quote:Op maandag 27 februari 2023 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
doen we dat al niet meer dan 50 dagen met z'n allen
Gaat men echt appreciėren dit gedrag...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het ook, naar ventje die Michelangelo
ze gaat de COS maar doorscrollenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:56 schreef Monique___ het volgende:
jolien maar contact opnemen met schakel voor leuke gifjes
Die komt zichzelf nog wel tegen. Denkt dat hij heel populair is maar heeft niet door dat iedereen hem uit kotst. Net als dat Rob dacht dat Ali er wel even uitgespeeld zou worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:54 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Gaat men echt appreciėren dit gedrag...
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha je kan daar mooi stukje uitknippen en in de loop gooien
Krijg hem er maar eens op. Behalve Jolien gaat Rood hem wel nomineren denk ik maar verder niemand. Maar stel het is Char, Jason en MA wordt het nog lastig gok ikquote:Op maandag 27 februari 2023 23:59 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Die komt zichzelf nog wel tegen. Denkt dat hij heel populair is maar heeft niet door dat iedereen hem uit kotst. Net als dat Rob dacht dat Ali er wel even uitgespeeld zou worden.
Ja das nou juist het probleem!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Krijg hem er maar eens op. Behalve Jolien gaat Rood hem wel nomineren denk ik maar verder niemand. Maar stel het is Char, Jason en MA wordt het nog lastig gok ik
Vanmiddag bij het optreden was het een dood vogeltjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:06 schreef odie22 het volgende:
wanneer raken die stembanden van ioor eens overbelast
Ze spuiten het plaatselijk in ..misschien niet in het voorhoofd maar wel andere plekken van het gezichtquote:Op maandag 27 februari 2023 23:17 schreef tassie127 het volgende:
Ik zit net maar Charlotte te kijken die zit te fronsen en zie wel degelijk rimpels in haar voorhoofd. Dus die Botox verhalen kunnen ook weer aan de kant.
Ze spuiten het plaatselijk in ..misschien niet in het voorhoofd maar wel andere plekken van het gezichtquote:Op maandag 27 februari 2023 23:17 schreef tassie127 het volgende:
Ik zit net maar Charlotte te kijken die zit te fronsen en zie wel degelijk rimpels in haar voorhoofd. Dus die Botox verhalen kunnen ook weer aan de kant.
Zou niet fair zijn tegenover ma...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow, ze zei gister iets van ; vandaag in de dbk overleg erover ook omdat ze het nog niet wisten bij de febo...
ze had het zelf gister gevraagd.Lieten haar nog weten of ze de nominatie kwijt kan krijgen
En ook het momentquote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Denk dat het haar meer om de levensfase gaat dan het getal.
Wat dat betreft heeft ze wel gelijk.
mogguhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:24 schreef engine het volgende:
Gezaag en gedraai op de slaapkamers![]()
Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |