Bart komt er toch niet tussen.. dit is een monoloog..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan die Lindsey en haar aanvallende houding niet meer horen
kuchel kuchel hebben er meer last vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Lindsay kan niet begrijpen dat andere mensen, een andere soort humor/mening hebben hč?
Je jinxt het.. gister hele dag mimi stream.. dan nog liever lindsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Dat is niet soals we sijn
Je weet toch dat is je weet het toch dat dingen worden gedingest
echt... die griet heeft genoeg streamtijd gehad vandaag. Hup weer in je kooi
? nee ali heeft wel een spel naar de secret room gewonnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:31 schreef Ireth het volgende:
Btw, ik las gisteren ergens (geen idee meer waar??) dat Ali al een vrijstelling heeft? Klopt dat?? Kan er nergens iets over terug vinden.
Nee volgens mij niet. Hij heeft alleen secret room deze week dacht ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:31 schreef Ireth het volgende:
Btw, ik las gisteren ergens (geen idee meer waar??) dat Ali al een vrijstelling heeft? Klopt dat?? Kan er nergens iets over terug vinden.
ALs iedereen nog in bed ligt valt er ook weinig te cossenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef ledn81 het volgende:
Het is stil hier sinds Rob weg is.. Zitten jullie allemaal op plekkie 201 bij Rob aan de koffie![]()
snap jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Mooi, hoe jullie Lindsey verwoorden![]()
Resumerend... Staat er niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
Ali had zijn trui binnenstebuiten aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
haha moet hem nog terug kijken, heus niet bewust zo gedaan door productie.. arme mimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is waarschijnlijk momenteel geplastificeerd door deo over deo over deo over deo...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Donna1000 het volgende:
Lindsey rekte zich net uit en rook intussen effe aan haar oksels , moet toch onderhand stinken daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |