die duitse die ik had ontmoet is agent, zij was een van de eerste die toen op skireis covid kreeg, onwijs ziek geweest en daarna dus long covid 2 jaar niet gewerkt en nu werkt ze parttimequote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)t-postcovidzorg.html
Kutstreek dit.
heb je em opgezocht? hij zei dat die op spotify muziek had staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
International Sex Boat - EP by Bali Knives on Apple Music
Klinkt als een lauw karnemelkfeestje voor griezels dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
International Sex Boat - EP by Bali Knives on Apple Music
En was op reis naar Thailand?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die duitse die ik had ontmoet is agent, zij was een van de eerste die toen op skireis covid kreeg, onwijs ziek geweest en daarna dus long covid 2 jaar niet gewerkt en nu werkt ze parttime
Leuke muziekjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je em opgezocht? hij zei dat die op spotify muziek had staan
nee ? krijg je dan griep ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Voelen jullie ook altijd al aankomen dat je ziek wordt? Ik krijg dan altijd dezelfde rare geur/smaak in m'n mond een dag of twee van tevoren
Voor mij is het de droge keel die niet weggaat door iets te drinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Voelen jullie ook altijd al aankomen dat je ziek wordt? Ik krijg dan altijd dezelfde rare geur/smaak in m'n mond een dag of twee van tevoren
Ja voel ik hier ook. Als ik dan vroeg ga slapen dan gaat dat soms wel over.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Dat is voor mij meestal een voorspeller voor hoofdpijn de volgende dag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor mij is het de droge keel die niet weggaat door iets te drinken.
Ik ben eigenlijk nooit zwak of ziek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Ja het begint met hoofdpijn en een hele droge smaak in mijn mond. En zodra ik mijn bed uit loop om te gaan kotsen struikel ik altijd over twee lege bierkratjes, heel typisch.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
toen ik nog rookte was ik wel om de haverklap verkouden. das nu ook wegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit zwak of ziek.
ja iedereen was ook zo verbaast dat zij zo ziek werd. de artsen zeiden tegen haar dat juist die eerste lichting van mensen die erg ziek werden vaak gezonde jonge mensen trofquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Een lesbische Duitse politieagente met slechte longen.
That's a first.
kan gerrie zo doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon maand in Thailand gaan zitten en dan beetje vertalen tussendoor.
Spontaan zin om naar Commissaris Rex te kijken weerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Een lesbische Duitse politieagente met slechte longen.
That's a first.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
dat jij als pro geen emmer naast je kooi hebt staanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het begint met hoofdpijn en een hele droge smaak in mijn mond. En zodra ik mijn bed uit loop om te gaan kotsen struikel ik altijd over twee lege bierkratjes, heel typisch.
Ja, die werden toen ook helemaal volgepompt met medicatie waardoor het immuunsysteem van sterkeren juist in overdrive kwam.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen was ook zo verbaast dat zij zo ziek werd. de artsen zeiden tegen haar dat juist die eerste lichting van mensen die erg ziek werden vaak gezonde jonge mensen trof
Gewoon bij het raam slapen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat jij als pro geen emmer naast je kooi hebt staan
oh dat weet ik niet , ze zei dat ze net niet op de ic was terecht gekomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, die werden toen ook helemaal volgepompt met medicatie waardoor het immuunsysteem van sterkeren juist in overdrive kwam.
Dat waren de eersten die er niet gelijk kassiewijle aan gingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen was ook zo verbaast dat zij zo ziek werd. de artsen zeiden tegen haar dat juist die eerste lichting van mensen die erg ziek werden vaak gezonde jonge mensen trof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |