Op Twitter (ik ga het niet delen gezien het hier Cos is) is er een filmpje opgedoken van de voorbereiding waar ze hartelijk zitten te lachen om een sneer te geven naar Chiarra.. "payback bitch"... Charlotte die hier achterover hing van het lachen...
Na de act heeft ze wel 5x gezegd, tja ik heb het nog gezegd dat dit niet leuk gaat zijn tov Chiara.
Jolien die er de humor van in ziet, en daarna bij Chiara slecht praat over Charlotte.
Michelangelo die hoopt dat de sfeer niet naar beneden gaat.
Charlotte : Hier gooi jij Lindsey mee onder de bus (publiek apprecieert dit niet). En jij pakt het heel geraffineerd aan.
Jolien : Sorry Tweezak voor dat meeloopgedrag
MA : Die absoluut zijn vriendinnetje niet gaat verdedigen en Bart er voor nodig heeft. Je geniet van deze situaties want dit houd jou uit het beeld. Waardeloze PRUL dat je bent. Jij mag als eerste vertrekken !
Lindsey heeft het wel zo bedoeld, dus van haar kon ik het nog een beetje verstaan. Een slang herkent gemakkelijker een andere slang hé.
Mijn nomies voor de week : Lotte (ten opzicht van Linds) - MA & Jolien.
Ik vond de act eigenlijk weinig inspiratieloos. Tot op heden vond ik die van Ali nog het beste. Als eerste optreden en helemaal alleen. Puik gedaan !