Sas denkt nogal wat verheven te zijn. Al vind ik het een nogal vrij bekrompen meisje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha en Bern in gesprek over hoe er over hen 'buiten' (zoals hier) gesproken zal worden..... of er polls gemaakt worden...... hoe het 'gepeuper' (woorden van Sasha) over hen denkt....
gepeupel dus of ik moet het verkeerd verstaan hebben
Heel neerbuigend over de streamers/kijkers!
Ja dat denkt ze zeker.... alleen zo jammer dat ze herhaaldelijk door haar vriend verbeterd moet worden omdat ze regelmatig taalfouten maakt (en dan haar gezicht, dat is prachtig om te zien!)quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas denkt nogal wat verheven te zijn. Al vind ik het een nogal vrij bekrompen meisje.
Veel saaier dan februari zal het vast niet wordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:51 schreef Frummelie het volgende:
Nou het is Rupie gelukt... ik ben benieuwd..
Babette is nog een tandje erger, die bond nu met de vijand van haar beste vriend(GJ), waar ze krokodillentranen over heeft gelaten. JW is gewoon een ouwe zemelaar, die altijd wat te mokken heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
wow Jasper zit ALLEEN in het ei!!
en JW zegt ineens dat het hem eigenlijk helemaal niets uitmaakt wie er manager is, en dat hij dat altijd al gezegd heeft (leugenaar)......
Neeeeej, dat gaat wel goed komen...quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Veel saaier dan februari zal het vast niet worden
Zelf terug gegeven aan Estherquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Rupie nu die bedel terug gegeven aan Esther of heeft Esther erom gevraagd?
Rupie gaf de bedel zelf terug met wat lieve woordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Rupie nu die bedel terug gegeven aan Esther of heeft Esther erom gevraagd?
Teruggegevenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Lieve woorden, ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Rupie gaf de bedel zelf terug met wat lieve woorden
ja ik zit me de hele tijd al af te vragen waar ze vandaan zouden kunnen komen, want er liep/loopt niemand die het op kan doen waaien of zo en zelf bewegen ze amperquote:
Wat is er veranderd aan het programma dan? GJ is weg maar verder is toch alles hetzelfde?quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Veel saaier dan februari zal het vast niet worden
Babette, Wendy en Zoe hebben besloten nu te gaan doen wat ze zelf willen (JW probeerde hen aan de kant van Sasha te krijgen met nogal 'dwingende' woorden over verraad aan GJ)quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan het programma dan? GJ is weg maar verder is toch alles hetzelfde?
nou niks dwingende woorden van jwquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette, Wendy en Zoe hebben besloten nu te gaan doen wat ze zelf willen (JW probeerde hen aan de kant van Sasha te krijgen met nogal 'dwingende' woorden over verraad aan GJ)
Manager wissel, Kenzy out, Rupert in (gewonnen van Sasha met 11/9)quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan het programma dan? GJ is weg maar verder is toch alles hetzelfde?
daarstraks gooide babeltrut wendy ook onder bus , ze is meer close zoe, maar ja ze heeft wendy nodig voor stemmen , zo vals snaeky wijf is babelquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:08 schreef woxxel het volgende:
Wendy de onnozele. Hele tijd ja zeggen bij wat babette zegt.
Ze moet 's niet zo achter haar aan hobbelen, zo blijft ze t achtergrond koortje van babette.
De oelewapper
Wat ik eerder op de dag al zei, Babette is net zoals Isaac. Babette is zo'n type vrouw, die je zonder pardon een mes in je rug steekt. Naar mensquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarstraks gooide babeltrut wendy ook onder bus , ze is meer close zoe, maar ja ze heeft wendy nodig voor stemmen , zo vals snaeky wijf is babel
ze is meer close met zoe maar ze heeft wendy nodig voor stemmenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:13 schreef woxxel het volgende:
Wat zei ze om haar onder de bus te gooien?
Okay dankje, ben ik benieuwd of er ook daadwerkelijk iets veranderd want woorden van Babbel en Zoë neem ik doorgaans niet al te serieus.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette, Wendy en Zoe hebben besloten nu te gaan doen wat ze zelf willen (JW probeerde hen aan de kant van Sasha te krijgen met nogal 'dwingende' woorden over verraad aan GJ)
Zoveel invloed heeft een manager ook weer niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Manager wissel, Kenzy out, Rupert in (gewonnen van Sasha met 11/9)
dat heeft ze vandaag wel bewezenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ik eerder op de dag al zei, Babette is net zoals Isaac. Babette is zo'n type vrouw, die je zonder pardon een mes in je rug steekt. Naar mens
Of andere spelers gaan opvallenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:16 schreef Flow3r het volgende:
Toch snap ik ergens Babet wel![]()
Als je alle opvallende spelers er uit gooit blijf je over met slappe hap
Jazeker en helaas neemt ze Esther erin mee. Esther heeft ook niet echt een eigen mening. Teert op Babette.quote:
Ze is ook niet close met Zoe. Zoe is handig om rond te vertellen wat Babette haar voert.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze is meer close met zoe maar ze heeft wendy nodig voor stemmen
Daarom bond ze nu ook met Isaac. Dat rijmt toch voor geen meter.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:16 schreef Flow3r het volgende:
Ik volg het niet intensief, maar wat ik op tv zie, en af en toe hier even lezen/kijken, vind ik Isaac en Babette echt heel naaaaaaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ik eerder op de dag al zei, Babette is net zoals Isaac. Babette is zo'n type vrouw, die je zonder pardon een mes in je rug steekt. Naar mens
bedoelt u niet wendyquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jazeker en helaas neemt ze Esther erin mee. Esther heeft ook niet echt een eigen mening. Teert op Babette.
In mijn ogen hoort Babette zelf ook bij de slappe hap.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:16 schreef Flow3r het volgende:
Dat zou goed kunnen , maar zij zit dáar he, en zij wil waarschijnlijk niet overblijven met rustige mensen als Jan Willem, Esther, Erik, Sasha, Bern...etcquote:
Het woord bitch hoorde ik later ook, hij heeft lekker lopen sneren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lieve woorden, ik kan me er iets bij voorstellen...
Thnx
en drank en peukenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen , maar zij zit dáar he, en zij wil waarschijnlijk niet overblijven met rustige mensen als Jan Willem, Esther, Erik, Sasha, Bern...etc
ze wil reuring en lol hebben, vandaar op Rupert gestemd
Ze was eerder al close met Isaac, Martin, Jappie, en Jeffquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom bond ze nu ook met Isaac. Dat rijmt toch voor geen meter.
Nou geweldig. Ik weet niet of ze zelf weet hoe ze eruit ziet als dronken tor maar ik zie er iig de lol niet van in om naar straal bezopen mensen te kijken of luisteren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen , maar zij zit dáar he, en zij wil waarschijnlijk niet overblijven met rustige mensen als Jan Willem, Esther, Erik, Sasha, Bern...etc
Ah zo op die manierquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat mij betreft vallen er een aantal geel want ze weten dat drank een risico is maar ze blijven het uitdagen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:25 schreef cinsan het volgende:
we gaan het vrijdag meemaken , zal wel wat gaan gebeuren als je weet hoeveel drank er is
Het is wel ineens een gigantische ommezwaaiquote:
Werkelijk geen idee wat ze er mee denken te bereikenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is wel ineens een gigantische ommezwaai
denk dat kamer 5 ook een vinger in de pap gehad heeft![]()
En zowel Isaac als Jeff hebben inmiddels ook een mes in de rug van haar gehad want ze wilde 1 van die 2 er uit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze was eerder al close met Isaac, Martin, Jappie, en Jeff
Als de ene groep veel en veel groter is dan de andere kunnen ze hun éen voor een wegspelen, dan zou Isaac er uit gaan, daarna Martin, dan Marciano, dan Jeff, dan Kim etcquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef engine het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wat ze er mee denken te bereiken
ja natuurlijk, maar een manipulatief gesprekje met kamer 5 kan veel veranderen, ik geloof daar wel in, het is allemaal heel vreemdquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En zowel Isaac als Jeff hebben inmiddels ook een mes in de rug van haar gehad want ze wilde 1 van die 2 er uit.
Nou ja, we zullen wel zien. Het kan nog leuk worden als Babette weer close met Jeff gaat worden want dat gaat Kim never nooit pikken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar een manipulatief gesprekje met kamer 5 kan veel veranderen, ik geloof daar wel in, het is allemaal heel vreemd
één voor één wegspelen is helemaal niet zo simpel want mensen kunnen opdrachten ook halen (of gewoon totaal geen kans krijgen zoals GJ).quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als de ene groep veel en veel groter is dan de andere kunnen ze hun éen voor een wegspelen, dan zou Isaac er uit gaan, daarna Martin, dan Marciano, dan Jeff, dan Kim etc
Gaan ze niet doen
en gedoe tussen Jappie en Wanda als Jappie weer naar Jeff trektquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou ja, we zullen wel zien. Het kan nog leuk worden als Babette weer close met Jeff gaat worden want dat gaat Kim never nooit pikken.
we willen gedoe daarquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en gedoe tussen Jappie en Wanda als Jappie weer naar Jeff trekt
Ja klopt, toch blijft het vreemd dat de dames meteen na GJ's vertrek zo'n rigoreuze andere beslissing nemen, eerder stonden ze nog achter Sas voor manager, vreemd toch ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
één voor één wegspelen is helemaal niet zo simpel want mensen kunnen opdrachten ook halen (of gewoon totaal geen kans krijgen zoals GJ).
Het neemt echt de lol van de show weg. Het maakt toch allemaal geen flikker uit want febo bepaald.
Ja duhh, normale mensen kijken streams, die gaan daar niet zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:56 schreef maryo55 het volgende:
Als ik het goed bekijk lijkt het wel of ze de bewoners bij de GGZ gecast hebben.
Ze mankeren allemaal wat. Gok verslaafd Drank rook verslaafd sex verslaafd
wat problemen in hun hoofd. ect. Iedereen mankeert wat daar.
Dat was ook wat iemand zei die afgewezen was dat het allemaal verslaafden waren die door mochten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:56 schreef maryo55 het volgende:
Als ik het goed bekijk lijkt het wel of ze de bewoners bij de GGZ gecast hebben.
Ze mankeren allemaal wat. Gok verslaafd Drank rook verslaafd sex verslaafd
wat problemen in hun hoofd. ect. Iedereen mankeert wat daar.
Die was zelf ook niet helemaal 100 joh! Dat was die gekke Iris die ook aan lldl meedeedquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat was ook wat iemand zei die afgewezen was dat het allemaal verslaafden waren die door mochten.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhh, normale mensen kijken streams, die gaan daar niet zitten![]()
Volgens mij terug gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik ken die niet maar het verhaal stond me nog bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die was zelf ook niet helemaal 100 joh! Dat was die gekke Iris die ook aan lldl meedeed
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Martin is in het positieve veranderd zegt Babette.
Maandje draaien dan maar als er niemand anders mee bezig isquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt nu even niet in de verhaallijn voor...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef cinsan het volgende:
gvd ze gaan nu al bespreken wie de volgende manager word
zijn ze ook al mee bezigquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:15 schreef engine het volgende:
Hebben ze al besloten wie er over vier weken op de stip komt?
Ah dat snap ik welquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze willen niet tussen de meute op scheppen en wachten wel totdat de hyena weg zijn.
wie is dan die hyena?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze willen niet tussen de meute op scheppen en wachten wel totdat de hyena weg zijn.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:33 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Esther nou twee eitjes gebakken alleen voor haar en JW? ( MET IJZEREN SPATEL)
Ik volgende het niet zo maar ze vroeg wel aan hem, "de eitjes zijn lekker hè oid?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:33 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Esther nou twee eitjes gebakken alleen voor haar en JW? ( MET IJZEREN SPATEL)
Geen u zeggen hoor en ja bedoelde idd Wendyquote:
ok zal proberen u achterwege te latenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen u zeggen hoor en ja bedoelde idd Wendy
is trui van babelquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
Jeff heeft zijn trui in de droger gedaan en de trui is gekrompen
Voor Jappie dan maar ... schilder een getal op en klaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
Is niet van Jeff. Maar was wel lachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
Zeker achterwege laten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok zal proberen u achterwege te laten
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
K1 corvee in de keuken op stream 1
Esther en Bern babbelen op 2 (of vooral Esther babbelt, Bern hoort aan)
Esther op zoek naar een nieuwe zoonquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme... slijkmkut .. ze krijgt Bern nooit in haar pocket
[ afbeelding ]
Ik heb het niet gehoord maar ze is er toe in staat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:28 schreef mootie het volgende:
Zei ze nou dat Gj zijn excuses aan haar heeft aangeboden?
Ja, dat zei ze zonder blikken of blozen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:28 schreef mootie het volgende:
Zei ze nou dat Gj zijn excuses aan haar heeft aangeboden?
Ik vind het een eng, smerig, leugenachtig loeder, krijg steeds meer de rillingen als ik haar zie en bezig hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
ik zie haar steeds meer als een of ander insect dat zich met klauwtjes met weerhaken aan je vastklampt zodra je ook maar even aandacht aan haar geeft...
ze is verknipt, gelooft haar eigen leugensquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het een eng, smerig, leugenachtig loeder, krijg steeds meer de rillingen als ik haar zie en bezig hoor.
Kijk ff op haar tiktok account!quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Inka het volgende:
Babbel moest vanmorgen de body mist van Rupy. Nu brak ze weer in om haar jurkje in te laten nemen, terwijl Janet en Wendy bezig waren met afspelden van jurk van Zoe en ik dacht de gele colbert van Erik.Vreselijk egoïstisch mens
Daar hadden ze wel een punt over de andere knuppels...Jap en JW en Erik, dacht ook Bern..je ziet ze niet maar wel een grote bek en niet durven op te staan in de groep..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het DGK-Niveau is nog niet bereikt, maar gaat niet lang meer duren.. "Sociale" en bevlogen ratten Sjeffie en Isaac blijfve de godganse dag maar refereren aan "Die Conjo's" nog een paar afvoeren en het is zo ver
Ook zij zitten er nog steeds, die "grote bekken" hebben dus ook nog nooit een vuist gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel een punt over de andere knuppels...Jap en JW en Erik, dacht ook Bern..je ziet ze niet maar wel een grote bek en niet durven op te staan in de groep..
Ik ga nu ook steeds meer twijfelen aan haar verhaal dat Rupi haar bedreigd zou hebben als ze niet op hem zou stemmen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ze is verknipt, gelooft haar eigen leugens
Hij zei het op zijn Rupies..... quasi dreigend, met zo'n toontje waarvan je hoorde dat het 'loos alarm' was... een ander zou erom gelachen hebben, maar zij vat het op als 'een bedreiging' (althans zo kwam het bij mij over)quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ga nu ook steeds meer twijfelen aan haar verhaal dat Rupi haar bedreigd zou hebben als ze niet op hem zou stemmen.
maar koren op de molen van Esther natuurlijk, die gaat dat uitmelkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij zei het op zijn Rupies..... quasi dreigend, met zo'n toontje waarvan je hoorde dat het 'loos alarm' was... een ander zou erom gelachen hebben, maar zij vat het op als 'een bedreiging' (althans zo kwam het bij mij over)
Gisteravond in de slaapkamer met Marciano, Martin en Kenzy deed hij dat ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
Ice zit zo te lullen dat Jeff op de stip moet
bahquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:30 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Gisteravond in de slaapkamer met Marciano, Martin en Kenzy deed hij dat ook.
huh zegt hij dat serieus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh zegt hij dat serieus?
hij was toch bro's met Jeff, gisteren nog tegen jappiue gezegd
Alsof die elkaar ook niet in de rug zullen steken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In de hoop dat Kenzy er in mee gaat zodat hij het weer kan door geven aan Jeff, bommetjes 300%quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
Hij zegt ik zal nooit op hem stemmen, ik hoor dat Kenzi hem weg wil, en hij zegt dan moet jij dit doen en er voor zorgen..maar Jij krijgt toch niet zoveel mensen mee..en dat Ice zegt ik weet niet of ik je vertrouw welke kant je op gaat..met andere woorden hij lult weer ff met haar mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
ice gebruikt jef als het hem uitkomtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit is gewoon een spelletje van ice. Hij zegt tegen haar doe maar ik doe er niet aan mee ik zal nooit op hem stemmen ga zelf maar mensen regelen om dat voor elkaar te krijgen, maar je krijgt toch niet genoeg stemmenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:37 schreef cinsan het volgende:
h
[..]
ice gebruikt jef als het hem uitkomt
die komt denk ik van een koude kermis thuisquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Silves het volgende:
Kenzi is zelf een overloper geworden..maar wil wel van 2 walletjes eten..
maar zei hij letterlijk dart HIJ vindt dat Jeff erop moet?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij lult met iedereen mee
wat ze willen horen
om zijn eigen straatje schoon te houden
ik vind het wel sneaky om je maat op die manier toch een soort onder de bus te gooienquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit is gewoon een spelletje van ice. Hij zegt tegen haar doe maar ik doe er niet aan mee ik zal nooit op hem stemmen ga zelf maar mensen regelen om dat voor elkaar te krijgen, maar ik je krijgt toch niet genoeg stemmen
Eigen schuld dikke bult..moet ze maar haar eigen mening hebben , ipv die van Wanda en Jap.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt denk ik van een koude kermis thuis
zet hem er dan opquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar zei hij letterlijk dart HIJ vindt dat Jeff erop moet?
Of draait ie er omnheen>
Ik zitduidelijk op de verkeerde stream
Kenzy zei dat ze Jeff allang weg wil hebben maar dat dat telkens niet gebeurd. Denk dat Ice haar ook test om te kijken of hij haar in zijn 'groep' kan krijgen/houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel sneaky om je maat op die manier toch een soort onder de bus te gooien
Schakelenquote:
Dit doet hij niet..Kenzi wil graag hem op de stip hebben..maar dit gaat uiteindelijk wel eens gebeuren..die groepjes veranderen elke week..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel sneaky om je maat op die manier toch een soort onder de bus te gooien
Da's niet zo verwonderlijk.. ze zijn zich de tyfus geschrokken dat het GertJan-Scenario" ook daadwerkelijk werktequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
heel veel mensen praten nu ineens met elkaar, die eerst nooit met elkaar praatten
precies.. meerdere mensen gaan ineens praten met hoop mensenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Silves het volgende:
Wat is Jap actief, nadat hij heeft gehoord dat hij een target is..
Hebben ook altijd leuke gesprekken en echt interesse in elkaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef Ambrine het volgende:
Ik vind Moraima en Kim altijd zo leuk samen.
Eerder gunde ik het Jappie nog wel, nu niet meer. Naar ventje geworden, vanaf hij met Wanda is en over zijn plannen praten met Jeff (die mssn wel sponsors voor hem zou kunnen regelen) maar die wil hij naar huis sturen. Dat mag natuurlijk, maar heb me wel heel erg in Jappie vergist, dat hij zo onder de invloed van een vrouw zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie heeft een heel plan voor een evenement met zijn motor...
lijkt me geen bal aan..
ik vind het hele onderwerp niet interessant.... van mij mogen ze overgaan op het onderwerp die er wel toe doetquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
jappie heeft een beetje een monotone stem, vind ik snel vermoeiend om naar te luisteren
Jasper vindt dat uiteraard leuk maar denk dat als iedereen even een keer t ding heeft gezien, zien rijden etc, er direct weer klaar mee isquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:05 schreef Silves het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met een motor daar..De andere wil straks een tractor binnen halen..idioten daar.
Volgens mij is hij dit aan het eisen ..afschuwelijk naar iemand anders zijn hobby moeten kijken..De judo lessen zijn ook al voorbij dacht ik...quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jasper vindt dat uiteraard leuk maar denk dat als iedereen even een keer t ding heeft gezien, zien rijden etc, er direct weer klaar mee is
als je geen motorfan bent is dat toch oersaai
Jappie heeft de kok horen fluiten maar weet allang niet meer waar de lepel hangt... de sukkel wil graag met "iets" komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef marky326 het volgende:
Met wel gevoel staat (verrader) Jasper nu tegenover Jeff?
Waar komen deze online?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur van gisteren staat zo online, ga nu nog nog enkele verzoeken monteren ...
waar maakt hij groepjes voor?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Setjes Uitelkaar halen Overleg met Rupie, Isaac en NoNo
[ afbeelding ]
Niet gezien, ook niet bij Jappie, slijmt bij Sjeffiequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Is Wanda alweer gespot of heeft ze de hele dag streamvrij?
Knap.. er is geen zak veranderd nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert heeft t kantoor volgens fengshui ingericht
mooiquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert vraagt zich nu al hardop af wie eigenlijk de havermout eten...
hahaha
wel lollig, volgens mij gaat hij best wel wat veranderen
ja vind ik wel lollig, met Kenzy gebeurde er naar mijn idee echt heeeeleeeemaaaaal niksquote:
Hij maakt groepjes voor als de zoemer gaat voor een opdracht, dan moeten ze groepjes vormen en zo bij elkaar gaan staan en de opdracht gaan doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vermoed de slaapkamers, of anders gewoon wegstemmen.. iets anders komt niet bij me op
De vaste setjes slopen heeft daarvoor geen enkel nut, het feit dat Isaac er op aandrong de setjes te slopen is in deze erg raarquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij maakt groepjes voor als de zoemer gaat voor een opdracht, dan moeten ze groepjes vormen en zo bij elkaar gaan staan en de opdracht gaan doen
wat een knal was dat!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
de loods valt uit elkaar
de stalen kabels knappen van de leuning
geweldig! Van bovenaf riep hij naar beneden naar Eunice.... voortaan de helft klaarmaken, alleen Martin eet het en verder worden er koekjes van gebakken......quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert vraagt zich nu al hardop af wie eigenlijk de havermout eten...
hahaha
wel lollig, volgens mij gaat hij best wel wat veranderen
Heb haar ff gehoord en kort gezien met eten ophalen, verder nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Is Wanda alweer gespot of heeft ze de hele dag streamvrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb dit fragment even apart gemonteerd, die ETOS kut over Kim en ik denk
dat de rest van de bedreigingen achter de SL zat, tijd voor aktie FEBO ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wanda had Kim in de gewone wereld zoveel pijn gedaan - 28 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb dit fragment even apart gemonteerd, die ETOS kut over Kim en ik
denk dat de rest van de bedreigingen achter de SL zat, tijd voor aktie FEBO ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wanda had Kim in de gewone wereld zoveel pijn gedaan - 28 februari 2023.ze gaat echt geen kaart krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Heb dit fragment even apart gemonteerd, die ETOS kut over Kim en ik
denk dat de rest van de bedreigingen achter de SL zat, tijd voor aktie FEBO ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wanda had Kim in de gewone wereld zoveel pijn gedaan - 28 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waarom geen kaart als het allemaal zo duidelijk is?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
iemand trek in een kroket?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar waarom geen kaart als het allemaal zo duidelijk is?
Kim die moet al helemaal zijn doorgedraaidquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:56 schreef Silves het volgende:
Kim en Mexx zo weer aan de poort? wel gezellig op kamer 3 met de meiden die ze wilde wegstemmen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim die moet al helemaal zijn doorgedraaid
zo vaak als Tiano in de buurt van Wendy is
FEBO is feeling romanticquote:
nee voor die kuur dacht ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
Kim heeft een pilletje van gisteren misschien vergeten te nemen... de pil?
"beter het zekere voor het onzekere nemen" zet ze
ohhh ik zit nu bij de 3 muppets..diegene achter de knoppen is volgens mij heel erg in love met deze staatsidoten..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO is feeling romantic
eerst Kenzi en Mirthe
nu jeff en kim
Omdat ze het niet rechtstreeks tegen Kim zegt. Maar wat een opgekropte woede zit er in Wanda...die heeft het altijd over dat ze iemand pijn wil doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar waarom geen kaart als het allemaal zo duidelijk is?
Mirthe bedoel je??quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef Inka het volgende:
[..]
Weet haar achternaam niet. Babet Ikwilalleshebbenwateenanderheeft?
Hoe durven er mensen op K3 te komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef Silves het volgende:
Ja Kenzi is geen manager meer en zal weer van 21.00 tot 11 in bed liggen stinken..ze is boos volgens mij, ze duwt haar oordoppen in..
Er zijn wel meer personen daar die heel lelijke uitspraken gedaan hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze het niet rechtstreeks tegen Kim zegt. Maar wat een opgekropte woede zit er in Wanda...die heeft het altijd over dat ze iemand pijn wil doen.
ja ze staat op flippen zegt ze nu..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe durven er mensen op K3 te komen
Er zijn inderdaad meer mensen met opgekropte woede daar, je zou denken dat het aan de omgeving ligt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn wel meer personen daar die heel lelijke uitspraken gedaan hebben.
Nou ja Mirthe was er ook de hele tijd..pas toen ze boos werd, is ze weggegaan.. zo ook de andere..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:14 schreef HopScotch het volgende:
Mja, 't is toch ook niet echt aardig als er gevraagd wordt of je even ergens anders wil gaan zitten lullen als iemand wil slapen. Los van hoe laat het is en wie het is.
Ik hoop dat de volgende verdienopdrachten om 9.00 uur smorgens zijn, kenzi wilde toch in get leger of de marine? Nou veel succesquote:
Die liggen wel vaker bij elkaar in bed. Ik zou in elk geval weg gaan als ik op een andere kamer zou merken dat iemand wil slapen - of zelfs als ze geen drukte op de kamer willen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Nou ja Mirthe was er ook de hele tijd..pas toen ze boos werd, is ze weggegaan.. zo ook de andere..
tja als je zo vroeg wilt gaan slapen, moet je niet in een loods gaan zitten met 40 mensenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die liggen wel vaker bij elkaar in bed. Ik zou in elk geval weg gaan als ik op een andere kamer zou merken dat iemand wil slapen - of zelfs als ze geen drukte op de kamer willen.
Heel vreemd argument.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja als je zo vroeg wilt gaan slapen, moet je niet in een loods gaan zitten met 40 mensen
Denk eerder dat ze prive tijd wilde en een vinger ofzo..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die liggen wel vaker bij elkaar in bed. Ik zou in elk geval weg gaan als ik op een andere kamer zou merken dat iemand wil slapen - of zelfs als ze geen drukte op de kamer willen.
Wat heeft hij dan gezegd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef Silves het volgende:
Denk dat Jw een waarschuwing heeft gekregen van achter door Bep te intimideren..vond hem al een stuk milder vanmiddag met tegenzin..Een kernbom gedropt zegt Esther..
Hoezo, met zoveel mensen in een kleine ruimte en met meer mensen op een kamer , kan je niet eisen dat iedereen zijn mond houdt en stil is, omdat jij om 22.oo uur wilt slapenquote:
Oh ff filmpje kijken...iets van schreeuwend echt in haar gezicht, dat ze op Sas moet stemmen, en dat ze Gj verloochend, en erachter aan kutwijf..Bep is weggelopen..quote:
Heb je daar een linkje van of waar staat dat?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh ff filmpje kijken...iets van schreeuwend echt in haar gezicht, dat ze op Sas moet stemmen, en dat ze Gj verloochend, en erachter aan kutwijf..Bep is weggelopen..
Ze vroeg het aan de mensen die niet op die kamer slapen. Als ik bij mezelf af ga zou ik dan wel gaan, maar blijkbaar is niet iedereen zo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo, met zoveel mensen in een kleine ruimte en met meer mensen op een kamer , kan je niet eisen dat iedereen zijn mond houdt en stil is, omdat jij om 22.oo uur wilt slapen
nee, maar er zijn hier wel users die dit hebben geplaats hebben toch? was toch de flip van de dag..was 5 min voor de stemming zo ongeveer..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van of waar staat dat?
Gisteren lag ze met Wanda en Jap ook op kamer 2 ..op bep haar bed..En bep heeft ze de tijd gegeven..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan de mensen die niet op die kamer slapen. Als ik bij mezelf af ga zou ik dan wel gaan, maar blijkbaar is niet iedereen zo.
Ik wacht ook wel af op een rode kaart..nog niet meegemaakt..en zo,n 30.000 erafquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:33 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd naar t drankfeest.
Ik denk gele kaart of mexx aan de poort
zo heftig was dat niet, wel directquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh ff filmpje kijken...iets van schreeuwend echt in haar gezicht, dat ze op Sas moet stemmen, en dat ze Gj verloochend, en erachter aan kutwijf..Bep is weggelopen..
Geen idee of toen gevraagd is om te gaan maar als dat wel zo is is dat ook niet aardig. Ik weet wel dat ook Kim daarover zei dat het voor die dag wel prima was maar dat het geen nieuwe hangplek moest worden. Ze hebben d'r ook niet meer gezeten na gisteren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren lag ze met Wanda en Jap ook op kamer 2 ..op bep haar bed..En bep heeft ze de tijd gegeven..
Voor een kerel die het niks uit maakt, en alles maar afwimpeld met maakt me niet uit...achteraf pissed is als ze niet doen wat hij vraagt...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zo heftig was dat niet, wel direct
En ik denk maar eindelijk een beetje lol en leuke gesprekken, dan de depri kamer 3 die het is met Kenzi, bern en Wanda...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Geen idee of toen gevraagd is om te gaan maar als dat wel zo is is dat ook niet aardig. Ik weet wel dat ook Kim daarover zei dat het voor die dag wel prima was maar dat het geen nieuwe hangplek moest worden. Ze hebben d'r ook niet meer gezeten na gisteren.
Iedereen doet wel eens iets verkeerd of is niet aardig, dat mag gewoon gezegd lijkt mij. In dit geval vond ik het niet bepaald sympathiek van Babette, Wendy en Zoe.
Ik kan er weinig over vindenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef Silves het volgende:
[..]
nee, maar er zijn hier wel users die dit hebben geplaats hebben toch? was toch de flip van de dag..was 5 min voor de stemming zo ongeveer..
Erik sprak haar aan op dat ze het gesprek met Gertjan wel heel snel vergeten was en Jan Willem haakte daarop in, en het was ook gek. In het forum werd gisteren al geschreven dat ze Gerjan wel heel snel vergeten was en over liep.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Voor een kerel die het niks uit maakt, en alles maar afwimpeld met maakt me niet uit...achteraf pissed is als ze niet doen wat hij vraagt...![]()
Het klopt wel dat het gezegd is.quote:
GJ was er nog toen Babette zich door Isaac liet troosten, ze jankt d'r ogen dik, maar kwam haar afspraak met GJ niet na en zegt nu ineens niets tegen Isaac te hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Erik sprak haar aan op dat ze het gesprek met Gertjan wel heel snel vergeten was en Jan Willem haakte daarop in, en het was ook gek. In het forum werd gisteren al geschreven dat ze Gerjan wel heel snel vergeten was en over liep.
Dankjewelquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het klopt wel dat het gezegd is.
Ik viel er middenin.
JW en Babs even in gesprek over de stemming van manager.
Op een gegeven moment had JW door (even in mijn woorden) dat Babs op Rupy zou gaan.
Daarop zei JW dat ze haar belofte aan GK niet hield.
Babs zei: waarom moeten jullie nou altijd GJ erbij halen?
JW: je verloochent hem op deze manier.
Babs werd kwaad en liep direkt weg.
Daarop mompelde JW: kutwijf.
Het was wel heftig, hij liet duidelijk merken dat hij boos was en haar een kutwijf vind.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Dat klinkt een stuk minder heftig.
is geen filmpje , duurde iets van 10 sec..maar de uitspraken erna van jw duurde eeuwenlang...diegene die met Gj mee zou gaan en zich niet aan de afspraak heeft gehouden...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef woxxel het volgende:
[..]
@:dgk-tegengas kan het filmpje toch wel terug zoeken? Hij neemt alles op
Ik verbaasde me wel over JW.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Dat klinkt een stuk minder heftig.
Vandaag iet voor de stemming. Ongeveer iets voor drie. Ze stonden buitenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb datum, tijd en stream nodig hiervoor ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |