Dan mis je juist het likkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan liever slagroomsoesjes, die kun je gewoon in 1 keer in je mond stoppen
oke oke. zal ik doenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:33 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Ik kan 24 maart sowieso wel. Als de treinen naar Zwolle niet rijden (die kans is vrij groot) neem ik een avond eerder de trein naar Solo.
boh lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Van boven naar onder, garnaaltjes met citroen en zwarte peper
Makreel met sambal en mayo
Zalm met mierikswortel
[ afbeelding ]
Ik krijg me hier een partijtje trek van.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Van boven naar onder, garnaaltjes met citroen en zwarte peper
Makreel met sambal en mayo
Zalm met mierikswortel
[ afbeelding ]
Ja maar ik ben toch niet een reden om heen te gaan. Straks ben ik in het echt helemaal niet aardig ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sowieso concentratie, bij een presentatie ben ik er op een gegeven moment wel klaar meeMaar vooral toen iedereen door elkaar ging praten, met die epilepsiepilletjes kan ik dat niet filteren en hoor ik alles door elkaar. Ook barstende koppijn nu dus ga zo eerst even een dutje doen.
Eensquote:
Nee dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch niet een reden om heen te gaan. Straks ben ik in het echt helemaal niet aardig ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit hadden wij je denk ik ook kunnen vertellenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:54 schreef Ama het volgende:
Ik weet na woensdag zeker dat ik een mega stresskip ben. Moest op de heenweg ook bijna kotsen van de zenuwen of alles wel goed zou gaan enz.
Dit is een vraag aan ons?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Heb woningbezichtiging maandag maar denk niet dat ik ga?
"Gewoon een huis kopen", kan dat tegenwoordig nog?quote:De huur is 2x wat ik nu heb en wil eigenlijk gewoon huis kopen ergens maar weet niet helemaal waar ik zou willen wonen
Ok nee beter niet gaangedachtes aan nieuw huis is wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |