Ja prima maar ik ben een inwoner van Nederland dus deze vergelijking gaat weer helemaal niet op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde inwoner van Tsjaad loopt deze afstand driemaal daags om water te halen, te pissen en te paren.
Ik vind je nu al leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Verder kan ik ook erg goed tomaten kweken en ben ik mokersterk. Oh en ik hou van bier. En wijn.
De KSC is momenteel nog wel één van de groenste oases van heel Fok! inderdaad jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gras aan de overkant is altijd groener toch.
Vanaf mijn naar huis is Duitsland ongeveer 20 minuten rijden richting een grote supermarkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Vanaf hier is alles ver. Behalve Duitsland.
Ja zelfde afslag, vlakbij het stationquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlakbij het Jeroen Bosch Ziekenhuis dus?
Tut tut tut met je ordinaire gewauwel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg nog even wat over je tieten @:Lonaa dan kun je helemaal niet meer kapot
Ik had dus nooit bevestiging gekregen en ik dacht dat ik rare spam had gekregen gisteren (straatnaam klopte ook niet helemaal) maar schijnbaar ligt er een reep chocola thuis te wachten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)hocolate-pint-270044
Edit: oh wacht, het is de Plus van Ee niet van Ede
Die van de postnl?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dus nooit bevestiging gekregen en ik dacht dat ik rare spam had gekregen gisteren (straatnaam klopte ook niet helemaal) maar schijnbaar ligt er een reep chocola thuis te wachten.
Neuh gewoon gelijk naar huis, sowieso geen groot fan van die bossche bollenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjeklade bol gehaald bij de Groot?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Voelen jullie ook altijd al aankomen dat je ziek wordt? Ik krijg dan altijd dezelfde rare geur/smaak in m'n mond een dag of twee van tevoren
Lonaa heeft tietenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg nog even wat over je tieten @:Lonaa dan kun je helemaal niet meer kapot
Maar eerst even bivakkeren in het asielzoekerscentrum. Ver weg van UitStraling, zodat nieuwkomers niet direct afgeschrikt worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah, nou er staat nog genoeg leeg in Foqueville. En anders bouwt kwiwi wel een huisje voor je
Die kan je ook op werkelijk waar geen enkele mogelijke manier normaal eten zonder vies te worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh gewoon gelijk naar huis, sowieso geen groot fan van die bossche bollen
Van wie is hier nu post #205?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar eerst even bivakkeren in het asielzoekerscentrum. Ver weg van UitStraling, zodat nieuwkomers niet direct afgeschrikt worden.
Die isolatiebunker van SpuitPaling staat onder stroom toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar eerst even bivakkeren in het asielzoekerscentrum. Ver weg van UitStraling, zodat nieuwkomers niet direct afgeschrikt worden.
Wat voor cursus?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh gewoon gelijk naar huis, sowieso geen groot fan van die bossche bollen
Daarom, plus de vulling is ook altijd teleurstellend met die slagroom terwijl je liever banketbakkersroom zou hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kan je ook op werkelijk waar geen enkele mogelijke manier normaal eten zonder vies te worden.
ZZPquote:
Op het rugje leggen, dan kun je zo het gaatje leegeten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kan je ook op werkelijk waar geen enkele mogelijke manier normaal eten zonder vies te worden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het rugje leggen, dan kun je zo het gaatje leegeten.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tut tut tut met je ordinaire gewauwel.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, plus de vulling is ook altijd teleurstellend met die slagroom terwijl je liever banketbakkersroom zou hebben
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het rugje leggen, dan kun je zo het gaatje leegeten.
Ja op zich wel, duurde alleen zo langquote:
Dan liever slagroomsoesjes, die kun je gewoon in 1 keer in je mond stoppenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Juist zo fijn, met je vinger de slagroom uit zo'n bol lepelen.
Moet het wel een bol met knapperige chocolade zijn, niet die plakzooi
Mja is eerder mijn hoofd wat moeilijk doet met luisteren en allesquote:
Hallo @Ama nee die heb ik nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Ama het volgende:
Hallo @:dud0r heb jij de nieuwste Mandalorian al gezien? Of iemand anders.
Concentratie? Of bedoel je iets andersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja is eerder mijn hoofd wat moeilijk doet met luisteren en alles
Dan kan jij geen antwoord geven op mijn vraag. Durf niet te vragen in het topic haha.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo @:ama nee die heb ik nog niet gekeken.
waarschijnlijk kijk ik 'm morgen of zondagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan jij geen antwoord geven op mijn vraag. Durf niet te vragen in het topic haha.
Wel leuke aflevering, veel Grogu.![]()
Vast niet met een stijltangquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga m’n haar krullen, geen idee hoe dat moet
Oké app mij dan maar even. Als je wil.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk kijk ik 'm morgen of zondag
Ja sowieso concentratie, bij een presentatie ben ik er op een gegeven moment wel klaar meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Concentratie? Of bedoel je iets anders
Krullenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga m’n haar krullen, geen idee hoe dat moet
Is dit allemaal voor jezelf?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Van boven naar onder, garnaaltjes met citroen en zwarte peper
Makreel met sambal en mayo
Zalm met mierikswortel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |