SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Eerst even 2 weken acclimatiseren thuis met de verwarming op 25 graden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Je weet ook echt wel dat dat zo is, ploeffff en je staat hier weer te bibberen op Schiphol tussen de blankies.
mja salaris was er ook naar.. maar goed. niet mijn wereldjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet per se alleen dat, het is een soort onvoorziene ruimte. Als een junior ineens heel veel vragen stelt en hulp nodig heeft gaat dat daar bijvoorbeeld ook vanaf. Of als ik softwareupdates moet draaien. Beetje zo'n "dingen die niet ergens anders onder vallen" categorie. Maar in vergelijking met jouw ervaring is het zeker fijn om tijd te krijgen voor zulke dingen, ik moet er niet aan denken dat ik dat soort dingen dan maar in mijn eigen tijd zou gaan moeten doen.
Misschien moeten we een "welcome home party" organiseren op het dorpsplein met sushi, cola, zevermuziek, rode koala's, hagelslag en plastic palmbomen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even 2 weken acclimatiseren thuis met de verwarming op 25 graden.
ja kan financieel wel maar zit nog bij uwv toch,. en daarna wil ik ook niet naar huis dusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kun je niet een maandje bijboeken? Je kreeg toch ook geld van belasting terug.
LTVDK gaat haar ophalen op Schiphol. Dan mag jij uit een reuze sushi springen op het dorpsplein.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we een "welcome home party" organiseren op het dorpsplein met sushi, cola, zevermuziek, rode koala's, hagelslag en plastic palmbomen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we een "welcome home party" organiseren op het dorpsplein met sushi, cola, zevermuziek, rode koala's, hagelslag en plastic palmbomen?
Toen ik terugkwam van 4 maanden reizen stonden mijn vrienden op Schiphol met Klokbier en minisalami'squote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt best een rare gewaarwording, poedelnaakt in een enorme koude vis zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK gaat haar ophalen op Schiphol. Dan mag jij uit een reuze sushi springen op het dorpsplein.
Hmm...weten ze daar wanneer je terugkomt dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan financieel wel maar zit nog bij uwv toch,. en daarna wil ik ook niet naar huis dus
je mag best wat aan hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt best een rare gewaarwording, poedelnaakt in een enorme koude vis zitten.
ja natuurlijk :pquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm...weten ze daar wanneer je terugkomt dan?
Dat gaat dan een gebit zonder einde worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet kunt vliegen vanwege je gebit.
men heeft een keer aangekondigd om mij met spandoeken en weet ik veel wat te onthalen toen ik terug kwam van 6 maanden op zee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam van 4 maanden reizen stonden mijn vrienden op Schiphol met Klokbier en minisalami's. Zo dronken geworden in de aankomsthal al dat alle mensen die vermoeid op weg waren naar huis vanaf werk ons echt wilden doden in trein volgens mij
.
Foto van een paard met zwarte tanden opsturen, kek dan!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet kunt vliegen vanwege je gebit.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
men heeft een keer aangekondigd om mij met spandoeken en weet ik veel wat te onthalen toen ik terug kwam van 6 maanden op zee.
ben ik via een andere aankomsthal door de douane gegaan
Oeh, ja ga dan joh!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
krijg een uitnodiging voor een feest morgen in een villa
een andere keer stond die klootviool van hello goodbye daar ook.. of ik er aan mee wilde doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou hetzelfde doen, fack dat soort onzin.
Ik zou daar ook totaal niet op zitten wachten maar hij is wel een leuke man tochquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een andere keer stond die klootviool van hello goodbye daar ook.. of ik er aan mee wilde doen
ik zei: wat denk je zelf en ben door gelopen.
na 42u niet slapen/reizen moet je wel een hele leuke vrouw zijn wil ik ergens zin in hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook totaal niet op zitten wachten maar hij is wel een leuke man toch
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
krijg een uitnodiging voor een feest morgen in een villa
Die heb ik ook wel eens gezien daarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een andere keer stond die klootviool van hello goodbye daar ook.. of ik er aan mee wilde doen
ik zei: wat denk je zelf en ben door gelopen.
in Kaprun zat die vent van 't is hier fantastisch daar boven op die berg opnames te maken. Was vlak voor die fik in die funicudingesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gezien daar
oh wait het is een collega?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe je romantisch moet doen als de meeste collega's nog steeds niet weten van de relatie.
[ afbeelding ]
nou nee, eigenlijk alleen die amerikaan die mij op het strand toen aansprak. van hem komt de uitnodigingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast toch wel iemand die je kent daar?
Toch leuk voor een keertje. Is ook niet zo dat je iedere paar dagen naar feestjes toe gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee, eigenlijk alleen die amerikaan die mij op het strand toen aansprak. van hem komt de uitnodiging
Die is gewoon aan het poezenlokken voor een feestje dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee, eigenlijk alleen die amerikaan die mij op het strand toen aansprak. van hem komt de uitnodiging
nee en tis misschien wel goede kans om meer mensen te leren kennenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch leuk voor een keertje. Is ook niet zo dat je iedere paar dagen naar feestjes toe gaat.
ja dat denk ik wel daarom weet ik niet of het wat voor mij isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is gewoon aan het poezenlokken voor een feestje dus.
Lijkt me best laagdrempelig toch; en als het echt niets is dan gewoon weer op de bitterbrommer naar huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee en tis misschien wel goede kans om meer mensen te leren kennen
Zolang het de keyboardspeler of de DJ niet is zit je veilig wel, dat zijn meestal de saaie viezerikjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel daarom weet ik niet of het wat voor mij is
ik vind dit soort dingen niet echt laagdrempelig :pquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me best laagdrempelig toch; en als het echt niets is dan gewoon weer op de bitterbrommer naar huis.
Duizend wilde honden en de DJ erachteraan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me best laagdrempelig toch; en als het echt niets is dan gewoon weer op de bitterbrommer naar huis.
hij vertelde dt die welles rapt onder de naam Bali Knivesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het de keyboardspeler of de DJ niet is zit je veilig wel, dat zijn meestal de saaie viezerikjes.
Ha kijk!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij vertelde dt die welles rapt onder de naam Bali Knives
![]()
![]()
![]()
![]()
dus toen vroeg ik of die een wigger was, was die helemaal verbaast dat ik dat woord kende
nou ja vind feestjes in gehuurde villa's vaak sowieso al niet echt mijn ding maar goed, misschien zitten er aardige mensen tussenquote:
Kibbelingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Nu maar hopen dat hij niet de verrassing kiest want dan weet ik echt niet wat ik moet halen.
Zo krijgen we geen avonturen van bitterbal als je het steeds over wilde honden hebtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizend wilde honden en de DJ erachteraan.
Ohh, goed idee, dat ga ik voor mezelf halenquote:
International Sex Boat - EP by Bali Knives on Apple Musicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij vertelde dt die welles rapt onder de naam Bali Knives
![]()
![]()
![]()
![]()
dus toen vroeg ik of die een wigger was, was die helemaal verbaast dat ik dat woord kende
die duitse die ik had ontmoet is agent, zij was een van de eerste die toen op skireis covid kreeg, onwijs ziek geweest en daarna dus long covid 2 jaar niet gewerkt en nu werkt ze parttimequote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)t-postcovidzorg.html
Kutstreek dit.
heb je em opgezocht? hij zei dat die op spotify muziek had staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
International Sex Boat - EP by Bali Knives on Apple Music
Klinkt als een lauw karnemelkfeestje voor griezels dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
International Sex Boat - EP by Bali Knives on Apple Music
En was op reis naar Thailand?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die duitse die ik had ontmoet is agent, zij was een van de eerste die toen op skireis covid kreeg, onwijs ziek geweest en daarna dus long covid 2 jaar niet gewerkt en nu werkt ze parttime
Leuke muziekjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je em opgezocht? hij zei dat die op spotify muziek had staan
nee ? krijg je dan griep ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Voelen jullie ook altijd al aankomen dat je ziek wordt? Ik krijg dan altijd dezelfde rare geur/smaak in m'n mond een dag of twee van tevoren
Voor mij is het de droge keel die niet weggaat door iets te drinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Voelen jullie ook altijd al aankomen dat je ziek wordt? Ik krijg dan altijd dezelfde rare geur/smaak in m'n mond een dag of twee van tevoren
Ja voel ik hier ook. Als ik dan vroeg ga slapen dan gaat dat soms wel over.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Dat is voor mij meestal een voorspeller voor hoofdpijn de volgende dag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor mij is het de droge keel die niet weggaat door iets te drinken.
Ik ben eigenlijk nooit zwak of ziek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Ja het begint met hoofdpijn en een hele droge smaak in mijn mond. En zodra ik mijn bed uit loop om te gaan kotsen struikel ik altijd over twee lege bierkratjes, heel typisch.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
toen ik nog rookte was ik wel om de haverklap verkouden. das nu ook wegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit zwak of ziek.
ja iedereen was ook zo verbaast dat zij zo ziek werd. de artsen zeiden tegen haar dat juist die eerste lichting van mensen die erg ziek werden vaak gezonde jonge mensen trofquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Een lesbische Duitse politieagente met slechte longen.
That's a first.
kan gerrie zo doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon maand in Thailand gaan zitten en dan beetje vertalen tussendoor.
Spontaan zin om naar Commissaris Rex te kijken weerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Een lesbische Duitse politieagente met slechte longen.
That's a first.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
dat jij als pro geen emmer naast je kooi hebt staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het begint met hoofdpijn en een hele droge smaak in mijn mond. En zodra ik mijn bed uit loop om te gaan kotsen struikel ik altijd over twee lege bierkratjes, heel typisch.
Ja, die werden toen ook helemaal volgepompt met medicatie waardoor het immuunsysteem van sterkeren juist in overdrive kwam.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen was ook zo verbaast dat zij zo ziek werd. de artsen zeiden tegen haar dat juist die eerste lichting van mensen die erg ziek werden vaak gezonde jonge mensen trof
Gewoon bij het raam slapen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat jij als pro geen emmer naast je kooi hebt staan
oh dat weet ik niet , ze zei dat ze net niet op de ic was terecht gekomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, die werden toen ook helemaal volgepompt met medicatie waardoor het immuunsysteem van sterkeren juist in overdrive kwam.
Dat waren de eersten die er niet gelijk kassiewijle aan gingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen was ook zo verbaast dat zij zo ziek werd. de artsen zeiden tegen haar dat juist die eerste lichting van mensen die erg ziek werden vaak gezonde jonge mensen trof
Met parttime werk?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:13 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ze is gewoon in loondienst natuurlijk bij de polizei dus kan ze wel een vakantie van betalen denk ik?
O dus ik had me helemaal niet op hoeven sluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die trap je maar omverquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat jij als pro geen emmer naast je kooi hebt staan
Ventileren was juist goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus ik had me helemaal niet op hoeven sluiten.
CL is nu aan het speuren op vacatures voor gehandicapte Duitse politieagente.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze krijgt fulltime betaald maar is nog aan het reintegreren vanuit haar ziekte
oh, hyacinth bouquet heeft een nieuwe naam gevonden voor 'verspakket'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja even om jullie dag te verneuken, crudite platters bestaan. Het is al het stomme van een charcuterieplank.
Moet ik dit weer allemaal gaan opzoekenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja even om jullie dag te verneuken, crudite platters bestaan. Het is al het stomme van een charcuterieplank.
Is een charcuterieplank voor konijnen en vegans.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik dit weer allemaal gaan opzoeken![]()
We wachten wel op het borrelplankje van @:Karzai om drie uur
spettert terug?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet wel uitkijken met de horren nu.
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Zo tentamen zit erop. Hard verneukt.
Straks richting de nagelstyliste en vanavond helemaal naar de gedver![]()
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentAmalia heeft het goed voor elkaar.
Tentamens verkloten en dan toch beloning krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentAmalia heeft het goed voor elkaar.
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje molligquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?
Wilhelmina had ook wat extra vet op haar botten. Dat is ook een goei koninginquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje mollig
Kunstnagels staan toch eng bij de worstvingers van dikkerdjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje mollig
Jeetje wat stomquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een charcuterieplank voor konijnen en vegans.
[ afbeelding ]
Sworryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilhelmina had ook wat extra vet op haar botten. Dat is ook een goei koningin
Hmmm denk het nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?
En wat is dat gerecht?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet al sinds dinsdag dag iedere hetzelfde gerecht. Porties. #nietamalia
Pasta met salami, courgette, champignon, ui, tomaat en knoflook.quote:
Hmm. Ok. Seems doable voor een paar dagenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pasta met salami, courgette, champignon, ui, tomaat en knoflook.
Is gewoon gepland onderhoudquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tentamens verkloten en dan toch beloning krijgen.
Klinkt niet viesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon hoerenpasta?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ruil courgette in voor ansjovis, champignons voor pepertjes en salami voor kappertjes, stop de tijd.quote:
Denk dat we US gewoon in Griekenland moeten neerzetten, al die gelukszoekers keren direct weer om in hun gammele bootje.quote:
Griekse vrouwen hebben vaak harige armen en snorren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat we US gewoon in Griekenland moeten neerzetten, al die gelukszoekers keren direct weer om in hun gammele bootje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruil courgette in voor ansjovis, champignons voor pepertjes en salami voor kappertjes, stop de tijd.
Jij niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse vrouwen hebben vaak harige armen en snorren.
Dit zijn van die types die binnenshuis sjaaltjes dragen en altijd fietsen in een te hoge versnelling.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn helemaal glad geschoren, zwemmers bijvoorbeeld
Ik zoek een tijdelijk nieuw heenkomen, dus dit is een soort asielaanvraag.quote:
Ah, nou er staat nog genoeg leeg in Foqueville. En anders bouwt kwiwi wel een huisje voor jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zoek een tijdelijk nieuw heenkomen, dus dit is een soort asielaanvraag.
Ja sorry ik ging opeens even werken.quote:
Ben je ergens geband?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom welkomquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mes. Soberso.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knip jij pizza met een schaar of gebruik je gewoon een authentiek groot mes?
Is dit ook altijd je eerste vraag op een date?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je ergens geband?
#durftevragen
👀quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja sorry ik ging opeens even werken.
Die drank en berenvel spraken me verder wel aan hoor:Y
Nee. Vrijwillig weggelopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je ergens geband?
#durftevragen
Ben je linkshandig dan, of gewoon onhandig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mes. Soberso.
Lijkt me helemaal niet handig ook, met een schaar. Nog even los van het feit dat ik matig met een schaar om kan gaan.
Dat eerste heel erg, dat tweede uh ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je linkshandig dan, of gewoon onhandig?
Antecedentenonderzoek is wel onderdeel van de procedurequote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit ook altijd je eerste vraag op een date?
Schaar. Altijd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mes. Soberso.
Lijkt me helemaal niet handig ook, met een schaar. Nog even los van het feit dat ik matig met een schaar om kan gaan.
Voorzichtig beginnen maar dan, die ene is ook al erg onhandig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Antecedentenonderzoek is wel onderdeel van de procedure
Past op zich wel binnen de populatie van ons dorpje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorzichtig beginnen maar dan, die ene is ook al erg onhandig.
quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké. Wij nemen je aanvraag mee naar achteren
Twee nieuwe vrouwen tegelijkertijd in ons dorpje, ik ga snel trainenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Past op zich wel binnen de populatie van ons dorpje.
Ik ben wel in het bezit van andere kwaliteiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorzichtig beginnen maar dan, die ene is ook al erg onhandig.
Gedraag je je wel een beetje zodat ze straks niet gelijk gillend wegrennenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee nieuwe vrouwen tegelijkertijd in ons dorpje, ik ga snel trainen [ afbeelding ]
Zoals?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel in het bezit van andere kwaliteiten.
Bespaar je de moeite, ik ben van het kortharige type.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee nieuwe vrouwen tegelijkertijd in ons dorpje, ik ga snel trainen [ afbeelding ]
Meestal is het gewoon CEquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gedraag je je wel een beetje zodat ze straks niet gelijk gillend wegrennen
Ben je al in hun dm’s opgedoken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die verdienen een mooi veilig plekje op deze Aarde.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik ben van het kortharige type.
Dit doe ik echt maar zeldenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je al in hun dm’s opgedoken?
Ja dat sowiesoquote:
Weet niet of Haags nou de meest geschikte persoon is daarvoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah kijk, Haags geeft een VOG af.
Koken boeit me erg veel, trainen eigenlijk totaal niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan koken. En ik weet dingen van trainen.
Met jouw ondertitel pas je hier iig welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ben ik woensdag ook twee keer héél kort geweest en daar kom ik de komende 20 jaar ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoWas op cursus in Den Bosco
Waar was je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoWas op cursus in Den Bosco
Ja ik de komende weken nog een paar keer helaasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ben ik woensdag ook twee keer héél kort geweest en daar kom ik de komende 20 jaar ook niet meer.
Verder kan ik ook erg goed tomaten kweken en ben ik mokersterk. Oh en ik hou van bier. En wijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken boeit me erg veel, trainen eigenlijk totaal niet.
Bij de grote schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Het is inderdaad maar een klein stukje.. Van de derde wereld naar het beloofde land..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
Het verbaasde me wel hoe snel je vanaf Utrecht eigenlijk in Brabant bent.
De gemiddelde inwoner van Tsjaad loopt deze afstand driemaal daags om water te halen, te pissen en te paren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
Het verbaasde me wel hoe snel je vanaf Utrecht eigenlijk in Brabant bent.
Ow godquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ik stond er echt van te kijken hoe snel we in Den Bosch waren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een klein stukje.. Van de derde wereld naar het beloofde land..
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de grote schoolVlakbij het Jeroen Bosch Ziekenhuis dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja prima maar ik ben een inwoner van Nederland dus deze vergelijking gaat weer helemaal niet op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde inwoner van Tsjaad loopt deze afstand driemaal daags om water te halen, te pissen en te paren.
Ik vind je nu al leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Verder kan ik ook erg goed tomaten kweken en ben ik mokersterk. Oh en ik hou van bier. En wijn.
De KSC is momenteel nog wel één van de groenste oases van heel Fok! inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gras aan de overkant is altijd groener toch.
Vanaf mijn naar huis is Duitsland ongeveer 20 minuten rijden richting een grote supermarkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Vanaf hier is alles ver. Behalve Duitsland.
Ja zelfde afslag, vlakbij het stationquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlakbij het Jeroen Bosch Ziekenhuis dus?
Tut tut tut met je ordinaire gewauwel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg nog even wat over je tieten @:Lonaa dan kun je helemaal niet meer kapot
Ik had dus nooit bevestiging gekregen en ik dacht dat ik rare spam had gekregen gisteren (straatnaam klopte ook niet helemaal) maar schijnbaar ligt er een reep chocola thuis te wachten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)hocolate-pint-270044
Edit: oh wacht, het is de Plus van Ee niet van Ede
Die van de postnl?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dus nooit bevestiging gekregen en ik dacht dat ik rare spam had gekregen gisteren (straatnaam klopte ook niet helemaal) maar schijnbaar ligt er een reep chocola thuis te wachten.
Neuh gewoon gelijk naar huis, sowieso geen groot fan van die bossche bollenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjeklade bol gehaald bij de Groot?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Lonaa heeft tietenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg nog even wat over je tieten @:Lonaa dan kun je helemaal niet meer kapot
Maar eerst even bivakkeren in het asielzoekerscentrum. Ver weg van UitStraling, zodat nieuwkomers niet direct afgeschrikt worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah, nou er staat nog genoeg leeg in Foqueville. En anders bouwt kwiwi wel een huisje voor je
Die kan je ook op werkelijk waar geen enkele mogelijke manier normaal eten zonder vies te worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh gewoon gelijk naar huis, sowieso geen groot fan van die bossche bollen
Van wie is hier nu post #205?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar eerst even bivakkeren in het asielzoekerscentrum. Ver weg van UitStraling, zodat nieuwkomers niet direct afgeschrikt worden.
Die isolatiebunker van SpuitPaling staat onder stroom toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar eerst even bivakkeren in het asielzoekerscentrum. Ver weg van UitStraling, zodat nieuwkomers niet direct afgeschrikt worden.
Wat voor cursus?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh gewoon gelijk naar huis, sowieso geen groot fan van die bossche bollen
Daarom, plus de vulling is ook altijd teleurstellend met die slagroom terwijl je liever banketbakkersroom zou hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kan je ook op werkelijk waar geen enkele mogelijke manier normaal eten zonder vies te worden.
ZZPquote:
Op het rugje leggen, dan kun je zo het gaatje leegeten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kan je ook op werkelijk waar geen enkele mogelijke manier normaal eten zonder vies te worden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het rugje leggen, dan kun je zo het gaatje leegeten.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tut tut tut met je ordinaire gewauwel.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, plus de vulling is ook altijd teleurstellend met die slagroom terwijl je liever banketbakkersroom zou hebben
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het rugje leggen, dan kun je zo het gaatje leegeten.
Ja op zich wel, duurde alleen zo langquote:
Dan liever slagroomsoesjes, die kun je gewoon in 1 keer in je mond stoppenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Juist zo fijn, met je vinger de slagroom uit zo'n bol lepelen.
Moet het wel een bol met knapperige chocolade zijn, niet die plakzooi
Mja is eerder mijn hoofd wat moeilijk doet met luisteren en allesquote:
Hallo @Ama nee die heb ik nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Ama het volgende:
Hallo @:dud0r heb jij de nieuwste Mandalorian al gezien? Of iemand anders.
Concentratie? Of bedoel je iets andersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja is eerder mijn hoofd wat moeilijk doet met luisteren en alles
Dan kan jij geen antwoord geven op mijn vraag. Durf niet te vragen in het topic haha.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo @:ama nee die heb ik nog niet gekeken.
waarschijnlijk kijk ik 'm morgen of zondagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan jij geen antwoord geven op mijn vraag. Durf niet te vragen in het topic haha.
Wel leuke aflevering, veel Grogu.![]()
Vast niet met een stijltangquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga m’n haar krullen, geen idee hoe dat moet
Oké app mij dan maar even. Als je wil.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk kijk ik 'm morgen of zondag
Ja sowieso concentratie, bij een presentatie ben ik er op een gegeven moment wel klaar meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Concentratie? Of bedoel je iets anders
Krullenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga m’n haar krullen, geen idee hoe dat moet
Is dit allemaal voor jezelf?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Van boven naar onder, garnaaltjes met citroen en zwarte peper
Makreel met sambal en mayo
Zalm met mierikswortel
[ afbeelding ]
Dan mis je juist het likkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan liever slagroomsoesjes, die kun je gewoon in 1 keer in je mond stoppen
oke oke. zal ik doenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:33 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Ik kan 24 maart sowieso wel. Als de treinen naar Zwolle niet rijden (die kans is vrij groot) neem ik een avond eerder de trein naar Solo.
boh lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Zalm met mierikswortel
[ afbeelding ]
Ik krijg me hier een partijtje trek van.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Zalm met mierikswortel
[ afbeelding ]
Ja maar ik ben toch niet een reden om heen te gaan. Straks ben ik in het echt helemaal niet aardig ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sowieso concentratie, bij een presentatie ben ik er op een gegeven moment wel klaar meeMaar vooral toen iedereen door elkaar ging praten, met die epilepsiepilletjes kan ik dat niet filteren en hoor ik alles door elkaar. Ook barstende koppijn nu dus ga zo eerst even een dutje doen.
Eensquote:
Nee dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch niet een reden om heen te gaan. Straks ben ik in het echt helemaal niet aardig ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit hadden wij je denk ik ook kunnen vertellenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:54 schreef Ama het volgende:
Ik weet na woensdag zeker dat ik een mega stresskip ben. Moest op de heenweg ook bijna kotsen van de zenuwen of alles wel goed zou gaan enz.
Dit is een vraag aan ons?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Heb woningbezichtiging maandag maar denk niet dat ik ga?
"Gewoon een huis kopen", kan dat tegenwoordig nog?quote:De huur is 2x wat ik nu heb en wil eigenlijk gewoon huis kopen ergens maar weet niet helemaal waar ik zou willen wonen
Ok nee beter niet gaangedachtes aan nieuw huis is wel lekker
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een vraag aan ons?
[..]
"Gewoon een huis kopen", kan dat tegenwoordig nog?
Zo erg wist ik niet van mezelf. En we konden op Arnhem niet de goede uitgang vinden snachts en toen werd ik ook echt weer helemaal leip.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit hadden wij je denk ik ook kunnen vertellen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch niet een reden om heen te gaan. Straks ben ik in het echt helemaal niet aardig ofzo.
Klinkt alsof je last hebt van paniekaanvallenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo erg wist ik niet van mezelf. En we konden op Arnhem niet de goede uitgang vinden snachts en toen werd ik ook echt weer helemaal leip.Gelukkig kan Solo wel goed met mij omgaan op zo'n moment haha.
In het algemeen wat gevoeligerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo erg wist ik niet van mezelf. En we konden op Arnhem niet de goede uitgang vinden snachts en toen werd ik ook echt weer helemaal leip.Gelukkig kan Solo wel goed met mij omgaan op zo'n moment haha.
Brrrquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
koud vandaag, ramen en zadels zijn zelfs vochtig van de condens
ik had spaghetti op met gerookte zalm. Smaakte bestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brrr
Maar heb je nog lekkere dingen gegeten?
Ja zo heb ik er nooit over nagedacht eigenlijk maar misschien heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt alsof je last hebt van paniekaanvallen
Wat is er nu weer mis in de CULSekteC?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Kan @:Molo mij dan even accorderen?
Ik heb ook asiel nodig. Mijn thuisland is onveilig voor mijn soort mensen.
Hoezo zadels?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
koud vandaag, ramen en zadels zijn zelfs vochtig van de condens
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ja omdat het zadel kouder is dan de lucht natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had spaghetti op met gerookte zalm. Smaakte best
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:11 schreef Ama het volgende:
Echt waarom doet die stofzuiger niet wat ik wil. Ik denk ik zet hem aan en klaar maar inmiddels zijn we anderhalf uur verder. 😠
ja :pquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]warm gerookte zalm toevallig? Dat is extra lekker
[..]anderhalf uur ook echt
Ja het was echt super. We gingen natuurlijk voor mij want Solo vond het wel verschrikkelijk maar hij heeft er wel het beste van gemaakt en feit dat we samen gingen maakte het ook wel heel leuk. 🥰quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het algemeen wat gevoeliger
En was het leuk trouwens?
Weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis in de CULSekteC?
Blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)hocolate-pint-270044
Edit: oh wacht, het is de Plus van Ee niet van Ede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |