Geurtvquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
schmienkkop maakt zich druk dat ze haar mond niet heeft gepoetst en nu met stinkmond moet gaan spelen.
Individueel spel
Was hij het niet die enkele weken terug zei dat hij een geheim had, maar niks mocht zeggen (bij deze had hij het dus wel gezegd eigenlijk, maar soit...)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga me steeds meer afvragen of die Bart er als gewone kandidaat zit.
Vraag me niet precies waarom.
Ja heeft hij al een paar keer op zitten hinten..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was hij het niet die enkele weken terug zei dat hij een geheim had, maar niks mocht zeggen (bij deze had hij het dus wel gezegd eigenlijk, maar soit...)
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was hij het niet die enkele weken terug zei dat hij een geheim had, maar niks mocht zeggen (bij deze had hij het dus wel gezegd eigenlijk, maar soit...)
@Monique___ komt inderdaad bij west-vlamingen (kustbewoners) wel meer voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
@:jockari vraagje aan jou als Belg. Hoe Charlotte praat, dat inslikken van een hoop letters, is dat iets van waar ze vandaan komt?
Ze praat uh apart.
Thnx, dacht dat het misschien iets van een spraakgebrekje wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Monique___ komt inderdaad bij west-vlamingen (kustbewoners) wel meer voor.
Ja, omdat ze nooit een kleur kan kiezen. Vertelde ze van de week.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:31 schreef Monique___ het volgende:
schmienkkop weer driftig in de weer met de kwast (die trekt hem over het hele pallet heen)
Nijn goed opgelet, vandaar haarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, omdat ze nooit een kleur kan kiezen. Vertelde ze van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha. Zelfde ideequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef Monique___ het volgende:
Huissloerie ook weer te zien![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |