SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Eerst even 2 weken acclimatiseren thuis met de verwarming op 25 graden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Je weet ook echt wel dat dat zo is, ploeffff en je staat hier weer te bibberen op Schiphol tussen de blankies.
mja salaris was er ook naar.. maar goed. niet mijn wereldjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet per se alleen dat, het is een soort onvoorziene ruimte. Als een junior ineens heel veel vragen stelt en hulp nodig heeft gaat dat daar bijvoorbeeld ook vanaf. Of als ik softwareupdates moet draaien. Beetje zo'n "dingen die niet ergens anders onder vallen" categorie. Maar in vergelijking met jouw ervaring is het zeker fijn om tijd te krijgen voor zulke dingen, ik moet er niet aan denken dat ik dat soort dingen dan maar in mijn eigen tijd zou gaan moeten doen.
Misschien moeten we een "welcome home party" organiseren op het dorpsplein met sushi, cola, zevermuziek, rode koala's, hagelslag en plastic palmbomen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even 2 weken acclimatiseren thuis met de verwarming op 25 graden.
ja kan financieel wel maar zit nog bij uwv toch,. en daarna wil ik ook niet naar huis dusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kun je niet een maandje bijboeken? Je kreeg toch ook geld van belasting terug.
LTVDK gaat haar ophalen op Schiphol. Dan mag jij uit een reuze sushi springen op het dorpsplein.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we een "welcome home party" organiseren op het dorpsplein met sushi, cola, zevermuziek, rode koala's, hagelslag en plastic palmbomen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we een "welcome home party" organiseren op het dorpsplein met sushi, cola, zevermuziek, rode koala's, hagelslag en plastic palmbomen?
Toen ik terugkwam van 4 maanden reizen stonden mijn vrienden op Schiphol met Klokbier en minisalami'squote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt best een rare gewaarwording, poedelnaakt in een enorme koude vis zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK gaat haar ophalen op Schiphol. Dan mag jij uit een reuze sushi springen op het dorpsplein.
Hmm...weten ze daar wanneer je terugkomt dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan financieel wel maar zit nog bij uwv toch,. en daarna wil ik ook niet naar huis dus
je mag best wat aan hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt best een rare gewaarwording, poedelnaakt in een enorme koude vis zitten.
ja natuurlijk :pquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm...weten ze daar wanneer je terugkomt dan?
Dat gaat dan een gebit zonder einde worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet kunt vliegen vanwege je gebit.
men heeft een keer aangekondigd om mij met spandoeken en weet ik veel wat te onthalen toen ik terug kwam van 6 maanden op zee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam van 4 maanden reizen stonden mijn vrienden op Schiphol met Klokbier en minisalami's. Zo dronken geworden in de aankomsthal al dat alle mensen die vermoeid op weg waren naar huis vanaf werk ons echt wilden doden in trein volgens mij
.
Foto van een paard met zwarte tanden opsturen, kek dan!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet kunt vliegen vanwege je gebit.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
men heeft een keer aangekondigd om mij met spandoeken en weet ik veel wat te onthalen toen ik terug kwam van 6 maanden op zee.
ben ik via een andere aankomsthal door de douane gegaan
Oeh, ja ga dan joh!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
krijg een uitnodiging voor een feest morgen in een villa
een andere keer stond die klootviool van hello goodbye daar ook.. of ik er aan mee wilde doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou hetzelfde doen, fack dat soort onzin.
Ik zou daar ook totaal niet op zitten wachten maar hij is wel een leuke man tochquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een andere keer stond die klootviool van hello goodbye daar ook.. of ik er aan mee wilde doen
ik zei: wat denk je zelf en ben door gelopen.
na 42u niet slapen/reizen moet je wel een hele leuke vrouw zijn wil ik ergens zin in hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook totaal niet op zitten wachten maar hij is wel een leuke man toch
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
krijg een uitnodiging voor een feest morgen in een villa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |