Een redelijk simpele campagne van de lokale vestiging van RT die erin hamert dat rus niet koloniaal is, en altijd aan jullie kant heeft gestaan tegen de gemene westerse kolonisator!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap heel veel, maar niet hoe je vervolgens bij Rusland terecht komt.
Ah! We hebben deze man wel een paar keer gezien daar op tv, maar toen was ie plotseling weg. En nu maanden later is ie er weer. En nu snap ik waarom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit me even in te lezen in die Shakhnazarov:
"On 10 March 2022, during a broadcast on Russia-1, Shakhnazarov, who initially supported the 2022 Russian invasion of Ukraine,[9] called for an end to it, saying that the situation was at risk of becoming "an absolute humanitarian disaster", and that there is no realistic possibility for the Russian forces to seize Kyiv and other major Ukrainian cities.[10]"
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Karen_Shakhnazarov
De man is van origine een filmmaker en de directeur van Mosfilm studio's.
Jaren durenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:33 schreef Aether het volgende:
Scholz naar Witte Huis voor privoverleg over wapensteun aan Oekrane
https://nos.nl/l/2465982
Oh wat zijn de rapen gaar!quote:
Ze zijn al negen jaar bezig.quote:
Ik zie geen dingen naar zijn hoofd gegooid worden, dus kan nog beter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Pareltje voor het zwijn dit, heerlijk gewoon.
Rusland biedt zichzelf actief aan en koopt daar ook gewoon regeringen om.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap heel veel, maar niet hoe je vervolgens bij Rusland terecht komt.
Een flink gebouwde weduwnaar!quote:
Ik zag hem ook. Niet te hard lachen om oude Russische meuk zag ik al. Verder lijkt het erop dat ze bakhmut op gaan geven .quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Net in 1Vandaag een item door Nederlandse journalist, hij ging naar richting het front bij Bakhmut.
Tegenwoordig met internet, de soldaten die een GoPro op hebben en alle mobieltjes heb je de beelden van in de loopgraven ook al wel gezien. Best wel een risico neemt die journalist om zich daar te begeven. Maar sfeer en gemoedstoestanden kan je nog wel beter overbrengen door er zelf echt te zijn. En een mening over de situatie ter plekke en verhalen meekrijgen die niet zo rooskleurig zijn als de meeste filmers uiteraard willen laten zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik zag hem ook. Niet te hard lachen om oude Russische meuk zag ik al. Verder lijkt het erop dat ze bakhmut op gaan geven .
Lolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef Discombobulate het volgende:
Oude Russische meuk is nog steeds dodelijk natuurlijk. Of ik je nou met een geweer uit 1940 door je hoofd schiet of een moderne Glock.
Het is niet echt zo'n goede vergelijking meer dat van oud en nieuw spul. Die vergelijking kon je heel goed maken tijdens de eerste wereldoorlog toen ze met paarden tegen tanks gingen vechten.
Lukraak bommetjes schieten of een raket die tot op 1 meter nauwkeurig doel treft...maakt niet uitquote:
Het is alleen zo lullig als je in je antieke pantser zit dat je opgeblazen wordt door een 500,- kostende RPG-7 uit 1958. Of een 1500,- kostende gloednieuwe AT4. Of dat 1 van die Anti Materiel Rifles die oekraine zelf maakt je gewoon doodleuk afschiet, door de bepantsering heen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef Discombobulate het volgende:
Oude Russische meuk is nog steeds dodelijk natuurlijk. Of ik je nou met een geweer uit 1940 door je hoofd schiet of een moderne Glock.
Het is niet echt zo'n goede vergelijking meer dat van oud en nieuw spul. Die vergelijking kon je heel goed maken tijdens de eerste wereldoorlog toen ze met paarden tegen tanks gingen vechten.
Dit item?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Net in 1Vandaag een item door Nederlandse journalist, hij ging naar richting het front bij Bakhmut.
quote:Podcast NYT - Why Russia Is Taking Thousands of Ukrainian Children
https://www.nytimes.com/2(...)ildren-adoption.html
The story of one girl who ended up in a Russian foster family shows the damage done by this mass transfer, which is part of a vast propaganda campaign.
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit item?
https://eenvandaag.avrotr(...)graven-van-bachmoet/
En weer verdommen ze het genocide te noemen.quote:
Hoeveel euro's heeft het gekost? Staat nergens erbij.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef J.B. het volgende:
Door een crowdfunding hebben vrijwilligers 101 overtollige pantservoertuigen van het Britse leger voor de Oekraeners kunnen aanschaffen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hekel aan YT filmpjes. Wat is de moraal van dat verhaal dan?quote:
We are a peaceful statequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
Veel verrotte Russen in deze video. Maar die kerel op 6:55Wat een held
![]()
Russische babyboomers gun ik van harte dat de oorlog naar hen thuis komt, wat een achterlijk en verdorven volk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Dit gaat over die "aanval" op Brjansk.quote:
Nou, het zou eens tijd worden. Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Russische babyboomers gun ik van harte dat de oorlog naar hen thuis komt, wat een achterlijk en verdorven volk.
Jij kan makkelijk een peaceful state hebben.quote:
Ik ben vrij invloedrijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk een peaceful state hebben.
Bij die Spartans moet ik ineens aan een Yarnhub feature van vorige week denkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef J.B. het volgende:
Door een crowdfunding hebben vrijwilligers 101 overtollige pantservoertuigen van het Britse leger voor de Oekraeners kunnen aanschaffen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Goeie genade er wonen daar vrijwel alleen maar retards.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Er komt alleen maar genocidale prietpraat uit die lui. Iedereen die niet naar de pijpen van moedertje Rusland wil dansen is een nazi en moet dood. “Including babies”.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Russische babyboomers gun ik van harte dat de oorlog naar hen thuis komt, wat een achterlijk en verdorven volk.
Eigenlijk moet je een hele diepe put graven en ze er dan intrappen, net als in 300quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeie genade er wonen daar vrijwel alleen maar retards.
Dit is heel normaal in russische social media. Daarom is het ook altijd zo hilarisch om de russobots hier te zien met hun "m-m-m-m-maar Azov"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Ze hebben 'm zelf al gegraven, wel zo makkelijk:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een hele diepe put graven en ze er dan intrappen, net als in 300
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een hele diepe put graven en ze er dan intrappen, net als in 300
[ afbeelding ]
quote:Hoekstra bij start overleggroep over oorlogsmisdaden
https://nos.nl/l/2465445
Minister Hoekstra van Buitenlandse Zaken heeft in de stad Lviv de oprichting bijgewoond van een nieuw overlegorgaan over de oorlog in Oekrane. Hij ontmoette daar ook de Oekraense president Zelensky.
Lullige van dat verhaal is dat er ook stapels dode oekrainse soldaten liggen. Dat wordt niet verteld.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Ook nog niets geen Bakhmut holds vandaag..
quote:The United States announced a new security assistance package for Ukraine on Friday that is valued at up to $400 million.
Here's a look at the weapons, munitions and equipment included in the package:
Additional ammunition for High Mobility Artillery Rocket Systems (HIMARS)
Additional 155mm artillery rounds
Additional 105mm artillery rounds
Additional 25mm ammunition
Armored Vehicle Launched Bridges
Demolition munitions and equipment for obstacle clearing
Testing and diagnostic equipment to support vehicle maintenance and repair
Spare parts and other field equipment
Kontje aan China verkopen.quote:Russia could find itself with no money as soon as next year and needs foreign investment, outspoken Russian oligarch Oleg Deripaska has said.
“There will be no money already next year, we need foreign investors,” he said at an economic conference in Siberia Thursday, according to comments reported by TASS, a Russian state-owned news agency.
De functie van dit soort dingen in de openbaarheid delen lijkt mij nu wel uitgewerkt. De Russen merken het wel wat er geleverd wordt..quote:
quote:Wie zerstrerische Kriege zivilisatorische Entwicklungen vorantreiben knnen.
Over dode Oekrainse soldaten kun je treuren, dode Russische soldaten i couldnt care lessquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lullige van dat verhaal is dat er ook stapels dode oekrainse soldaten liggen. Dat wordt niet verteld.
Stukje info voor de belastingbetaler wiens geld eraan besteed wordt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De functie van dit soort dingen in de openbaarheid delen lijkt mij nu wel uitgewerkt. De Russen merken het wel wat er geleverd wordt..
Dat is niet het punt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lullige van dat verhaal is dat er ook stapels dode oekrainse soldaten liggen. Dat wordt niet verteld.
Ik vind het wel een punt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is niet het punt.
Overigens blijft het een oorlog, slachtoffers en opofferingen zijn spijtig, maar ze horen erbij.
Op RedBull de dag doorkomen. Gekkenwerk, beetje heen en weer schieten tot je met wat mazzel iemand aan de overkant raakt blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef speknek het volgende:
Weer bizarre beelden van close combat
[ twitter ]
Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lullige van dat verhaal is dat er ook stapels oekrainse vliegtuigen neergehaald worden. Dat wordt niet verteld.quote:
Eh?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:12 schreef oheng het volgende:
[..]
Lullige van dat verhaal is dat er ook stapels oekrainse vliegtuigen neergehaald worden. Dat wordt niet verteld.
Het lijkt op een omgeving die je ook in Star Wars films ziet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze hebben 'm zelf al gegraven, wel zo makkelijk:
[ afbeelding ]
Rusland is een fascistische imperialistische staat die een flink pak rammel nodig heeft om dergelijke door propaganda en nationalisme veroorzaakte krankzinnige waanbeelden uit de wereld te helpen. Het is te bizar voor woorden dat we 78 jaar na de val van Nazi-Duitsland Russen doodleuk Oekraeners en Polen als Untermenschen zien beschrijven die keihard en meedogenloos aangepakt moeten worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Eens wij krijgen alleen te horen wat ze willen dat we te horen krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:12 schreef oheng het volgende:
[..]
Lullige van dat verhaal is dat er ook stapels oekrainse vliegtuigen neergehaald worden. Dat wordt niet verteld.
Lees je eigen tekst nog eens?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:49 schreef J.B. het volgende:
[..]
Rusland is een fascistische imperialistische staat die een flink pak rammel nodig heeft om dergelijke door propaganda en nationalisme veroorzaakte krankzinnige waanbeelden uit de wereld te helpen. Het is te bizar voor woorden dat we 78 jaar na de val van Nazi-Duitsland Russen doodleuk Oekraeners en Polen als Untermenschen zien beschrijven die keihard en meedogenloos aangepakt moeten worden.![]()
Gruwelijk!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Oekrane krijgt Australische drones van karton en elastiek.
Dat zijn toch geewoon modelvliegtuigjes of nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Oekrane krijgt Australische drones van karton en elastiek.
Polen wordt nooit aangevallen, want dan wordt er wel ingegrepen (want NAVO-lid en het ligt te dicht bij Berlin) en is het gewoon einde Rusland.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Als de Russen het doen zijn het hufters..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Ukraine trekt zich terug en laat een voertuig achter, Russian squad verovert de positie en dan ontploft het voertuig. Ukraine komt terug om de rest af te maken 🤭
Inderdaad. Die moeten wegwezenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als de Russen het doen zijn het hufters..
Russen zijn de inbrekers. Ik vind dat de bewoners toch wat meer mogen om zichzelf te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zijn hufters, wel eerlijk blijven oordelen :p
Russen zijn hufters inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als de Russen het doen zijn het hufters..
Oekraense propaganda.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Ukraine trekt zich terug en laat een voertuig achter, Russian squad verovert de positie en dan ontploft het voertuig. Ukraine komt terug om de rest af te maken 🤭
Waarom luisteren ze niet gewoon naar generaal Lospedrosa vraag je je af.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:10 schreef het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-bruggen~adef310a/
Een lading special forces erbij ingevlogen. In die fuik die uitdraait op een meatgrinder. Nee slim.
Ja dat was beter geweest. Of ongeveer alle militaire adviseurs of de CIA.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom luisteren ze niet gewoon naar generaal Lospedrosa vraag je je af.
Tsja, de leugen regeert en de waarheid sterft als 1e bij een oorlog. Vergeleken het russische regime komt Oekraine er bekaait af qua propaganda heb ik de indruk. Lavrov is ondertussen zelfs een betere komiek geworden dan Zelensky.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |