Met parttime werk?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:13 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ze is gewoon in loondienst natuurlijk bij de polizei dus kan ze wel een vakantie van betalen denk ik?
O dus ik had me helemaal niet op hoeven sluiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen was ook zo verbaast dat zij zo ziek werd. de artsen zeiden tegen haar dat juist die eerste lichting van mensen die erg ziek werden vaak gezonde jonge mensen trof
Die trap je maar omverquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat jij als pro geen emmer naast je kooi hebt staan
Ventileren was juist goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus ik had me helemaal niet op hoeven sluiten.
CL is nu aan het speuren op vacatures voor gehandicapte Duitse politieagente.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze krijgt fulltime betaald maar is nog aan het reintegreren vanuit haar ziekte
oh, hyacinth bouquet heeft een nieuwe naam gevonden voor 'verspakket'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja even om jullie dag te verneuken, crudite platters bestaan. Het is al het stomme van een charcuterieplank.
Moet ik dit weer allemaal gaan opzoekenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja even om jullie dag te verneuken, crudite platters bestaan. Het is al het stomme van een charcuterieplank.
Is een charcuterieplank voor konijnen en vegans.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik dit weer allemaal gaan opzoeken![]()
We wachten wel op het borrelplankje van @:Karzai om drie uur
spettert terug?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet wel uitkijken met de horren nu.
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Zo tentamen zit erop. Hard verneukt.
Straks richting de nagelstyliste en vanavond helemaal naar de gedver![]()
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentAmalia heeft het goed voor elkaar.
Tentamens verkloten en dan toch beloning krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentAmalia heeft het goed voor elkaar.
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje molligquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?
Wilhelmina had ook wat extra vet op haar botten. Dat is ook een goei koninginquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje mollig
Kunstnagels staan toch eng bij de worstvingers van dikkerdjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje mollig
Jeetje wat stomquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een charcuterieplank voor konijnen en vegans.
[ afbeelding ]
Sworryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilhelmina had ook wat extra vet op haar botten. Dat is ook een goei koningin
Hmmm denk het nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?
En wat is dat gerecht?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet al sinds dinsdag dag iedere hetzelfde gerecht. Porties. #nietamalia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |