Ow, ze zei gister iets van ; vandaag in de dbk overleg erover ook omdat ze het nog niet wisten bij de febo...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was duidelijk uitgesproken in de live
denk dat ze vaker iets verkeerd begrijpen in de dbk
domme febo. volgt de live niet ofzoquote:Op maandag 27 februari 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow, ze zei gister iets van ; vandaag in de dbk overleg erover ook omdat ze het nog niet wisten bij de febo...
ze had het zelf gister gevraagd.Lieten haar nog weten of ze de nominatie kwijt kan krijgen
Nee Jason... jij ging verder dan wat Madurodam & Ali niet aandurfden !quote:Op maandag 27 februari 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
jason: heb mezelf op tafel gegooid
respect
Ja. nu welquote:
Klopt, maar de kans is groot dat mimi en chi morgen weeer hierom lachen.. al vaker gedaanquote:Op maandag 27 februari 2023 23:24 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind dat ze het alle 3 heel goed opnemen. Jason schaamt zich, Chiara voelt zich ongemakkelijk en MA begrijpt het wel enigszins. En nu proberen ze een middenweg te vinden. Vind dat best sterk!
Denk dat het haar meer om de levensfase gaat dan het getal.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja. nu wel
nu zegt ze: rob met iemand van 16 jaar jonger
ze zegt ik heb gedate? met iemand van 36
maar jason wordt afgeserveerd want 20 jaar..
Madurodam zou beter zwijgenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:22 schreef happyme28 het volgende:
Die MA doet alsof hij een bak ervaring heeft en Jason advies kan/mag geven.
Snap wel dat dat ff zeer doet.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef tassie127 het volgende:
Jason kijkt beteuterd maar denk dat hij morgen weer een hele nuchtere blik er op heeft
Dat is meer naar Jason toe dat hij zich niet druk moet maken dat hij gevoelens krijgt voor iemand die 7 jaar ouder is.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja. nu wel
nu zegt ze: rob met iemand van 16 jaar jonger
ze zegt ik heb gedate? met iemand van 36
maar jason wordt afgeserveerd want 20 jaar..
Ik vind het wel bizar dat MA zich er in mengt. Alsof Chiara en Jason MA nodig hebben voor advies.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:24 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind dat ze het alle 3 heel goed opnemen. Jason schaamt zich, Chiara voelt zich ongemakkelijk en MA begrijpt het wel enigszins. En nu proberen ze een middenweg te vinden. Vind dat best sterk!
Ja dat klopt. Achterbaks hč. Maar Jason kan het wel aan <3quote:Op maandag 27 februari 2023 23:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt, maar de kans is groot dat mimi en chi morgen weeer hierom lachen.. al vaker gedaan
Die bemoeit zich overal in hč. Kakkerlakquote:Op maandag 27 februari 2023 23:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind het wel bizar dat MA zich er in mengt. Alsof Chiara en Jason MA nodig hebben voor advies.
ze heeft hem 1 of 2x gezegd dat hij te jong is.. dat hij 20 is , zij 28..quote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is meer naar Jason toe dat hij zich niet druk moet maken dat hij gevoelens krijgt voor iemand die 7 jaar ouder is.
Ja hij moet gewoon stil liggen mondje houden?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind het wel bizar dat MA zich er in mengt. Alsof Chiara en Jason MA nodig hebben voor advies.
Dat had Jason zelf ook al bedacht maar door aanmoedigingen van Ias en Mimi ging hij er toch voor.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Denk dat het haar meer om de levensfase gaat dan het getal.
Wat dat betreft heeft ze wel gelijk.
weet ie wel wat het woord target betekendquote:Op maandag 27 februari 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
ali: was ik de target?
linds : ja
ali: ahhhh
Is gewoon omdat MA ook al dikwijls tegen hem heeft gezegd dat er niets is tussen hem en Chiara.. dat het gewoon speels is... dus zowel MA en IAS moedigden Jason hierover aan... niet beseffende dat ie wel degelijk de ballen hiervoor hadquote:Op maandag 27 februari 2023 23:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind Jason toch een beetje social awkward.
Je ziet iemand met een andere gozer in bed liggen en dan roep je die uit bed om zoiets te vragen?
Het feit dat ze met een ander in bed ligt is toch al duidelijk genoeg?
Rare move.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
weet ie wel wat het woord target betekend
Nee want MA had tegen hem gezegd dat het alleen maar spel was. Hij heeft juist lef om er zo direct op af te stappenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:29 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Is gewoon omdat MA ook al dikwijls tegen hem heeft gezegd dat er niets is tussen hem en Chiara.. dat het gewoon speels is... dus zowel MA en IAS moedigden Jason hierover aan... niet beseffende dat ie wel degelijk de ballen hiervoor had
Hij weet niet beter dan dat zgn een grapje is dus zag daar geen probleem in. Chiara wilde wachten en wachten en nu is het er maar uit. Nu is het aan hem om door te gaan. Hopenlijk vindt hij zijn neutrale nuchtere houding weer en gaat hij zijn eigen pad weer volgen. Pon winnen en Mimi en Chiara erop zetten.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Je ziet iemand met een andere gozer in bed liggen en dan roep je die uit bed om zoiets te vragen?
Rare move.
Ik hoop zo erg op deze theorie 😇quote:Op maandag 27 februari 2023 23:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij weet niet beter dan dat zgn een grapje is dus zag daar geen probleem in. Chiara wilde wachten en wachten en nu is het er maar uit. Nu is het aan hem om door te gaan. Hopenlijk vindt hij zijn neutrale nuchtere houding weer en gaat hij zijn eigen pad weer volgen. Pon winnen en Mimi en Chiara erop zetten.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:33 schreef Kayro het volgende:
Jolien houdt zich in de DBK dom en doet alsof ze dacht dat het een LAMA was🤮🙄
😖quote:Op maandag 27 februari 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
buiten weer over snakelama's verhaal
Nee ik denk ook wel dat Jason hier heel nuchter over kan zijn. Nu nog niet misschien maar wel morgen.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:33 schreef engine het volgende:
Ach dan loop je een blauwtje toch ..kan gebeuren. Volgens mij is er niet zoveel aan de hand.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef mario390 het volgende:
sorry niet lachen maar
bij dit chaos dacht ik mimi
is op choiara verliefd
niet de lange lulatsch
Nope ben naar de ander stream gegaan😉quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een verhaal van MA.
Stopt deze gast ook wel eens
Waarom luister je naar die stream, zelfpijniging?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een verhaal van MA.
Vanavond in de uitzending heeft MA ook tegen Jason gezegd dat hij niets met chiara wilt. Dat ze geen meissie is voor hem. Heb het idee dat ie Jason gewoon in de zeik heeft zitten nemen om hem expres hoop te geven.. dus dan vind ik het niet zo gek dat ie chiara rechtstreeks vraagt of hij kans maakt. Eerder juist goeden stoer. Niet er om heen draaien maar recht door zee.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Rare move.
Omdat mijn haren rechtovereind gaan staan, als ik die stem van Lindsey hoor.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Waarom luister je naar die stream, zelfpijniging?
Tis net een langspeelplaat met een kras....quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een verhaal van MA.
It is what it izzzzz...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat mijn haren rechtovereind gaan staan, als ik die stem van Lindsey hoor.
chill, gangstaboy is from tha hoodquote:Op maandag 27 februari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat mijn haren rechtovereind gaan staan, als ik die stem van Lindsey hoor.
doen we dat al niet meer dan 50 dagen met z'n allenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Waarom luister je naar die stream, zelfpijniging?
Daarom Mimi zsm eruit en kijken waar ze dan haar heil gaat zoeken. Uiteindelijk kan ze veel beter echt praten met Jason dan met Mimi.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:39 schreef ben34567 het volgende:
Niet verwacht dat Jason nog gevoelens zou krijgen voor Chiara na de 'loop door en waterdiscussie' dus het zou me niet meer verbazen indien Chiara gevoelens krijgt voor hem (in het scenario dat ze in kleinere groep zijn en Mich weg is)
Afbikken 😂😂😂quote:Op maandag 27 februari 2023 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou het eerder "afschuren" noemen...
Denk het ook, naar ventje die Michelangeloquote:Op maandag 27 februari 2023 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanavond in de uitzending heeft MA ook tegen Jason gezegd dat hij niets met chiara wilt. Dat ze geen meissie is voor hem. Heb het idee dat ie Jason gewoon in de zeik heeft zitten nemen om hem expres hoop te geven.. dus dan vind ik het niet zo gek dat ie chiara rechtstreeks vraagt of hij kans maakt. Eerder juist goeden stoer. Niet er om heen draaien maar recht door zee.
Beter, want als MA hem wint zet hij Jason eropquote:Op maandag 27 februari 2023 23:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij weet niet beter dan dat zgn een grapje is dus zag daar geen probleem in. Chiara wilde wachten en wachten en nu is het er maar uit. Nu is het aan hem om door te gaan. Hopenlijk vindt hij zijn neutrale nuchtere houding weer en gaat hij zijn eigen pad weer volgen. Pon winnen en Mimi en Chiara erop zetten.
Als dat de bedoeling was dan moet je daar al helemaal niets van aantrekken.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:41 schreef suzi1 het volgende:
en toch moet je niet op een meid afgaan die al weken met een ander in bed spel speelt
dat moet toch genoeg zeggen. het boeit haar hemal niks. zij wist zelf ook dat hij haar meer dan leuk was gaan vinden
was ook de bedoeling
niet intrappen zou ik beter hebben gevondenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:43 schreef marky het volgende:
[..]
Als dat de bedoeling was dan moet je daar al helemaal niets van aantrekken.
Ja maar hij is nu weer target bij 90% van de hut. Hij moet erop rekenen dat hij tot de laatste nominatie erop zit.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Beter, want als MA hem wint zet hij Jason erop
Of het de bedoeling was weet ik niet. Jason wordt zelf een beetje verliefd op haar. Veel moeite hoeft ze er niet voor te doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:41 schreef suzi1 het volgende:
en toch moet je niet op een meid afgaan die al weken met een ander in bed spel speelt
dat moet toch genoeg zeggen. het boeit haar hemal niks. zij wist zelf ook dat hij haar meer dan leuk was gaan vinden
was ook de bedoeling
Die kans acht ik vrij groot dat hij moet gaan als Michelangelo geen pon paktquote:Op maandag 27 februari 2023 23:39 schreef ben34567 het volgende:
Niet verwacht dat Jason nog gevoelens zou krijgen voor Chiara na de 'loop door en waterdiscussie' dus het zou me niet meer verbazen indien Chiara gevoelens krijgt voor hem (in het scenario dat ze in kleinere groep zijn en Mich weg is)
20 jaar en al weken droog die heeft jeuk op plekken waar hij niet eens wist dat het jeuken kon. Hij had het zich ook voorgenomen maar dat bleek lastiger.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet intrappen zou ik beter hebben gevonden
Ik ben zo benieuwd.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar hij is nu weer target bij 90% van de hut. Hij moet erop rekenen dat hij tot de laatste nominatie erop zit.
quote:
Ja ik heb het gevoel dat het deze week exit Michelangelo wordt (als rood de PON wint); of Lindsey als blauw de PON wint (dan gaat Charlotte wel plots meer stemmen hebben dan Lindsey)quote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Die kans acht ik vrij groot dat hij moet gaan als Michelangelo geen pon pakt
Wat zeg ik nou juist ?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee want MA had tegen hem gezegd dat het alleen maar spel was. Hij heeft juist lef om er zo direct op af te stappen
Echt hé...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:33 schreef Kayro het volgende:
Jolien houdt zich in de DBK dom en doet alsof ze dacht dat het een LAMA was🤮🙄
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
doen we dat al niet meer dan 50 dagen met z'n allen
Gaat men echt appreciėren dit gedrag...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het ook, naar ventje die Michelangelo
ze gaat de COS maar doorscrollenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:56 schreef Monique___ het volgende:
jolien maar contact opnemen met schakel voor leuke gifjes
Die komt zichzelf nog wel tegen. Denkt dat hij heel populair is maar heeft niet door dat iedereen hem uit kotst. Net als dat Rob dacht dat Ali er wel even uitgespeeld zou worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:54 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Gaat men echt appreciėren dit gedrag...
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha je kan daar mooi stukje uitknippen en in de loop gooien
Krijg hem er maar eens op. Behalve Jolien gaat Rood hem wel nomineren denk ik maar verder niemand. Maar stel het is Char, Jason en MA wordt het nog lastig gok ikquote:Op maandag 27 februari 2023 23:59 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Die komt zichzelf nog wel tegen. Denkt dat hij heel populair is maar heeft niet door dat iedereen hem uit kotst. Net als dat Rob dacht dat Ali er wel even uitgespeeld zou worden.
Ja das nou juist het probleem!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Krijg hem er maar eens op. Behalve Jolien gaat Rood hem wel nomineren denk ik maar verder niemand. Maar stel het is Char, Jason en MA wordt het nog lastig gok ik
Vanmiddag bij het optreden was het een dood vogeltjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:06 schreef odie22 het volgende:
wanneer raken die stembanden van ioor eens overbelast
Ze spuiten het plaatselijk in ..misschien niet in het voorhoofd maar wel andere plekken van het gezichtquote:Op maandag 27 februari 2023 23:17 schreef tassie127 het volgende:
Ik zit net maar Charlotte te kijken die zit te fronsen en zie wel degelijk rimpels in haar voorhoofd. Dus die Botox verhalen kunnen ook weer aan de kant.
Ze spuiten het plaatselijk in ..misschien niet in het voorhoofd maar wel andere plekken van het gezichtquote:Op maandag 27 februari 2023 23:17 schreef tassie127 het volgende:
Ik zit net maar Charlotte te kijken die zit te fronsen en zie wel degelijk rimpels in haar voorhoofd. Dus die Botox verhalen kunnen ook weer aan de kant.
Zou niet fair zijn tegenover ma...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow, ze zei gister iets van ; vandaag in de dbk overleg erover ook omdat ze het nog niet wisten bij de febo...
ze had het zelf gister gevraagd.Lieten haar nog weten of ze de nominatie kwijt kan krijgen
En ook het momentquote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Denk dat het haar meer om de levensfase gaat dan het getal.
Wat dat betreft heeft ze wel gelijk.
mogguhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:24 schreef engine het volgende:
Gezaag en gedraai op de slaapkamers![]()
Goedemorgen
De flamingo's, Nelson het nijlpaard en Zilla de gorilla. En vooral zorgen dat de tuinslang niet opnieuw ontsnapt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Welke dieren moet Bart zo voeren aangezien hij die outfit aan heef
Gmquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm Cos! Vandaag wss weer druk op kantoor. Ik probeer hier een beetje mee te volgen
Kijk veel streams maar heb haar 1 x aan de douchekraan gezien daar voor een douche.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:01 schreef Jockari het volgende:
Ik dacht dat ze zich ging wassen, en zat klaar om hier een cap van te maken, maar helaas...
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:02 schreef Monique___ het volgende:
G
[..]
Kijk veel streams maar heb haar 1 x aan de douchekraan gezien daar voor een douche.
✋️ nee 1x we zagen dat toen samen🙄quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah ze hebt zich toch al 2x besproeit daar
Wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
micro gesprekje badkamer, 1 minuut
sorry, lief, dankjewel en ajuus
haha ja ik dacht al.. heb je t nog eens gezien.. had ik die gemist? niet dus.quote:
Okay is weer goed dusquote:
hep je in amerika ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Binnen 10 jaar sneeuw in de zomer volgens Charlotte
Ik mis wel een groot pak sneeuwquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Gisteren zei Michelangelo in een gesprek met Jolien, dat hij het moeilijk vind om te zien als Jason met Chiara aan het sporten is en Jason bijboorbeeld de voeten van haar vasthoudt of aanraakt. Jolien vroeg of hij dan jaloers is, maar dat ontkende hijquote:Op maandag 27 februari 2023 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanavond in de uitzending heeft MA ook tegen Jason gezegd dat hij niets met chiara wilt. Dat ze geen meissie is voor hem. Heb het idee dat ie Jason gewoon in de zeik heeft zitten nemen om hem expres hoop te geven.. dus dan vind ik het niet zo gek dat ie chiara rechtstreeks vraagt of hij kans maakt. Eerder juist goeden stoer. Niet er om heen draaien maar recht door zee.
Bezitters drang, zoiets was het van hem..mimi mine minequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Gisteren zei Michelangelo in een gesprek met Jolien, dat hij het moeilijk vind om te zien als Jason met Chiara aan het sporten is en Jason bijboorbeeld de voeten van haar vasthoudt of aanraakt. Jolien vroeg of hij dan jaloers is, maar dat ontkende hijjaja
hahaha op het einde loopt er een ander mee heen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Gisteren zei Michelangelo in een gesprek met Jolien, dat hij het moeilijk vind om te zien als Jason met Chiara aan het sporten is en Jason bijboorbeeld de voeten van haar vasthoudt of aanraakt. Jolien vroeg of hij dan jaloers is, maar dat ontkende hijjaja
🤣🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
oh verkeerd verstaan, dacht dat hij 'grond' mompeldequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali zijn de spruitjes uit de boom geplukt ?
Bart komt er toch niet tussen.. dit is een monoloog..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan die Lindsey en haar aanvallende houding niet meer horen
kuchel kuchel hebben er meer last vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Lindsay kan niet begrijpen dat andere mensen, een andere soort humor/mening hebben hč?
Je jinxt het.. gister hele dag mimi stream.. dan nog liever lindsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Dat is niet soals we sijn
Je weet toch dat is je weet het toch dat dingen worden gedingest
echt... die griet heeft genoeg streamtijd gehad vandaag. Hup weer in je kooi
? nee ali heeft wel een spel naar de secret room gewonnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:31 schreef Ireth het volgende:
Btw, ik las gisteren ergens (geen idee meer waar??) dat Ali al een vrijstelling heeft? Klopt dat?? Kan er nergens iets over terug vinden.
Nee volgens mij niet. Hij heeft alleen secret room deze week dacht ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:31 schreef Ireth het volgende:
Btw, ik las gisteren ergens (geen idee meer waar??) dat Ali al een vrijstelling heeft? Klopt dat?? Kan er nergens iets over terug vinden.
ALs iedereen nog in bed ligt valt er ook weinig te cossenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef ledn81 het volgende:
Het is stil hier sinds Rob weg is.. Zitten jullie allemaal op plekkie 201 bij Rob aan de koffie![]()
snap jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Mooi, hoe jullie Lindsey verwoorden![]()
Resumerend... Staat er niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
Ali had zijn trui binnenstebuiten aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
haha moet hem nog terug kijken, heus niet bewust zo gedaan door productie.. arme mimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is waarschijnlijk momenteel geplastificeerd door deo over deo over deo over deo...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Donna1000 het volgende:
Lindsey rekte zich net uit en rook intussen effe aan haar oksels , moet toch onderhand stinken daar
Anders valt die er af.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef Magean het volgende:
Misschien is dit al verteld maar waarom plakt Charlotte haar neus telkens in?
Doet ze ivm haar neuscorrectie, maar vraag me niet wat de zin daarvan isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef Magean het volgende:
Tegen het opzwellen blijkbaar. Dat moet tot een jaar na de operatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef Magean het volgende:
Als ze slim zijn niet...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:05 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Doet ze ivm haar neuscorrectie, maar vraag me niet wat de zin daarvan is
Eindelijk dat ze er wat aan doen, heeft even geduurd..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:18 schreef Monique___ het volgende:
jammer voor chichi die altijd probeert een voordeeltje eruit te halen op de gang bij pon spel.
Ja! Heeeel wat weekjes..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Eindelijk dat ze er wat aan doen, heeft even geduurd..
Geurtvquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
schmienkkop maakt zich druk dat ze haar mond niet heeft gepoetst en nu met stinkmond moet gaan spelen.
Individueel spel
Was hij het niet die enkele weken terug zei dat hij een geheim had, maar niks mocht zeggen (bij deze had hij het dus wel gezegd eigenlijk, maar soit...)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga me steeds meer afvragen of die Bart er als gewone kandidaat zit.
Vraag me niet precies waarom.
Ja heeft hij al een paar keer op zitten hinten..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was hij het niet die enkele weken terug zei dat hij een geheim had, maar niks mocht zeggen (bij deze had hij het dus wel gezegd eigenlijk, maar soit...)
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was hij het niet die enkele weken terug zei dat hij een geheim had, maar niks mocht zeggen (bij deze had hij het dus wel gezegd eigenlijk, maar soit...)
@Monique___ komt inderdaad bij west-vlamingen (kustbewoners) wel meer voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
@:jockari vraagje aan jou als Belg. Hoe Charlotte praat, dat inslikken van een hoop letters, is dat iets van waar ze vandaan komt?
Ze praat uh apart.
Thnx, dacht dat het misschien iets van een spraakgebrekje wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Monique___ komt inderdaad bij west-vlamingen (kustbewoners) wel meer voor.
Ja, omdat ze nooit een kleur kan kiezen. Vertelde ze van de week.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:31 schreef Monique___ het volgende:
schmienkkop weer driftig in de weer met de kwast (die trekt hem over het hele pallet heen)
Nijn goed opgelet, vandaar haarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, omdat ze nooit een kleur kan kiezen. Vertelde ze van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha. Zelfde ideequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef Monique___ het volgende:
Huissloerie ook weer te zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:44 schreef TheLuckyman het volgende:
Tijd om maar even te werken ipv SL naar SL te kijken. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |