Ik volgende het niet zo maar ze vroeg wel aan hem, "de eitjes zijn lekker hè oid?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:33 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Esther nou twee eitjes gebakken alleen voor haar en JW? ( MET IJZEREN SPATEL)
Geen u zeggen hoor en ja bedoelde idd Wendyquote:
ok zal proberen u achterwege te latenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen u zeggen hoor en ja bedoelde idd Wendy
is trui van babelquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
Jeff heeft zijn trui in de droger gedaan en de trui is gekrompen
Voor Jappie dan maar ... schilder een getal op en klaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
Is niet van Jeff. Maar was wel lachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
Zeker achterwege laten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok zal proberen u achterwege te laten
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
K1 corvee in de keuken op stream 1
Esther en Bern babbelen op 2 (of vooral Esther babbelt, Bern hoort aan)
Esther op zoek naar een nieuwe zoonquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme... slijkmkut .. ze krijgt Bern nooit in haar pocket
[ afbeelding ]
Ik heb het niet gehoord maar ze is er toe in staat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:28 schreef mootie het volgende:
Zei ze nou dat Gj zijn excuses aan haar heeft aangeboden?
Ja, dat zei ze zonder blikken of blozen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:28 schreef mootie het volgende:
Zei ze nou dat Gj zijn excuses aan haar heeft aangeboden?
Ik vind het een eng, smerig, leugenachtig loeder, krijg steeds meer de rillingen als ik haar zie en bezig hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
ik zie haar steeds meer als een of ander insect dat zich met klauwtjes met weerhaken aan je vastklampt zodra je ook maar even aandacht aan haar geeft...
ze is verknipt, gelooft haar eigen leugensquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het een eng, smerig, leugenachtig loeder, krijg steeds meer de rillingen als ik haar zie en bezig hoor.
Kijk ff op haar tiktok account!quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef Inka het volgende:
Babbel moest vanmorgen de body mist van Rupy. Nu brak ze weer in om haar jurkje in te laten nemen, terwijl Janet en Wendy bezig waren met afspelden van jurk van Zoe en ik dacht de gele colbert van Erik.Vreselijk egoïstisch mens
Daar hadden ze wel een punt over de andere knuppels...Jap en JW en Erik, dacht ook Bern..je ziet ze niet maar wel een grote bek en niet durven op te staan in de groep..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het DGK-Niveau is nog niet bereikt, maar gaat niet lang meer duren.. "Sociale" en bevlogen ratten Sjeffie en Isaac blijfve de godganse dag maar refereren aan "Die Conjo's" nog een paar afvoeren en het is zo ver
Ook zij zitten er nog steeds, die "grote bekken" hebben dus ook nog nooit een vuist gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel een punt over de andere knuppels...Jap en JW en Erik, dacht ook Bern..je ziet ze niet maar wel een grote bek en niet durven op te staan in de groep..
Ik ga nu ook steeds meer twijfelen aan haar verhaal dat Rupi haar bedreigd zou hebben als ze niet op hem zou stemmen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ze is verknipt, gelooft haar eigen leugens
Hij zei het op zijn Rupies..... quasi dreigend, met zo'n toontje waarvan je hoorde dat het 'loos alarm' was... een ander zou erom gelachen hebben, maar zij vat het op als 'een bedreiging' (althans zo kwam het bij mij over)quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ga nu ook steeds meer twijfelen aan haar verhaal dat Rupi haar bedreigd zou hebben als ze niet op hem zou stemmen.
maar koren op de molen van Esther natuurlijk, die gaat dat uitmelkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij zei het op zijn Rupies..... quasi dreigend, met zo'n toontje waarvan je hoorde dat het 'loos alarm' was... een ander zou erom gelachen hebben, maar zij vat het op als 'een bedreiging' (althans zo kwam het bij mij over)
Gisteravond in de slaapkamer met Marciano, Martin en Kenzy deed hij dat ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
Ice zit zo te lullen dat Jeff op de stip moet
bahquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:30 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Gisteravond in de slaapkamer met Marciano, Martin en Kenzy deed hij dat ook.
huh zegt hij dat serieus?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh zegt hij dat serieus?
hij was toch bro's met Jeff, gisteren nog tegen jappiue gezegd
Alsof die elkaar ook niet in de rug zullen steken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In de hoop dat Kenzy er in mee gaat zodat hij het weer kan door geven aan Jeff, bommetjes 300%quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
Hij zegt ik zal nooit op hem stemmen, ik hoor dat Kenzi hem weg wil, en hij zegt dan moet jij dit doen en er voor zorgen..maar Jij krijgt toch niet zoveel mensen mee..en dat Ice zegt ik weet niet of ik je vertrouw welke kant je op gaat..met andere woorden hij lult weer ff met haar mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
ice gebruikt jef als het hem uitkomtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit is gewoon een spelletje van ice. Hij zegt tegen haar doe maar ik doe er niet aan mee ik zal nooit op hem stemmen ga zelf maar mensen regelen om dat voor elkaar te krijgen, maar je krijgt toch niet genoeg stemmenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:37 schreef cinsan het volgende:
h
[..]
ice gebruikt jef als het hem uitkomt
die komt denk ik van een koude kermis thuisquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Silves het volgende:
Kenzi is zelf een overloper geworden..maar wil wel van 2 walletjes eten..
maar zei hij letterlijk dart HIJ vindt dat Jeff erop moet?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij lult met iedereen mee
wat ze willen horen
om zijn eigen straatje schoon te houden
ik vind het wel sneaky om je maat op die manier toch een soort onder de bus te gooienquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit is gewoon een spelletje van ice. Hij zegt tegen haar doe maar ik doe er niet aan mee ik zal nooit op hem stemmen ga zelf maar mensen regelen om dat voor elkaar te krijgen, maar ik je krijgt toch niet genoeg stemmen
Eigen schuld dikke bult..moet ze maar haar eigen mening hebben , ipv die van Wanda en Jap.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt denk ik van een koude kermis thuis
zet hem er dan opquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar zei hij letterlijk dart HIJ vindt dat Jeff erop moet?
Of draait ie er omnheen>
Ik zitduidelijk op de verkeerde stream
Kenzy zei dat ze Jeff allang weg wil hebben maar dat dat telkens niet gebeurd. Denk dat Ice haar ook test om te kijken of hij haar in zijn 'groep' kan krijgen/houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel sneaky om je maat op die manier toch een soort onder de bus te gooien
Schakelenquote:
Dit doet hij niet..Kenzi wil graag hem op de stip hebben..maar dit gaat uiteindelijk wel eens gebeuren..die groepjes veranderen elke week..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel sneaky om je maat op die manier toch een soort onder de bus te gooien
bij Jeff en jap in de keuken?quote:
Da's niet zo verwonderlijk.. ze zijn zich de tyfus geschrokken dat het GertJan-Scenario" ook daadwerkelijk werktequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
heel veel mensen praten nu ineens met elkaar, die eerst nooit met elkaar praatten
precies.. meerdere mensen gaan ineens praten met hoop mensenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Silves het volgende:
Wat is Jap actief, nadat hij heeft gehoord dat hij een target is..
Hebben ook altijd leuke gesprekken en echt interesse in elkaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef Ambrine het volgende:
Ik vind Moraima en Kim altijd zo leuk samen.
Eerder gunde ik het Jappie nog wel, nu niet meer. Naar ventje geworden, vanaf hij met Wanda is en over zijn plannen praten met Jeff (die mssn wel sponsors voor hem zou kunnen regelen) maar die wil hij naar huis sturen. Dat mag natuurlijk, maar heb me wel heel erg in Jappie vergist, dat hij zo onder de invloed van een vrouw zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie heeft een heel plan voor een evenement met zijn motor...
lijkt me geen bal aan..
ik vind het hele onderwerp niet interessant.... van mij mogen ze overgaan op het onderwerp die er wel toe doetquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
jappie heeft een beetje een monotone stem, vind ik snel vermoeiend om naar te luisteren
Jasper vindt dat uiteraard leuk maar denk dat als iedereen even een keer t ding heeft gezien, zien rijden etc, er direct weer klaar mee isquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:05 schreef Silves het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met een motor daar..De andere wil straks een tractor binnen halen..idioten daar.
Volgens mij is hij dit aan het eisen ..afschuwelijk naar iemand anders zijn hobby moeten kijken..De judo lessen zijn ook al voorbij dacht ik...quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jasper vindt dat uiteraard leuk maar denk dat als iedereen even een keer t ding heeft gezien, zien rijden etc, er direct weer klaar mee is
als je geen motorfan bent is dat toch oersaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |