Hij weet niet beter dan dat zgn een grapje is dus zag daar geen probleem in. Chiara wilde wachten en wachten en nu is het er maar uit. Nu is het aan hem om door te gaan. Hopenlijk vindt hij zijn neutrale nuchtere houding weer en gaat hij zijn eigen pad weer volgen. Pon winnen en Mimi en Chiara erop zetten.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind Jason toch een beetje social awkward.
Je ziet iemand met een andere gozer in bed liggen en dan roep je die uit bed om zoiets te vragen?
Het feit dat ze met een ander in bed ligt is toch al duidelijk genoeg?
Rare move.
Ik hoop zo erg op deze theorie 😇quote:Op maandag 27 februari 2023 23:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij weet niet beter dan dat zgn een grapje is dus zag daar geen probleem in. Chiara wilde wachten en wachten en nu is het er maar uit. Nu is het aan hem om door te gaan. Hopenlijk vindt hij zijn neutrale nuchtere houding weer en gaat hij zijn eigen pad weer volgen. Pon winnen en Mimi en Chiara erop zetten.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:33 schreef Kayro het volgende:
Jolien houdt zich in de DBK dom en doet alsof ze dacht dat het een LAMA was🤮🙄
😖quote:Op maandag 27 februari 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
buiten weer over snakelama's verhaal
Nee ik denk ook wel dat Jason hier heel nuchter over kan zijn. Nu nog niet misschien maar wel morgen.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:33 schreef engine het volgende:
Ach dan loop je een blauwtje toch ..kan gebeuren. Volgens mij is er niet zoveel aan de hand.
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef mario390 het volgende:
sorry niet lachen maar
bij dit chaos dacht ik mimi
is op choiara verliefd
niet de lange lulatsch
Nope ben naar de ander stream gegaan😉quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een verhaal van MA.
Stopt deze gast ook wel eens
Waarom luister je naar die stream, zelfpijniging?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een verhaal van MA.
Vanavond in de uitzending heeft MA ook tegen Jason gezegd dat hij niets met chiara wilt. Dat ze geen meissie is voor hem. Heb het idee dat ie Jason gewoon in de zeik heeft zitten nemen om hem expres hoop te geven.. dus dan vind ik het niet zo gek dat ie chiara rechtstreeks vraagt of hij kans maakt. Eerder juist goeden stoer. Niet er om heen draaien maar recht door zee.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind Jason toch een beetje social awkward.
Je ziet iemand met een andere gozer in bed liggen en dan roep je die uit bed om zoiets te vragen?
Het feit dat ze met een ander in bed ligt is toch al duidelijk genoeg?
Rare move.
Omdat mijn haren rechtovereind gaan staan, als ik die stem van Lindsey hoor.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Waarom luister je naar die stream, zelfpijniging?
Tis net een langspeelplaat met een kras....quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een verhaal van MA.
It is what it izzzzz...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat mijn haren rechtovereind gaan staan, als ik die stem van Lindsey hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |