Een redelijk simpele campagne van de lokale vestiging van RT die erin hamert dat rus niet koloniaal is, en altijd aan jullie kant heeft gestaan tegen de gemene westerse kolonisator!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap heel veel, maar niet hoe je vervolgens bij Rusland terecht komt.
Ah! We hebben deze man wel een paar keer gezien daar op tv, maar toen was ie plotseling weg. En nu maanden later is ie er weer. En nu snap ik waarom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit me even in te lezen in die Shakhnazarov:
"On 10 March 2022, during a broadcast on Russia-1, Shakhnazarov, who initially supported the 2022 Russian invasion of Ukraine,[9] called for an end to it, saying that the situation was at risk of becoming "an absolute humanitarian disaster", and that there is no realistic possibility for the Russian forces to seize Kyiv and other major Ukrainian cities.[10]"
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Karen_Shakhnazarov
De man is van origine een filmmaker en de directeur van Mosfilm studio's.
Jaren durenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:33 schreef Aether het volgende:
Scholz naar Witte Huis voor privéoverleg over wapensteun aan Oekraïne
https://nos.nl/l/2465982
Oh wat zijn de rapen gaar!quote:
Ze zijn al negen jaar bezig.quote:
Ik zie geen dingen naar zijn hoofd gegooid worden, dus kan nog beter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Pareltje voor het zwijn dit, heerlijk gewoon.
Rusland biedt zichzelf actief aan en koopt daar ook gewoon regeringen om.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap heel veel, maar niet hoe je vervolgens bij Rusland terecht komt.
Een flink gebouwde weduwnaar!quote:
Ik zag hem ook. Niet te hard lachen om oude Russische meuk zag ik al. Verder lijkt het erop dat ze bakhmut op gaan geven .quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Net in 1Vandaag een item door Nederlandse journalist, hij ging naar richting het front bij Bakhmut.
Tegenwoordig met internet, de soldaten die een GoPro op hebben en alle mobieltjes heb je de beelden van in de loopgraven ook al wel gezien. Best wel een risico neemt die journalist om zich daar te begeven. Maar sfeer en gemoedstoestanden kan je nog wel beter overbrengen door er zelf echt te zijn. En een mening over de situatie ter plekke en verhalen meekrijgen die niet zo rooskleurig zijn als de meeste filmers uiteraard willen laten zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik zag hem ook. Niet te hard lachen om oude Russische meuk zag ik al. Verder lijkt het erop dat ze bakhmut op gaan geven .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |