Hmm. Ok. Seems doable voor een paar dagenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pasta met salami, courgette, champignon, ui, tomaat en knoflook.
Is gewoon gepland onderhoudquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tentamens verkloten en dan toch beloning krijgen.
Klinkt niet viesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon hoerenpasta?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ruil courgette in voor ansjovis, champignons voor pepertjes en salami voor kappertjes, stop de tijd.quote:
Denk dat we US gewoon in Griekenland moeten neerzetten, al die gelukszoekers keren direct weer om in hun gammele bootje.quote:
Griekse vrouwen hebben vaak harige armen en snorren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat we US gewoon in Griekenland moeten neerzetten, al die gelukszoekers keren direct weer om in hun gammele bootje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruil courgette in voor ansjovis, champignons voor pepertjes en salami voor kappertjes, stop de tijd.
Jij niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse vrouwen hebben vaak harige armen en snorren.
Dit zijn van die types die binnenshuis sjaaltjes dragen en altijd fietsen in een te hoge versnelling.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn helemaal glad geschoren, zwemmers bijvoorbeeld
Ik zoek een tijdelijk nieuw heenkomen, dus dit is een soort asielaanvraag.quote:
Ah, nou er staat nog genoeg leeg in Foqueville. En anders bouwt kwiwi wel een huisje voor jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zoek een tijdelijk nieuw heenkomen, dus dit is een soort asielaanvraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |