Esther op zoek naar een nieuwe zoonquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme... slijkmkut .. ze krijgt Bern nooit in haar pocket
[ afbeelding ]
Ik heb het niet gehoord maar ze is er toe in staat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:28 schreef mootie het volgende:
Zei ze nou dat Gj zijn excuses aan haar heeft aangeboden?
Ja, dat zei ze zonder blikken of blozen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:28 schreef mootie het volgende:
Zei ze nou dat Gj zijn excuses aan haar heeft aangeboden?
Ik vind het een eng, smerig, leugenachtig loeder, krijg steeds meer de rillingen als ik haar zie en bezig hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
ik zie haar steeds meer als een of ander insect dat zich met klauwtjes met weerhaken aan je vastklampt zodra je ook maar even aandacht aan haar geeft...
ze is verknipt, gelooft haar eigen leugensquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het een eng, smerig, leugenachtig loeder, krijg steeds meer de rillingen als ik haar zie en bezig hoor.
Kijk ff op haar tiktok account!quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Inka het volgende:
Babbel moest vanmorgen de body mist van Rupy. Nu brak ze weer in om haar jurkje in te laten nemen, terwijl Janet en Wendy bezig waren met afspelden van jurk van Zoe en ik dacht de gele colbert van Erik.Vreselijk egoïstisch mens
Daar hadden ze wel een punt over de andere knuppels...Jap en JW en Erik, dacht ook Bern..je ziet ze niet maar wel een grote bek en niet durven op te staan in de groep..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het DGK-Niveau is nog niet bereikt, maar gaat niet lang meer duren.. "Sociale" en bevlogen ratten Sjeffie en Isaac blijfve de godganse dag maar refereren aan "Die Conjo's" nog een paar afvoeren en het is zo ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |