Is een charcuterieplank voor konijnen en vegans.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik dit weer allemaal gaan opzoeken![]()
We wachten wel op het borrelplankje van @:Karzai om drie uur
spettert terug?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet wel uitkijken met de horren nu.
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Zo tentamen zit erop. Hard verneukt.
Straks richting de nagelstyliste en vanavond helemaal naar de gedver![]()
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentAmalia heeft het goed voor elkaar.
Tentamens verkloten en dan toch beloning krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon nauwelijks eten kopen als studentAmalia heeft het goed voor elkaar.
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje molligquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?
Wilhelmina had ook wat extra vet op haar botten. Dat is ook een goei koninginquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje mollig
Kunstnagels staan toch eng bij de worstvingers van dikkerdjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, ze is een beetje mollig
Jeetje wat stomquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een charcuterieplank voor konijnen en vegans.
[ afbeelding ]
Sworryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilhelmina had ook wat extra vet op haar botten. Dat is ook een goei koningin
Hmmm denk het nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind onze toekomstige vorstin nagels wel belangrijker dan eten?
En wat is dat gerecht?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet al sinds dinsdag dag iedere hetzelfde gerecht. Porties. #nietamalia
Pasta met salami, courgette, champignon, ui, tomaat en knoflook.quote:
Hmm. Ok. Seems doable voor een paar dagenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pasta met salami, courgette, champignon, ui, tomaat en knoflook.
Is gewoon gepland onderhoudquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tentamens verkloten en dan toch beloning krijgen.
Klinkt niet viesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pasta met salami, courgette, champignon, ui, tomaat en knoflook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |