hij heeft niks fout gedaan. Zij was over een matras gevallen en ze stond zo erg voor schut omdat dat nu op de camera staat dat ze de 24 uur ging aanvragen. Bern zei dat het haar keuze was en toen kwam de onredelijke Sacha naar boven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:23 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Begrijp eigenlijk helemaal niet wat Bern fout heeft gedaan. Waarom is ze nu Bern vermijden? Heb Bern ook helemaal niet in beeld gezien.
als Bern verkeerd had gewezen was ze nog boos gewordenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
hij heeft niks fout gedaan. Zij was over een matras gevallen en ze stond zo erg voor schut omdat dat nu op de camera staat dat ze de 24 uur ging aanvragen. Bern zei dat het haar keuze was en toen kwam de onredelijke Sacha naar boven.
FEBO verhaallijntjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gaven gelijk Erik in beeld toen Janet vroeg waar het ding is..... hij keek schichtig in de rondte en riep gelijk dat volgens hem Sasha hem had.....
en waarom?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel 'fijn' dat Erik dus gelijk alle aandacht op Sasha wil vestigen...
en een zakflesje waar hij vanmorgen snel even een slok uit stond te nemen (er staat hier een filmpje)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Jappie heeft ook een fles wodka in zijn kast
(dus naast 3 liter wijn staat er ook nog een fles wodka)
die programma makers moeten dat toch ook zienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en een zakflesje waar hij vanmorgen snel even een slok uit stond te nemen (er staat hier een filmpje)
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:15 schreef Thorelf het volgende:
Jeff heeft de naam hier maar jasper is meer de alcoholic volgens mij
Er staat in ieder geval nog een kratje op kantoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die heeft vaak een hoofd waarbij je denkt
heeft ie nu gedronken?
maar er is toch niks
wel in de locker van Jappie dus
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert springt op vanachter z'n computer : 'Is er een fight?'
Maar ik geloof van niet..
Volgens mij zijn ze daar zelfs nog te lamlendig voor vandaagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert springt op vanachter z'n computer : 'Is er een fight?'
Maar ik geloof van niet..
die is behalve dan met eten ook niet beneden geweest of wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:26 schreef Thorelf het volgende:
Wanda moet gewoon naar haar ivor..als die jongen slim is staan haar spullen buiten. Yes wat een bitch. Mss wordt jasper weer reëel
Ik denk dat Ivor na 8 jaar echt wel weet wie en hoe Wanda is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:26 schreef Thorelf het volgende:
Wanda moet gewoon naar haar ivor..als die jongen slim is staan haar spullen buiten. Yes wat een bitch. Mss wordt jasper weer reëel
geloof het niet , bern gaf sas wel een zoen vanmiddag toen met jasper in het eistoel zatenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Jappie alweer bij Sas in bed
hebben Sas en Bern uberhaupt al gepraat?
Bern is een eiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
geloof het niet , bern gaf sas wel een zoen vanmiddag toen met jasper in het ei zaten
zeker tov sasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mag wel een ruggengraad krijgen
Exactquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
Dronken zijn is geen vrijbriefje om iets te doen wat je normaal ook niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |