Sinds de laatste nominatie ben ik hem helemaal zat. Plaats 1 om uit die hut te stemmen zelfs nog voor Charlotte.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:03 schreef tassie127 het volgende:
Irriteer me met het uur meer aan MA…
zij gebruikt hem net zoquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef happyme28 het volgende:
Waarom 2x stream op die kwijl met Chiara.
En hij maar net doen of het een spelletje is. En zij maar denken dat hij haar gewoon als vriend ziet. Hij wil haar echt wel.
Ja ik hoop echt dat hij de volgende is die vertrekt.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:05 schreef marky het volgende:
[..]
Sinds de laatste nominatie ben ik hem helemaal zat. Plaats 1 om uit die hut te stemmen zelfs nog voor Charlotte.
slangenpisquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze gaat mandarijnenjuice leveren zei ze net
beter, optyfen met die achterbakse kut, wat een vies wijf vind ik datquote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef suzi1 het volgende:
chalot blijft sws genomiet. die kan hem niet verliezen.
Ze zei gister in bed tegen linds, dat de FEBO vandaag erover ging hebben of ze de nominatie kwijt is als ze de talentenjacht wintquote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef suzi1 het volgende:
chalot blijft sws genomiet. die kan hem niet verliezen.
was duidelijk uitgesproken in de livequote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze zei gister in bed tegen linds, dat de FEBO vandaag erover ging hebben of ze de nominatie kwijt is als ze de talentenjacht wint![]()
meer juice![]()
leuk script
Als hij dan denkt met Jason, Bart en MA; denk bij de juiste sortering aan de Daltons van BB 2023.quote:
Ik zou het leuk vinden..quote:Op maandag 27 februari 2023 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en dan elke avond het spelletje doen van , hoeveel duimen steek ik op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |