Die heb ik ook wel eens gezien daarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een andere keer stond die klootviool van hello goodbye daar ook.. of ik er aan mee wilde doen
ik zei: wat denk je zelf en ben door gelopen.
in Kaprun zat die vent van 't is hier fantastisch daar boven op die berg opnames te maken. Was vlak voor die fik in die funicudingesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gezien daar
oh wait het is een collega?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe je romantisch moet doen als de meeste collega's nog steeds niet weten van de relatie.
[ afbeelding ]
nou nee, eigenlijk alleen die amerikaan die mij op het strand toen aansprak. van hem komt de uitnodigingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast toch wel iemand die je kent daar?
Toch leuk voor een keertje. Is ook niet zo dat je iedere paar dagen naar feestjes toe gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee, eigenlijk alleen die amerikaan die mij op het strand toen aansprak. van hem komt de uitnodiging
Die is gewoon aan het poezenlokken voor een feestje dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee, eigenlijk alleen die amerikaan die mij op het strand toen aansprak. van hem komt de uitnodiging
nee en tis misschien wel goede kans om meer mensen te leren kennenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch leuk voor een keertje. Is ook niet zo dat je iedere paar dagen naar feestjes toe gaat.
ja dat denk ik wel daarom weet ik niet of het wat voor mij isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is gewoon aan het poezenlokken voor een feestje dus.
Lijkt me best laagdrempelig toch; en als het echt niets is dan gewoon weer op de bitterbrommer naar huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee en tis misschien wel goede kans om meer mensen te leren kennen
Zolang het de keyboardspeler of de DJ niet is zit je veilig wel, dat zijn meestal de saaie viezerikjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel daarom weet ik niet of het wat voor mij is
ik vind dit soort dingen niet echt laagdrempelig :pquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me best laagdrempelig toch; en als het echt niets is dan gewoon weer op de bitterbrommer naar huis.
Duizend wilde honden en de DJ erachteraan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me best laagdrempelig toch; en als het echt niets is dan gewoon weer op de bitterbrommer naar huis.
hij vertelde dt die welles rapt onder de naam Bali Knivesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het de keyboardspeler of de DJ niet is zit je veilig wel, dat zijn meestal de saaie viezerikjes.
Ha kijk!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij vertelde dt die welles rapt onder de naam Bali Knives
![]()
![]()
![]()
![]()
dus toen vroeg ik of die een wigger was, was die helemaal verbaast dat ik dat woord kende
nou ja vind feestjes in gehuurde villa's vaak sowieso al niet echt mijn ding maar goed, misschien zitten er aardige mensen tussenquote:
Kibbelingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
Nu maar hopen dat hij niet de verrassing kiest want dan weet ik echt niet wat ik moet halen.
Zo krijgen we geen avonturen van bitterbal als je het steeds over wilde honden hebtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizend wilde honden en de DJ erachteraan.
Ohh, goed idee, dat ga ik voor mezelf halenquote:
International Sex Boat - EP by Bali Knives on Apple Musicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij vertelde dt die welles rapt onder de naam Bali Knives
![]()
![]()
![]()
![]()
dus toen vroeg ik of die een wigger was, was die helemaal verbaast dat ik dat woord kende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |