abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2023 @ 10:15:44 #251
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208247669
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:09 schreef danaqui het volgende:

[..]
Echt hoor er kan nog veel en veel meer uit en dat zal een keer tijd worden.

Hoop (met de woorden van de stem met de laatste opdracht "voorlopig laatste opdracht jullie moeten zuinig zijn") dat er nu wel eten vanaf moet gaat, dat is x25

Ze hebben het veel te makkelijk
Ik hoop dat Febo dat een keer waar gaat maken, tot nu toe speculeren ze al vanaf het begin dat ze nooit zonder eetgeld komen te zitten, vorig jaar hebben ze zelfs dat experiment gedaan om bijna alle geld in 1 week te verstoken om te kijken hoe lang ze op water en brood moesten.. niet lang dus.

Die gedachte moet maar eens uit de wereld in de 2e Helft
pi_208247703
Eigenlijk wel slim van Pipo Martin om zo vroeg op de staan. Er is dan vaak nog niemand aanwezig en kun je meerdere keren ontbijten. Hij heeft vanmorgen al gegeten wat niemand heeft gezien en gaat het nu nog maar een keer doen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  zondag 5 maart 2023 @ 10:27:29 #253
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208247753

zondag 5 maart 2023 @ 10:30:50 #254
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208247779
Grappige is dat Bern altijd naar zijn eigen bedje moest om te slapen.
pi_208247791
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:15 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik hoop dat Febo dat een keer waar gaat maken, tot nu toe speculeren ze al vanaf het begin dat ze nooit zonder eetgeld komen te zitten, vorig jaar hebben ze zelfs dat experiment gedaan om bijna alle geld in 1 week te verstoken om te kijken hoe lang ze op water en brood moesten.. niet lang dus.

Die gedachte moet maar eens uit de wereld in de 2e Helft
_O_
pi_208247802
Sas en Jappie hebben lol in bed
pi_208247833
gm :)
Zoë staat zich quasi sexy uit te rekken bij Marciano, Isaac en Martin die aan tafel zitten.
Ze komt met het verhaal dat Jasper gistermorgen rode wijn heeft gedronken die zij in haar kast gezet had (omdat ze het later mee wilde nemen naar de keuken oid).... mokken, mokken, mokken heeft hij gedronken en is later overgegaan op de witte wijn..... de alcohol kwam uit zijn poriën zei ze....
Hij had ook een 'kegel' en dat terwijl hij face to face lag met Sasha zei Zoë..... waar hij wel een nat vingertje gehaald had volgens haar.......
pi_208247844
Zoë heeft gisteren het volle pak rode wijn wat in haar kast stond in de koelkast gezet en was later leeg. Blijkt dat Jasper heel de dag volle mokken met wijn heeft gedronken. Eerst zag je hem met rode wijn lopen maar later met witte wijn. Zoë zegt ik weet niet waar hij die witte wijn vandaan heeft gehaald. Hij heeft ook op hun kamer geslapen bij Sasha en je rook de alcohol uit zijn poriën komen zegt Zoë.

Dat is toch te triest voor woorden.. en dan hebben ze nog niet gezien dat hij ook de hele tijd met in zijn eigen kast stiekem zijn zakflesje vulde met wodka.

Ja hij zet zijn sport goed op de kaart ^O^ Zal me niets verbazen als ze hem niet meer in het team willen.. niet echt een goede reclame :X
  zondag 5 maart 2023 @ 10:41:24 #259
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208247858
Marciano vraagt Martin hem niet te stalken, ben ik hier ben jij er ook ben ik daar ben je er ook, laat mij met rust.
En laat die biljartballen ook met rust, ik ben aan het oefenen voor een potje met opa.

pi_208247866
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
Marciano vraagt Martin hem niet te stalken, ben ik hier ben jij er ook ben ik daar ben je er ook, laat mij met rust.
En laat die biljartballen ook met rust, ik ben aan het oefenen voor een potje met opa.

[ afbeelding ]
Haha ^O^
pi_208247889
quote:

[ afbeelding ]
Daar wordt je toch ook helemaal gestoord van als zo’n Pipo je de hele dag volgt.. die loopt de hele dag om hem heen te huppelen.

Marciano zegt dat het niet voor niets is dat ze hem zijn vriendin noemen..
pi_208247894
quote:

[ afbeelding ]
He he eindelijk _O_
pi_208247920
quote:

[ afbeelding ]
Geweldig hoe hij ineens uitviel tegen Martin!
en dan ook benoemen he, alles waarin Martin hem volgt....

Wat zei hij nou, als hij een bepaalde 'stoot' kan maken heeft JW (opa) gezegd dat hij naar huis gaat???
Vandaar dat Marciano zo aan het oefenen is :)
pi_208247922
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
Zoë heeft gisteren het volle pak rode wijn wat in haar kast stond in de koelkast gezet en was later leeg. Blijkt dat Jasper heel de dag volle mokken met wijn heeft gedronken. Eerst zag je hem met rode wijn lopen maar later met witte wijn. Zoë zegt ik weet niet waar hij die witte wijn vandaan heeft gehaald. Hij heeft ook op hun kamer geslapen bij Sasha en je rook de alcohol uit zijn poriën komen zegt Zoë.

Dat is toch te triest voor woorden.. en dan hebben ze nog niet gezien dat hij ook de hele tijd met in zijn eigen kast stiekem zijn zakflesje vulde met wodka.

Ja hij zet zijn sport goed op de kaart ^O^ Zal me niets verbazen als ze hem niet meer in het team willen.. niet echt een goede reclame :X
Jappie is zijn eigen team
De enige in NL die dit doet
Maar sponsors zal hij zo niet snel krijgen nee
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_208247927
Zou Martin dat shirt met MEXX erop weleens wassen?????? (of heeft hij meer van die shirts??)
  zondag 5 maart 2023 @ 10:48:49 #266
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208247933
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 10:52:43 #267
388664 crew  Dotteke
pi_208247968
quote:
99s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jappie is zijn eigen team
De enige in NL die dit doet
Maar sponsors zal hij zo niet snel krijgen nee
Ik denk niet dat die sponsers de hele dat zitten te streamen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 10:53:42 #268
388664 crew  Dotteke
pi_208247978
quote:
:o Wat een misselijk mens zeg, wel bij Jasper slapen maar niet bij degene waar ze een relatie mee heeft.
Dat is echt heel raar.
pi_208248029
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:o Wat een misselijk mens zeg, wel bij Jasper slapen maar niet bij degene waar ze een relatie mee heeft.
Dat is echt heel raar.
Het moet niet gekker worden _O-
En Jappie slaapt iedere nacht bij een andere dame _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 5 maart 2023 @ 10:59:33 #270
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208248030
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
Zou Martin dat shirt met MEXX erop weleens wassen?????? (of heeft hij meer van die shirts??)
Ik denk het niet want hij is ze allemaal kwijt.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  zondag 5 maart 2023 @ 11:00:55 #271
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208248044
Sasha's logica volgend is het slapen van Jasper bij haar een test:
- Bern pikt het niet langer, en wordt kwaad. Geslaagd.
- Bern blijft altijd netjes, en zegt "jouw keus" En gaat door als titelkandidaat. Niet geslaagd.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 5 maart 2023 @ 11:01:18 #272
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208248051
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is echt heel raar.
Ze is Bern op een vreselijke manier aan het uitdagen. Ik snap Jappie trouwens ook niet dat hij hier in meegaat.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 11:01:19 #273
388664 crew  Dotteke
pi_208248052
quote:
2s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:59 schreef engine het volgende:

[..]
Het moet niet gekker worden _O-
En Jappie slaapt iedere nacht bij een andere dame _O_
Die heeft het goed voor elkaar. Maar wel een hele rare move van Sas
Ben benieuwd wat Bern er van vindt, hij komt er vast achter
Sas en Jasper liggen in ieder geval nog steeds samen te kletsen
pi_208248071
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die heeft het goed voor elkaar. Maar wel een hele rare move van Sas
Ben benieuwd wat Bern er van vindt, hij komt er vast achter
Sas en Jasper liggen in ieder geval nog steeds samen te kletsen
Ja raar mens. Zou ik niet pikken maar Bern slikt toch alles dus zorgen hoeft ze zich niet te maken. Hij is veel te bang haar kwijt te raken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208248072
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:

Jasper is zelf het team :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')