023 00:07 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Daarom snap ik het vermijden van vandaag niet zo, en de actie van Jappie al de hele tijd bij haar in bed..
Als een ruzie is uitgesproken en dan met een dikke zoen afgesloten, dan is het toch klaar?
Maar nee..., bij Sas niet, dan moet je toch een paar dagen flink door het stof.
Hahaha, wij zijn er langer over bezig dat Wanda en Jappie zelf.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Spijt achteraf is geen excuus. Ze was er zelf bij.
Natuurlijk kan je spijt van iets hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Spijt achteraf is geen excuus. Ze was er zelf bij.
Jij was resoluut in je oordeel, misschien dat je er nu anders over denkt. Het is altijd gemakkelijk om iemand de schuld te geven, zonder even na te denken. Verder no bad feelings.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:09 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hahaha, wij zijn er langer over bezig dat Wanda en Jappie zelf.
Sas heeft Bern wel degelijk vermeden. Bern kwan in de middag naar haar toe en gaf een kus, toen ze in het ei zat met Jappie. Daarna niet meer bij elkaar geweest. Sas geen tijd/ een lach voor Bern, wel voor Jappie.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze elkaar vandaag niet zoveel vermeden, ze waren moe, denk dat Bern nu ook al een tijd slaapt, de regie laat ons niet alles zien, die volgt liever de bejaardensoos
Ow absoluut.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je spijt van iets hebben.
Ook dat.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knap, de helft heeft al bijna de hele dag in bed gelegen.
Benieuwd wat ze morgen gaan doen. Weer zo'n hang dagquote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knap, de helft heeft al bijna de hele dag in bed gelegen.
Ik was wel wat snel in mijn oordeel, maar de reacties hebben mij wel in de mening wat verandert, maar toch blijf ik vinden dat je niet met mensen aanpapt die een vaste relatie hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij was resoluut in je oordeel, misschien dat je er nu anders over denkt. Het is altijd gemakkelijk om iemand de schuld te geven, zonder even nat te denken. Verder no bad feelings.
Klopt, maar wanneer een getrouwd persoon zich openstelt is dat niet het probleem verder van diegene die geen relatie heeft. Snap je dat?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:14 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik was wel wat snel in mijn oordeel, maar de reacties hebben mij wel in de mening wat verandert, maar toch blijf ik vinden dat je niet met getrouwde mensen aanpapt.
Gisteren tijdens het feest ook al veel streams op hem. Zit Mexx achter de knopjesquote:Op zondag 5 maart 2023 00:14 schreef spapaars het volgende:
Zelfs als hij slaapt, weet Martin in beeld te komen, de regisseur houdt van hem.
Ja dat snap ik wel.. ik vind wel goed zo, kap ermee, ga slapen, morgen vroeg op.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer een getrouwd persoon zich openstelt is dat niet het probleem verder van diegene die geen relatie heeft. Snap je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |