Ziek gedrag wordt op een gegeven moment psycho gedragquote:
En op dat laatste is ze nu al redelijk belandquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziek gedrag wordt op een gegeven moment psycho gedrag
Zou het echt zo ver komen met Esther?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziek gedrag wordt op een gegeven moment psycho gedrag
Die is half psychoquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het echt zo ver komen met Esther?
Alleen opa kan het bevestigen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
Ice met tiano aan het lullen
Tiano kan het niet geloven
dat geloof ik graag
want die zat er helemaal naast
ALs Tiano slim is doet hij hetquote:
Was het maar zo'n feest, maar kamer 5 heeft een van 9 tot 5 mentaliteitquote:
Als Eunice nog ff wat met JW flirt ...quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds erger.
Matin krijgt ook amper zenderchecks voor zijn spaans gelulquote:
Dat zou ik wel heel vermakelijk vindenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Eunice nog ff wat met JW flirt ...
Ja precies , ik snap dat nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin krijgt ook amper zenderchecks voor zijn spaans gelul
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Duif gaat sowieso niet op ons zegt Tiano
ow wat zit hij er naast
Wat moet ie vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALs Tiano slim is doet hij het
heeft een betere band met JW
Zag dat hij net met babs buiten was, die zit ook in het complot om Isaac naar huis te stemmen als GJ de kans krijgt. Heeft zij niets verraden aan Isaac of gewoon zitten liegen?quote:
niets verradenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag dat hij net met babs buiten was, die zit ook in het complot om Isaac naar huis te stemmen als GJ de kans krijgt. Heeft zij niets verraden aan Isaac of gewoon zitten liegen?
Wie is nu weer Duif?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Duif gaat sowieso niet op ons zegt Tiano
ow wat zit hij er naast
Ik heb ook weinig gekeken en ik snap het ook nogquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wat moet ie vragen.
Ik volg t echt niet meer.
T lijkt of er niks gebeurd. Maar als je 2 dagen niet kan kijken
En toch zit het ze niet lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
Tiano zit er zo naast
Ice net zo
die zijn zo vol van zichzelf
dat ze zich niet kunnen voorstellen dat ze belazerd worden
Een ander mag de controle niet hebben want dat is dan opeens niet eerlijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef puzziepie het volgende:
Ice en Tiano zijn toch wel onzeker
ik vind het ook wel heel dom om het niet te gelovenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch zit het ze niet lekker
Ja preciesquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een ander mag de controle niet hebben want dat is niet eerlijk
ze kan gewoon wietolie nemenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Esther is er speciaal voor haar artrose naar Nijmegen gegaan en de beste professor zegt dat het niet werkt.
De zwager van Eunice heeft ook artrose en is pullen gaan slikken en nu is het minder, maar Esther gelooft niet in die sprookjes.
Heerlijk gesprek, Eunice stelt vragen, maar laat Esther geen één keer uitpraten
Iedereen kan wietolie nemen, bij de ene helpt het wel en bij de ander niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan gewoon wietolie nemen
dat werkt wel
maar goed dat moet je willen
Ik geloof wel dat je de kracht KAN hebben om de dood wat uit te stellen, als er een gebeurtenis is die je graag nog wilt meemaken. Maar jezelf genezen is onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef pingu66 het volgende:
Eunice gelooft ook in de kracht van zelf genezing. Dat vind ik dan weer zo dom dus als je kanker hebt en je gaat er aan dood dan heb je niet genoeg zelf genezing.
het is niet zo'n heldquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
GJ twijfelt
die trekt straks de keutel terug
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het is niet zo'n held
hij zou toch ook in de bespreking iemand aan spreken
Daar heeft hij alle recht toe nu het plan gewoon op tafel ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
GJ twijfelt
die trekt straks de keutel terug
Ja hallo, het plan is nu verneukt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het is niet zo'n held
hij zou toch ook in de bespreking iemand aan spreken
Zoe kan af en toe heerlijk duidelijk zijn waarmee tegelijk een verademingquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zei zoe tegen jw, ‘zo’n gestoord wijf wil je toch niet in huis hebben’.
Jw: die komt er echt niet in
Maar jw is wel een enorm stuk vuil als hij weer luvvieduvvie met Esther gaat doen, na zoiets te zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe kan af en toe heerlijk duidelijk zijn
Ja maar GJ dat snap je toch welquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, het plan is nu verneukt.
Haha jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Eunice over Esthers rare spirituele gedrag![]()
Ssslangengedrag![]()
[ afbeelding ]
Eunice denkt dat Essie bezeten is volgens mij
Dat kwam er na veel euuhhs en euhhs uit. Ze moest er even over nadenken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef mootie het volgende:
Esther heeft 3 maanden intern therapie gehad. Dat is toch gewoon opgenomen?
Oh er is ooit zwarte magie tegen Es gebruikt.
alleen raarrrrrrquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Eunice tegen Esther: Wat gebeurt er met je, ik zie veel verschillende gezichten, verschillende houdingen, heel wisselend. Heb je je wel eens laten onderzoeken?
Esther: Natuurlijk, ik ben geen gekkie
dat lijkt mij ook gewoon opgenomenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef mootie het volgende:
Esther heeft 3 maanden intern therapie gehad. Dat is toch gewoon opgenomen?
Oh er is ooit zwarte magie tegen Es gebruikt.
Zet de loodsuitdrijving maar vast op de agendaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Eunice over Esthers rare spirituele gedrag![]()
Ssslangengedrag![]()
[ afbeelding ]
Eunice denkt dat Essie bezeten is volgens mij
ok danquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Zoe tegen Rupert: Je moet je scheren....bij je pik.
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zet de loodsuitdrijving maar vast op de agenda
Babette kijk jij eens, vind jij dit veel.quote:
mag die man dat ook nog zelf bepalen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette kijk jij eens, vind jij dit veel.
Babette: Ja dat is te veel, dat moet weg.
Er werd voor de zekerheid nog even aan Ima gevraagd wat hij er van vondquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag die man dat ook nog zelf bepalen?
hij valt niet eens op vrouwen![]()
quote:
Waarschijnlijk wordt het verhaal over het briefje, Isaac en Esther herhaald, niets nieuws.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]gaan ze apart zitten voor privacy gaan ze nog vervelend zitten fluisteren...
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het verhaal over het briefje, Isaac en Esther herhaald, niets nieuws.
@FreshFruitquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Marciano: Wat goed voor mij is is goed voor jou
Fok jij mij dan fok ik jou twice.
Verlies ik vandaag, dan win ik morgen.
Tegeltjesmateriaal.
Je mag gewoon niet op die manier communiceren , dus dat begrijp ik ook niet van de feboquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het verhaal over het briefje, Isaac en Esther herhaald, niets nieuws.
Jappie en Wanda deden het ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet op die manier communiceren , dus dat begrijp ik ook niet van de febo
Kamer 5 staat helaas niet bekend om het consequent zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet op die manier communiceren , dus dat begrijp ik ook niet van de febo
Ook dat mag niet , dus wederom snap ik ook dit niet van de feboquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie en Wanda deden het ook
briefjes aan elkaar
er zijn er volgens mij meer
ze doen wat ze willenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:53 schreef puzziepie het volgende:
Ook
[..]
Ook dat mag niet , dus wederom snap ik ook dit niet van de febo
Ja preciesquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: Er was niets aan de hand geweest als Esther niet dat tering briefje neer had gelegd.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Als ze voor die Bio gaan'
wie deis nu weer bio
vanmiddag vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
eerder vanavond, eerder vandaag, gisteren?
Vandaag! xsaskiax in JAA / [JAA COS #1269] Nominatie speculatie duurt voortquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
eerder vanavond, eerder vandaag, gisteren?
WTFquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Die oudjes hebben het gevoel dat ze loesoe gaat.
Zo zit ik met een boxje , ook bijna in mijn hersensquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo zit ik met een boxje , ook bijna in mijn hersens
Jeff sluit aan waar ie denkt aan te moeten/kunnen sluiten en met zijn charmes werkt het ook nog gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
en Tiano twijfelt weer aan Jeff
what else is new
Tiano twijfelt al vanaf dag 1 aan Jeffquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff sluit aan waar ie denkt aan te moeten sluiten en met zijn charmes werkt het ook nog gewoon
is volgens mij een soort van therapiequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind wel dat Isaac nauwkeurige aandacht geeft aan het opvouwen van zijn was.
Al die bijnamen, al die scenarios en als het zover is word het toch anders....of een verdienopdrachtquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:04 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja laat ze aub morgen die eliminatie erin gooien. Dan zijn we van dit geneuzel weer af
Dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef juul. het volgende:
Jegga is volgens mij GJ en Spy is
Zoë
van Matinquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat die nog op niemands lijstje staat
Tijd dat ze 'Nederlands praten aub'quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef juul. het volgende:
Jegga is volgens mij GJ en Spy is
Zoë
Estherquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jegga was een vrouwelijk oudje zei Matin
Waarom zou ze niemand van haar kamer er uit willen hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Judiwi het volgende:
Nooit verwacht dat Wanda haar kamergenoten een dolk in de rug zou steken. Wat een smerig wijf.
Zou wel grappig zijn als ie rondjes om de kas ging rennen terwijl er druk overleg bezig isquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ie rondjes om de kas gaat rennen
Dat kan iedereen, daar zullen ze geen verdienopdracht van makenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
Jappie
ik kan mezelf in de spiegel aankijken![]()
DJ /Spy Sasquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Viega = oud ( vrouwelijk
Viego = oud ( mannelijk)
Dj weet ik niet want dan zou ik zeggen Kim d
Of Imma
ik houdervanquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
ben er wel klaar mee
of ze gooien er morgen een eliminatie in
want nog 3 dagen dit gelul
Het is een lul maar zeker respectquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
GJ kan een eikel zijn, maar dit vind ik wel stoer van hem.
Om te laten weten dat hij het weet, intimidatie?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
nu de vraag waarom Isaak naar GJ en Babs is gegaan nadat hij het briefje vond
Nee, maar je adviseerde om er naar te gaan zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar Esther is
Of ze ligt naakt in het bed van JW te wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:26 schreef D. het volgende:
Esther kennende heeft ze zich verstopt in de hoop dat ze gemist wordt
Hopelijk zit ze tot morgenmiddag in het washok
Mijn mental image, wat doe je?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze ligt naakt in het bed van JW te wachten
Dat is een no go? Iemand wegsturen die toevallig op je kamer ligt?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Judiwi het volgende:
Nooit verwacht dat Wanda haar kamergenoten een dolk in de rug zou steken. Wat een smerig wijf.
Ik vind juist die verregaande trouw aan iemand die toevallig op jouw kamer ligt vreemdquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een no go? Iemand wegsturen die toevallig op je kamer ligt?
Misschien vindt Wendy het allang prima dat ze niet in de koude kas hoeft te gametalken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zou het volledig snappen als Wendy zich vaak buitengesloten voelt
Zo zijn ze ingedeeld toen ze elkaar niet eens kenden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind juist die verregaande trouw aan iemand die toevallig op jouw kamer ligt vreemd
Ze zit er toch gewoon?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt Wendy het allang prima dat ze niet in de koude kas hoeft te gametalken.
Inderdaad, alsof dat je persoonlijke voorkeur moet bepalen. Daarbij is het een spel waarmee een flink prijzenpot gewonnen kan wonnen, er wordt gemoord voor minder, dus trouw is sowieso vreemd in die loods.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind juist die verregaande trouw aan iemand die toevallig op jouw kamer ligt vreemd
Misschien is ze er net bij gekropen, maar 5 minuten geleden zat ze er nog niet. Babette vertelde toen aan Wanda, Jappie en GJ dat Wendy dit soort gesprekken maar lastig en intimiderend vindt.quote:
Dat klinkt als Wanda, en die zit er inderdaad bijquote:
Ik snap dat het (bijna) niet te doen is, maar het best is om je niet te hechten, want het zijn uiteindelijk allemaal tegenstandersquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof da je persoonlijke voorkeur moet bepalen. Daarbij is het een spel waarmee een flink prijzenpot gewonnen kan wonnen, er wordt gemoord voor minder, dus trouw is sowieso vreemd in die loods.
En toch vind ik Wendy juist een prettige gesprekspartner want ze begrijpt veel meer dan velen daar denkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt Wendy het allang prima dat ze niet in de koude kas hoeft te gametalken.
Wendy praat ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt als Wanda, en die zit er inderdaad bij
Je hebt mensen nodig om mee te bonden, maar op een gegeven moment is de vriendschap betrekkelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat het (bijna) niet te doen is, maar het best is om je niet te hechten, want het zijn uiteindelijk allemaal tegenstanders
Ga je weer de racisme kaart trekken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Judiwi het volgende:
Racisme heeft toch niks te maken met het feit dat Isaac een grote eikel is die ze weg willen hebben ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga je weer de racisme kaart trekken?
Riep ze de vorige keer ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Racisme heeft toch niks te maken met het feit dat Isaac een grote eikel is die ze weg willen hebben ?
Ik ben wel heel benieuwd hoe de verhoudingen gaan liggen als Isaac weg is, hij is nogal bepalend.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk wil ik Isaac helemaal niet kwijt maar als je daar zit logisch dat je hem wil lynchen
Dan worden ze helemaal gek en krijg je een stalker achter je aanquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Jappie wil straks de loods in lopen en zeggen dat ze er uit zijn
Ik zie 'm ook graag gaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe de verhoudingen gaan liggen als Isaac weg is, hij is nogal bepalend.
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Nou het begon allemaal met men wilde Jeff eruit. En nu is iedereen ant Isaac. Blijf het vreemd vinden.
Welkom in de loods, waar meningen elk uur anders zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Nou het begon allemaal met men wilde Jeff eruit. En nu is iedereen ant Isaac. Blijf het vreemd vinden.
Lees dit net terug. Waar heb je het in hemelsnaam over. Ik heb het over Wanda die tot een maand geleden bog gewoon met Kim W en haar kamergenoten meestemde. En nu keert ze hun haar rug. Maar goed dat deed ze ook met Maddyquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga je weer de racisme kaart trekken?
Zoë denkt dat Isaac thuis heel wat uit heeft teleggenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een klootzak ben je als je met de gevoelens van zo'n beïnvloedbaar kind speelt en wat zullen z'n armyboys trots zijn
Die kamergenoten waar ze mee meestemden zijn al naar huisquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Lees dit net terug. Waar heb je het in hemelsnaam over. Ik heb het over Wanda die tot een maand geleden bog gewoon met Kim W en haar kamergenoten meestemde. En nu keert ze hun haar rug. Maar goed dat deed ze ook met Maddy
Heeft iemand het trouwens gezien? Of is het enkel een verhaal van Zoe?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Zoë denkt dat Isaac thuis heel wat uit heeft teleggen
Ik heb het haar horen vertellen tegen Wendy en Babs, niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft iemand het trouwens gezien? Of is het enkel een verhaal van Zoe?
Ik bedoel ook, of iemand anders in de loods het gezien heeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb het haar horen vertellen tegen Wendy en Babs, niet gezien
En het allemaal niet snapt, mss dat Wanda nou eens anders naar Wendy gaat kijken, zal wel nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is ze er net bij gekropen, maar 5 minuten geleden zat ze er nog niet. Babette vertelde toen aan Wanda, Jappie en GJ dat Wendy dit soort gesprekken maar lastig en intimiderend vindt.
Met KimW was ze heel close. Ze heeft toch geen enkele verplichting aan haar kamer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Lees dit net terug. Waar heb je het in hemelsnaam over. Ik heb het over Wanda die tot een maand geleden bog gewoon met Kim W en haar kamergenoten meestemde. En nu keert ze hun haar rug. Maar goed dat deed ze ook met Maddy
Ondertussen loopt de diarree door hun broekjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Jeff vindt het lachen
Isaac : tuurlijk, tuurlijk
Isaac lult altijd iedereen na, en met iedereen meequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Isaac lult Jeff alleen maar na
[ afbeelding ]
cursus NLPquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac lult altijd iedereen na, en met iedereen mee
Hij heeft zijn tactiek uit een boek geloof ik
Een opdracht?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
Opdracht van Febo?
Wat is dit nou weer
En het dan gek vinden met zulke walgelijke teksten dat je uitgekotst wordt en je beste maat zelfs is weggelopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:31 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik moest me net even terugtrekken. Zit ik naar een Etostrut te kijken, en een gokverslaafde.....
de ramen waren beslagen, onhandig voor de cameraquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Een opdracht?
Man man, hij ziet daar mensen zitten en moet en zal weten wat er besproken wordt. Beetje stangen.
Dat heeft hij sowieso al gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Je wilt niet weten wat ie allemaal over KimD geroepen zou hebben mocht het niet zijn toekomstige bruid zijn geweest
![]()
daar heeft hij al van alles over geroepen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Je wilt niet weten wat ie allemaal over KimD geroepen zou hebben mocht het niet zijn toekomstige bruid zijn geweest
![]()
Jeff: 'Ik kan niet tegen nep'quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft hij sowieso al gedaan.
Lelijk asowijf. Asokop. Dom. Lelijk. Pukkelkop.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff: 'Ik kan niet tegen nep'
Jeff: 'Jij (KimD) bent net zo nep als je gezicht'
Zeg je nu wat Jeff zou zeggen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Lelijk asowijf. Asokop. Dom. Lelijk. Pukkelkop.
Al heeft gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg je nu wat Jeff zou zeggen?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wetende dat 80% eruitgeknipt wordt door FEBO
Half naakt.... Ze vraagt de camera of ze naar binnen kan.quote:
Je mot de regie taggenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:06 schreef mootie het volgende:
@:Hoempah
@:Dgk_tegengas
Bep loopt te spioneren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |