quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, plus de vulling is ook altijd teleurstellend met die slagroom terwijl je liever banketbakkersroom zou hebben
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het rugje leggen, dan kun je zo het gaatje leegeten.
Ja op zich wel, duurde alleen zo langquote:
Dan liever slagroomsoesjes, die kun je gewoon in 1 keer in je mond stoppenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Juist zo fijn, met je vinger de slagroom uit zo'n bol lepelen.
Moet het wel een bol met knapperige chocolade zijn, niet die plakzooi
Mja is eerder mijn hoofd wat moeilijk doet met luisteren en allesquote:
Hallo @Ama nee die heb ik nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Ama het volgende:
Hallo @:dud0r heb jij de nieuwste Mandalorian al gezien? Of iemand anders.
Concentratie? Of bedoel je iets andersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja is eerder mijn hoofd wat moeilijk doet met luisteren en alles
Dan kan jij geen antwoord geven op mijn vraag. Durf niet te vragen in het topic haha.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo @:ama nee die heb ik nog niet gekeken.
waarschijnlijk kijk ik 'm morgen of zondagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan jij geen antwoord geven op mijn vraag. Durf niet te vragen in het topic haha.
Wel leuke aflevering, veel Grogu.![]()
Vast niet met een stijltangquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga m’n haar krullen, geen idee hoe dat moet
Oké app mij dan maar even. Als je wil.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk kijk ik 'm morgen of zondag
Ja sowieso concentratie, bij een presentatie ben ik er op een gegeven moment wel klaar meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Concentratie? Of bedoel je iets anders
Krullenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga m’n haar krullen, geen idee hoe dat moet
Is dit allemaal voor jezelf?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Van boven naar onder, garnaaltjes met citroen en zwarte peper
Makreel met sambal en mayo
Zalm met mierikswortel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |