ohhh ik zit nu bij de 3 muppets..diegene achter de knoppen is volgens mij heel erg in love met deze staatsidoten..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO is feeling romantic
eerst Kenzi en Mirthe
nu jeff en kim
Omdat ze het niet rechtstreeks tegen Kim zegt. Maar wat een opgekropte woede zit er in Wanda...die heeft het altijd over dat ze iemand pijn wil doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar waarom geen kaart als het allemaal zo duidelijk is?
Mirthe bedoel je??quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef Inka het volgende:
[..]
Weet haar achternaam niet. Babet Ikwilalleshebbenwateenanderheeft?
Hoe durven er mensen op K3 te komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef Silves het volgende:
Ja Kenzi is geen manager meer en zal weer van 21.00 tot 11 in bed liggen stinken..ze is boos volgens mij, ze duwt haar oordoppen in..
Er zijn wel meer personen daar die heel lelijke uitspraken gedaan hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze het niet rechtstreeks tegen Kim zegt. Maar wat een opgekropte woede zit er in Wanda...die heeft het altijd over dat ze iemand pijn wil doen.
ja ze staat op flippen zegt ze nu..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe durven er mensen op K3 te komen
Er zijn inderdaad meer mensen met opgekropte woede daar, je zou denken dat het aan de omgeving ligt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn wel meer personen daar die heel lelijke uitspraken gedaan hebben.
Nou ja Mirthe was er ook de hele tijd..pas toen ze boos werd, is ze weggegaan.. zo ook de andere..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:14 schreef HopScotch het volgende:
Mja, 't is toch ook niet echt aardig als er gevraagd wordt of je even ergens anders wil gaan zitten lullen als iemand wil slapen. Los van hoe laat het is en wie het is.
Ik hoop dat de volgende verdienopdrachten om 9.00 uur smorgens zijn, kenzi wilde toch in get leger of de marine? Nou veel succesquote:
Die liggen wel vaker bij elkaar in bed. Ik zou in elk geval weg gaan als ik op een andere kamer zou merken dat iemand wil slapen - of zelfs als ze geen drukte op de kamer willen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Nou ja Mirthe was er ook de hele tijd..pas toen ze boos werd, is ze weggegaan.. zo ook de andere..
tja als je zo vroeg wilt gaan slapen, moet je niet in een loods gaan zitten met 40 mensenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die liggen wel vaker bij elkaar in bed. Ik zou in elk geval weg gaan als ik op een andere kamer zou merken dat iemand wil slapen - of zelfs als ze geen drukte op de kamer willen.
Heel vreemd argument.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja als je zo vroeg wilt gaan slapen, moet je niet in een loods gaan zitten met 40 mensen
Denk eerder dat ze prive tijd wilde en een vinger ofzo..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die liggen wel vaker bij elkaar in bed. Ik zou in elk geval weg gaan als ik op een andere kamer zou merken dat iemand wil slapen - of zelfs als ze geen drukte op de kamer willen.
Wat heeft hij dan gezegd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef Silves het volgende:
Denk dat Jw een waarschuwing heeft gekregen van achter door Bep te intimideren..vond hem al een stuk milder vanmiddag met tegenzin..Een kernbom gedropt zegt Esther..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |