blijkbaar zijn fotobord wat hij zag bij de slangenact? snap het ook nietquote:Op maandag 27 februari 2023 22:02 schreef suzi1 het volgende:
was bart ook op zn hard getrapt om iets over hem in de act
Dat zegt die niet..quote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef Angel79 het volgende:
Achter het gat gebabbeld is heel normaal zegt bart nu..Dus chiara mag wel misselijke opmerkingen maken maar de rest nie..koekoek
In het Engels tijdens het aansteken van het kaarsje voor papa.. Klonk nogal nasaal ze had net d'r neusje afgeplakt!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft ze het al gezworen op haar pappa?
niet iedereen had het gezien.. kan zijn dat hij het ook niet zag.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:05 schreef suzi1 het volgende:
vond ias het wel grappig
vraag dit voor een vriendin van bestie
Lindsey lindsey... dat snap ik dus niet.. chiara heeft veel gezegd maar over lindsey kan ik me echt niet herinnerenquote:
Zolang ze dat nog niet doet geloof ik geen moer van haar woorden en excusesquote:
Was bewust op Twitter aan het kijken ivm de verdeelde kampen hier en daar...quote:[ afbeelding ] Op maandag 27 februari 2023 22:08 schreef Ptr67 het volgende:
Op Twitter (ik ga het niet delen gezien het hier Cos is) is er een filmpje opgedoken van de voorbereiding waar ze hartelijk zitten te lachen om een sneer te geven naar Chiarra.. "payback bitch"... Charlotte die hier achterover hing van het lachen...
stond toch net al in de cos?
Eerst overleggen in de snakepit met haar minionsquote:Op maandag 27 februari 2023 22:12 schreef -river- het volgende:
Charlotte wil er met chiara over praten maar de slang wil niet.
zou dit ook niet willen...quote:Op maandag 27 februari 2023 22:12 schreef -river- het volgende:
Robke kon er toch ook wat van , bart , mimi ook... stream liegt nietquote:Op maandag 27 februari 2023 22:13 schreef Ptr67 het volgende:
Zodadelijk gaan de tongen toch weer los in beide kamers... slangen over elkaar hé
Snap ook niet waarom vrouwen zo elkaar te lijf gaan. Zie je bij mannen toch veel minder hé of berust ik mij op het feit dat die zoiets hebben " ja laat maar gozer, chill "
Maar lotteke gaat 't geen 2 keer vragen hè want ze heeft niets verkeerds gedaan. Er wordt van een muis een olifant gemaakt voila!!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:12 schreef -river- het volgende:
zou ook geen zin in hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:13 schreef Joyce-43 het volgende:
kijk en dat siert Lot diewilt praten met Chiara over wat er gebeurd is en excuses aanbieden maar Mevr heeft der geezn zin in morgen maar, maar wel zo in bed de grootste bek hebben en roddelen over Charlotte nou hoe nep kan je wezen dan
Waarom excuses aanbieden als het je bedoeling was ? Tenzij om niet slecht naar de kijkers over te komen ?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:13 schreef Joyce-43 het volgende:
kijk en dat siert Lot diewilt praten met Chiara over wat er gebeurd is en excuses aanbieden maar Mevr heeft der geezn zin in morgen maar, maar wel zo in bed de grootste bek hebben en roddelen over Charlotte nou hoe nep kan je wezen dan
nee anders kan ze nu even niet vuil lullen meer over der en der aandacht krijgenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:12 schreef engine het volgende:
Hahahahahaha lotje wil naar buiten met Chiara maar die heeft geen zin
is haar al door jason, bart, schmienkkop gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 22:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waarom excuses aanbieden als het je bedoeling was ? Tenzij om niet slecht naar de kijkers over te komen ?
Versta me niet verkeerd hé... ze zijn beiden slecht
Dank u Moniquequote:Op maandag 27 februari 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Robke kon er toch ook wat van , bart , mimi ook... stream liegt niet
in bb geen ekte mannen?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:16 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dank u Monique
had het niet alleen over dit programma, maar eerder over reality programma's in het algemeen.
Maar apprecieer uw opinie
als Bart nou ballen heeft zou die er zo wel wat van moeten zeggen dan tegen chiara als ze der gal gal spuwen, dat Lot der excuus wilde aanbieden en dat zij weigerde en dat ze dan niet moet vuil kletsen nuquote:Op maandag 27 februari 2023 22:12 schreef engine het volgende:
Hahahahahaha lotje wil naar buiten met Chiara maar die heeft geen zin
Schmienkop lolquote:Op maandag 27 februari 2023 22:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is haar al door jason, bart, schmienkkop gezegd
Zo werd ze door ali genoemd.. vond ze niet grappig...quote:Op maandag 27 februari 2023 22:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Schmienkop loldie kende ik nog niet
Wijze woordenquote:
Waarom moet dat dan gelijk? Je mag het toch even laten bezinken, en later praten. Nu zit je in een bepaalde emotie. Wie dan ook gelijk heeft, ik snap dat wel.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als Bart nou ballen heeft zou die er zo wel wat van moeten zeggen dan tegen chiara als ze der gal gal spuwen, dat Lot der excuus wilde aanbieden en dat zij weigerde en dat ze dan niet moet vuil kletsen nu
helemal gaat hij niks doenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:19 schreef Ptr67 het volgende:
Nu gaat MA weer in het gat kruipen van zijn geliefde... walgelijk... waar was je daarjuist ?
Die drie dames alle driequote:
Die hebben de popcorn erbij gepaktquote:Op maandag 27 februari 2023 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
febo moet toch smullen van deze praatjes
Hoeft alleen maar de rechter achterpoot van die stoel voor te knakken, beetje timing en voilaquote:Op maandag 27 februari 2023 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben Lindsey ook zo zat, kan iemand haar even zo'n heel blok hout in haar smoel rammen
Bedankt!
Haha, extra zendtijd aangevraagd!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die hebben de popcorn erbij gepakt
🤣🤣quote:Op maandag 27 februari 2023 22:28 schreef Monique___ het volgende:
klinkt heus niet raar ali.
: bernt af en toe he , komt goed
oh linds wil met bart babbelen dus.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:28 schreef Monique___ het volgende:
he jammer , linds gaat morgen pas naar bart..
Kan niet!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe moet je dit nu in een SV zetten? Ik geef het op voor nu.
kort en bondig:quote:Op maandag 27 februari 2023 22:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe moet je dit nu in een SV zetten? Ik geef het op voor nu.
dat doet toch de schlllaaaampeeequote:Op maandag 27 februari 2023 22:28 schreef engine het volgende:
Linds wil morgen nog wel even met Chiara babbelen.
Charlotte "weet je...als je mensen constant kleineert.."
1 antwoord op pon winnen kan je nominerenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:28 schreef engine het volgende:
mimi kruipt op je meisjequote:Op maandag 27 februari 2023 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet toch de schlllaaaampeee
selfs![]()
Michelangelo: Chiara is me typ nietquote:Op maandag 27 februari 2023 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mimi kruipt op je meisje
[ afbeelding ]
Wauw Charlotte... hier geef je mee aan, dat het dus wel je bedoeling was.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:28 schreef engine het volgende:
😌✋️quote:Op maandag 27 februari 2023 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb er toch iets over in het SV gezet, als iemand iets wil aavullen hoor ik het graag.
lins heeft nog geen weetquote:Op maandag 27 februari 2023 22:36 schreef Ptr67 het volgende:
En inderdaad... lot die Linds voor de bus gooit... ik snap ook niet dat Linds dit niet in ziet...
Bredere rug die kan het hebben🙄quote:Op maandag 27 februari 2023 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara Charlotte steekt Lindsey nu een mes in de rug
Is ook niet netjes
neem beiden de verantwoordelijkheid zegt ze erbij, en schuif het niet op een ander af. ben het compleet met haar eensquote:Op maandag 27 februari 2023 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara Charlotte steekt Lindsey nu een mes in de rug
Is ook niet netjes
dat soppen is van de andere stream, meloentje eetquote:Op maandag 27 februari 2023 22:39 schreef suzi1 het volgende:
wdf doen die 2 kotertjes in bed. sopgeluiden maken en lachen ha ha
Van heb helaas de tuin buitenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
wat vindt papa hier weer van chiara......
die heeft flinke genot danquote:Op maandag 27 februari 2023 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat soppen is van de andere stream, meloentje eet
bart = voyeur erbijquote:Op maandag 27 februari 2023 22:39 schreef suzi1 het volgende:
wdf doen die 2 kotertjes in bed. sopgeluiden maken en lachen ha ha
Leg het nu maar uitquote:Op maandag 27 februari 2023 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat soppen is van de andere stream, meloentje eet
quote:Op maandag 27 februari 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
kartkleuter nu met strakke garnaal naar bed
denk eerder Ali voorlopigquote:Op maandag 27 februari 2023 22:43 schreef ben34567 het volgende:
Stemmen op de acts zal via sociale media gaan (niet de website) dus Lindsey en Charlotte winnen
oke dat gaat niet lukken ben ik bang, aangezien dat precies is wat ik bedoeldequote:Op maandag 27 februari 2023 22:43 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Je niet bedoelde referentie naar sopgeluidjes
selectief geheugen aandoeningquote:Op maandag 27 februari 2023 22:45 schreef -river- het volgende:
Wat een gejank om een optreden en Bart is een grote jankend. Zijn ze vergeten hoe Jason gepest werd en hoe vies chiara is vanaf het begin.
Haalt niets uit hoe wij over die situatie denken... het is de kijker BB die daarover beslist met votings.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:45 schreef -river- het volgende:
Wat een gejank om een optreden en Bart is een grote jankend. Zijn ze vergeten hoe Jason gepest werd en hoe vies chiara is vanaf het begin.
Houd op met flirten danquote:Op maandag 27 februari 2023 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara ik wil je geen verwachtingen geven.
Hij pakt dit gvd wel heel erg goed op!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:51 schreef -river- het volgende:
Omg Jason open je ogen sukkel, die deur is nooit open geweest.
Zeker, nominaattiieeequote:Op maandag 27 februari 2023 22:52 schreef marky het volgende:
[..]
Hij pakt dit gvd wel heel erg goed op!
En dan huilen dat ze je een snake vindenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:53 schreef Monique___ het volgende:
bah ze ligt hem echt uit te lachen
Hij was dolblij toen Cruella afgelopen zaterdag reageerde met de woorden: Ik ben geen 20 meer, hij zag dat als een enorme kans. Dat was een scene uit Dumb & Dumber waarin een vrouw zei dat er 1% kans was en er superhard gejuicht werd...quote:Op maandag 27 februari 2023 22:51 schreef -river- het volgende:
Omg Jason open je ogen sukkel, die deur is nooit open geweest.
Zou het niet meer weglachen zijn van de situatie?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:53 schreef Monique___ het volgende:
bah ze ligt hem echt uit te lachen
Zelfs Chiara zelf zegt net dat hij wel ballen heeft om duidelijkheid te vragen.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:55 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
denk dat ie al veel verder staat dan wij vermoeden.
Ja dat was wel heel erg duidelijk!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason kijkt er wel een beetje sip bij.
Zeker niet met kartkleuter.. die trapt haar straks keihard in de rug!!quote:Op maandag 27 februari 2023 22:56 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Zou het niet meer weglachen zijn van de situatie?
Ook voor haar ongemakkelijk.
Vind alleen dat je het niet met andere moet bespreken, maar het lekker tussen jou en Jason.
quote:Op maandag 27 februari 2023 22:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zeker niet met kartkleuter.. die trapt haar straks keihard in de rug!!
Nouja ze had al niet de leukste avond en dan dit er ook nog achteraanquote:Op maandag 27 februari 2023 22:59 schreef Monique___ het volgende:
ze vindt het niks dat hij haar de gang op vraagt.. mimi had het (natuuuurlijk) anders aangepakt.
Zelfverheerlijking, die pisvlek mag echt genomineerd worden!!quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Jammer dat ze dit met MA bespreekt. Chiara wil er niet meer over spreken.
MA gaat er naar over door.
Sinds hij weet dat Jason op jacht was is hij zwaan kleef aan.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef BBERTJE het volgende:
Michelangelo maakt ff Chiara duidelijk dat alles tussen hen maar een spelletje is en dus puur voor TV geloof er weinig van
3x gaf ze aan hier verveeld mee te zitten en ze er nu niet meer over will praten... Het racerke wil echt blijven doorspitten.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Jammer dat ze dit met MA bespreekt. Chiara wil er niet meer over spreken.
MA gaat er naar over door.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze had al niet de leukste avond en dan dit er ook nog achteraan
All in the game..quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef marky het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat Jason op jacht was is hij zwaan kleef aan.
Nu pas? hahaquote:Op maandag 27 februari 2023 23:03 schreef tassie127 het volgende:
Irriteer me met het uur meer aan MA…
Sinds de laatste nominatie ben ik hem helemaal zat. Plaats 1 om uit die hut te stemmen zelfs nog voor Charlotte.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:03 schreef tassie127 het volgende:
Irriteer me met het uur meer aan MA…
zij gebruikt hem net zoquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef happyme28 het volgende:
Waarom 2x stream op die kwijl met Chiara.
En hij maar net doen of het een spelletje is. En zij maar denken dat hij haar gewoon als vriend ziet. Hij wil haar echt wel.
Ja ik hoop echt dat hij de volgende is die vertrekt.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:05 schreef marky het volgende:
[..]
Sinds de laatste nominatie ben ik hem helemaal zat. Plaats 1 om uit die hut te stemmen zelfs nog voor Charlotte.
slangenpisquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze gaat mandarijnenjuice leveren zei ze net
beter, optyfen met die achterbakse kut, wat een vies wijf vind ik datquote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef suzi1 het volgende:
chalot blijft sws genomiet. die kan hem niet verliezen.
Ze zei gister in bed tegen linds, dat de FEBO vandaag erover ging hebben of ze de nominatie kwijt is als ze de talentenjacht wintquote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef suzi1 het volgende:
chalot blijft sws genomiet. die kan hem niet verliezen.
was duidelijk uitgesproken in de livequote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze zei gister in bed tegen linds, dat de FEBO vandaag erover ging hebben of ze de nominatie kwijt is als ze de talentenjacht wint![]()
meer juice![]()
leuk script
Als hij dan denkt met Jason, Bart en MA; denk bij de juiste sortering aan de Daltons van BB 2023.quote:
Ik zou het leuk vinden..quote:Op maandag 27 februari 2023 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en dan elke avond het spelletje doen van , hoeveel duimen steek ik op
precies, hij is vanaf dag 1 eerlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 23:11 schreef tassie127 het volgende:
Ias is wel gewoon heel eerlijk. Als hij iemand zou gebruiken zegt hij dat ook eerlijk. En eerder deze week zei hij ook al; als ik je gebruik omdat ik overtuigd ben dat je blijft, en je moet toch gaan, dan stap ik er ook vrijwillig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |