Schakelenquote:
Dit doet hij niet..Kenzi wil graag hem op de stip hebben..maar dit gaat uiteindelijk wel eens gebeuren..die groepjes veranderen elke week..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel sneaky om je maat op die manier toch een soort onder de bus te gooien
bij Jeff en jap in de keuken?quote:
Da's niet zo verwonderlijk.. ze zijn zich de tyfus geschrokken dat het GertJan-Scenario" ook daadwerkelijk werktequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
heel veel mensen praten nu ineens met elkaar, die eerst nooit met elkaar praatten
precies.. meerdere mensen gaan ineens praten met hoop mensenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Silves het volgende:
Wat is Jap actief, nadat hij heeft gehoord dat hij een target is..
Hebben ook altijd leuke gesprekken en echt interesse in elkaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef Ambrine het volgende:
Ik vind Moraima en Kim altijd zo leuk samen.
Eerder gunde ik het Jappie nog wel, nu niet meer. Naar ventje geworden, vanaf hij met Wanda is en over zijn plannen praten met Jeff (die mssn wel sponsors voor hem zou kunnen regelen) maar die wil hij naar huis sturen. Dat mag natuurlijk, maar heb me wel heel erg in Jappie vergist, dat hij zo onder de invloed van een vrouw zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie heeft een heel plan voor een evenement met zijn motor...
lijkt me geen bal aan..
ik vind het hele onderwerp niet interessant.... van mij mogen ze overgaan op het onderwerp die er wel toe doetquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
jappie heeft een beetje een monotone stem, vind ik snel vermoeiend om naar te luisteren
Jasper vindt dat uiteraard leuk maar denk dat als iedereen even een keer t ding heeft gezien, zien rijden etc, er direct weer klaar mee isquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:05 schreef Silves het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met een motor daar..De andere wil straks een tractor binnen halen..idioten daar.
Volgens mij is hij dit aan het eisen ..afschuwelijk naar iemand anders zijn hobby moeten kijken..De judo lessen zijn ook al voorbij dacht ik...quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jasper vindt dat uiteraard leuk maar denk dat als iedereen even een keer t ding heeft gezien, zien rijden etc, er direct weer klaar mee is
als je geen motorfan bent is dat toch oersaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |