Het is wel ineens een gigantische ommezwaaiquote:
Werkelijk geen idee wat ze er mee denken te bereikenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is wel ineens een gigantische ommezwaai
denk dat kamer 5 ook een vinger in de pap gehad heeft![]()
En zowel Isaac als Jeff hebben inmiddels ook een mes in de rug van haar gehad want ze wilde 1 van die 2 er uit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze was eerder al close met Isaac, Martin, Jappie, en Jeff
Als de ene groep veel en veel groter is dan de andere kunnen ze hun éen voor een wegspelen, dan zou Isaac er uit gaan, daarna Martin, dan Marciano, dan Jeff, dan Kim etcquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:43 schreef engine het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wat ze er mee denken te bereiken
ja natuurlijk, maar een manipulatief gesprekje met kamer 5 kan veel veranderen, ik geloof daar wel in, het is allemaal heel vreemdquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En zowel Isaac als Jeff hebben inmiddels ook een mes in de rug van haar gehad want ze wilde 1 van die 2 er uit.
Nou ja, we zullen wel zien. Het kan nog leuk worden als Babette weer close met Jeff gaat worden want dat gaat Kim never nooit pikken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar een manipulatief gesprekje met kamer 5 kan veel veranderen, ik geloof daar wel in, het is allemaal heel vreemd
één voor één wegspelen is helemaal niet zo simpel want mensen kunnen opdrachten ook halen (of gewoon totaal geen kans krijgen zoals GJ).quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als de ene groep veel en veel groter is dan de andere kunnen ze hun éen voor een wegspelen, dan zou Isaac er uit gaan, daarna Martin, dan Marciano, dan Jeff, dan Kim etc
Gaan ze niet doen
en gedoe tussen Jappie en Wanda als Jappie weer naar Jeff trektquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou ja, we zullen wel zien. Het kan nog leuk worden als Babette weer close met Jeff gaat worden want dat gaat Kim never nooit pikken.
we willen gedoe daarquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en gedoe tussen Jappie en Wanda als Jappie weer naar Jeff trekt
Ja klopt, toch blijft het vreemd dat de dames meteen na GJ's vertrek zo'n rigoreuze andere beslissing nemen, eerder stonden ze nog achter Sas voor manager, vreemd toch ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
één voor één wegspelen is helemaal niet zo simpel want mensen kunnen opdrachten ook halen (of gewoon totaal geen kans krijgen zoals GJ).
Het neemt echt de lol van de show weg. Het maakt toch allemaal geen flikker uit want febo bepaald.
Ja duhh, normale mensen kijken streams, die gaan daar niet zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:56 schreef maryo55 het volgende:
Als ik het goed bekijk lijkt het wel of ze de bewoners bij de GGZ gecast hebben.
Ze mankeren allemaal wat. Gok verslaafd Drank rook verslaafd sex verslaafd
wat problemen in hun hoofd. ect. Iedereen mankeert wat daar.
Dat was ook wat iemand zei die afgewezen was dat het allemaal verslaafden waren die door mochten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:56 schreef maryo55 het volgende:
Als ik het goed bekijk lijkt het wel of ze de bewoners bij de GGZ gecast hebben.
Ze mankeren allemaal wat. Gok verslaafd Drank rook verslaafd sex verslaafd
wat problemen in hun hoofd. ect. Iedereen mankeert wat daar.
Die was zelf ook niet helemaal 100 joh! Dat was die gekke Iris die ook aan lldl meedeedquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat was ook wat iemand zei die afgewezen was dat het allemaal verslaafden waren die door mochten.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhh, normale mensen kijken streams, die gaan daar niet zitten![]()
Volgens mij terug gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Rupie nu die bedel terug gegeven aan Esther of heeft Esther erom gevraagd?
Ik ken die niet maar het verhaal stond me nog bij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die was zelf ook niet helemaal 100 joh! Dat was die gekke Iris die ook aan lldl meedeed
quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Martin is in het positieve veranderd zegt Babette.
Maandje draaien dan maar als er niemand anders mee bezig isquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt nu even niet in de verhaallijn voor...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef cinsan het volgende:
gvd ze gaan nu al bespreken wie de volgende manager word
zijn ze ook al mee bezigquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:15 schreef engine het volgende:
Hebben ze al besloten wie er over vier weken op de stip komt?
Ah dat snap ik welquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze willen niet tussen de meute op scheppen en wachten wel totdat de hyena weg zijn.
wie is dan die hyena?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze willen niet tussen de meute op scheppen en wachten wel totdat de hyena weg zijn.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:33 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Esther nou twee eitjes gebakken alleen voor haar en JW? ( MET IJZEREN SPATEL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |