Neequote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een vraag aan ons?
[..]
"Gewoon een huis kopen", kan dat tegenwoordig nog?
Zo erg wist ik niet van mezelf. En we konden op Arnhem niet de goede uitgang vinden snachts en toen werd ik ook echt weer helemaal leip.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit hadden wij je denk ik ook kunnen vertellen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch niet een reden om heen te gaan. Straks ben ik in het echt helemaal niet aardig ofzo.
Klinkt alsof je last hebt van paniekaanvallenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo erg wist ik niet van mezelf. En we konden op Arnhem niet de goede uitgang vinden snachts en toen werd ik ook echt weer helemaal leip.Gelukkig kan Solo wel goed met mij omgaan op zo'n moment haha.
In het algemeen wat gevoeligerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo erg wist ik niet van mezelf. En we konden op Arnhem niet de goede uitgang vinden snachts en toen werd ik ook echt weer helemaal leip.Gelukkig kan Solo wel goed met mij omgaan op zo'n moment haha.
Brrrquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
koud vandaag, ramen en zadels zijn zelfs vochtig van de condens
ik had spaghetti op met gerookte zalm. Smaakte bestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brrr
Maar heb je nog lekkere dingen gegeten?
Ja zo heb ik er nooit over nagedacht eigenlijk maar misschien heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt alsof je last hebt van paniekaanvallen
Wat is er nu weer mis in de CULSekteC?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Kan @:Molo mij dan even accorderen?
Ik heb ook asiel nodig. Mijn thuisland is onveilig voor mijn soort mensen.
Hoezo zadels?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef bitterbal het volgende:
koud vandaag, ramen en zadels zijn zelfs vochtig van de condens
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ja omdat het zadel kouder is dan de lucht natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had spaghetti op met gerookte zalm. Smaakte best
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:11 schreef Ama het volgende:
Echt waarom doet die stofzuiger niet wat ik wil. Ik denk ik zet hem aan en klaar maar inmiddels zijn we anderhalf uur verder. 😠
ja :pquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]warm gerookte zalm toevallig? Dat is extra lekker
[..]anderhalf uur ook echt
Ja het was echt super. We gingen natuurlijk voor mij want Solo vond het wel verschrikkelijk maar hij heeft er wel het beste van gemaakt en feit dat we samen gingen maakte het ook wel heel leuk. 🥰quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het algemeen wat gevoeliger
En was het leuk trouwens?
Weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis in de CULSekteC?
Blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)hocolate-pint-270044
Edit: oh wacht, het is de Plus van Ee niet van Ede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |