Jappie heeft de kok horen fluiten maar weet allang niet meer waar de lepel hangt... de sukkel wil graag met "iets" komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef marky326 het volgende:
Met wel gevoel staat (verrader) Jasper nu tegenover Jeff?
Waar komen deze online?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur van gisteren staat zo online, ga nu nog nog enkele verzoeken monteren ...
waar maakt hij groepjes voor?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Setjes Uitelkaar halen Overleg met Rupie, Isaac en NoNo
[ afbeelding ]
Niet gezien, ook niet bij Jappie, slijmt bij Sjeffiequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
Is Wanda alweer gespot of heeft ze de hele dag streamvrij?
Knap.. er is geen zak veranderd nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert heeft t kantoor volgens fengshui ingericht
mooiquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert vraagt zich nu al hardop af wie eigenlijk de havermout eten...
hahaha
wel lollig, volgens mij gaat hij best wel wat veranderen
ja vind ik wel lollig, met Kenzy gebeurde er naar mijn idee echt heeeeleeeemaaaaal niksquote:
Hij maakt groepjes voor als de zoemer gaat voor een opdracht, dan moeten ze groepjes vormen en zo bij elkaar gaan staan en de opdracht gaan doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vermoed de slaapkamers, of anders gewoon wegstemmen.. iets anders komt niet bij me op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |